I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

DROP 5|Hiphopklubb i Västerås|1 okt|16år|Alkohol

Klubb & Konserter - Övrigt & Utland

   

2004-10-01 02:02

DROP 5|Hiphopklubb i Västerås|1 okt|16år|Alkohol

Mycket information i liten rubrik...

Ehm, jag var lite förvånad över att ingen har skrivit om klubben trots att arrangörerna är medlemmar här och flera personer hört av sig till mig efter att ha sett "reklamen" på min presentation...

Hur som helst. Jag kommer hälsa på i Prisma Salen där det kommer levereras hiphop och rnb fram till kl 2 på natten.

Alla som är minst 16 år är välkomna, alkohol kommer serveras på en separat avdelning på klubben för er som får och vill ta ett par öl eller nåt och mjuka upp dansmusklerna.

Jag kommer stå för musiken och kommer lira riktigt fräsh rnb och hiphop men även glida in på lite oldies och classics så klart.

Det kommer även vara ett liveband som ska köra en liten session, detta lutar tydligen åt Soul hållet har jag fått höra.

Vi har även en gäst som kommer dra upp tempot med lite garage och UK house . Hur mycket det blir av den varan beror på hur svettiga ni ser ut att vara på dansgolvet, men som sagt... det primära för kvällen är hiphop och rnb.

Biljetter finns på NewDesign och kostar 100 kr, annars är det bara att dyka upp och betala i dörren.

Så vill ni ut och dansa så vet ni vart ni ska om ni är i Västeråskrokarna, hoppas vi ses där :)

http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)