I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

31/1 Punky Reggae Party @ Pustervik

Klubb & Konserter - Göteborg

2009-01-22 15:25

31/1 Punky Reggae Party @ Pustervik

PUNKY REGGAE PARTY är tillbaka!

Husbandet bjuder på underhållning och grymma låtar med dessa fina gästsångare kvällen till ära:
STURE (SvAk)
MATILDA (Äkta Kärlek/Steget)

DJs:
MrGillis (SwingKids, Reggaeklubben...)
Jonk (Slacker, Wipe Out, Alleycat...)
Mulle (Slacker mm) & Urrke

Pustervik Lör 31 Jan
18år, 2200 till 0300, 80kr

(Inlägget ändrat av erorone 2009-01-22 19:55:08)

www.swingkids.se
Producent

2009-01-22 22:24
Fett...flow...bro...
//
K Rymes

2009-01-22 23:16
göteborg är inte direkt bortskämt med reggaeklubbar.. måste ni lägga 2 reggaeklubbar på samma datum??

detta kommer ju dra en del folk från kontiki arrangemanget på samma lördag, och vice versa??

är det medvetet för att konkurrera eller är ni bara obetänksamma? ett svar hade uppskattats...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-23 12:21
aina_spanar: Om jag får svara för mig som arrangör så är det inte alltid lätt att ha koll på när andra lägger sina klubbar. Bokar man in en artist någon månad innan så är det svårt att veta vad andra klubbar har tänkt sig just det datumet. Det är ju inte så att man direkt bestämmer sig för att köra en klubb så fort man ser att någon annan kör något med samma tema samma dag. Jag vet inte hur dessa klubbar tänker men så är det för mig. Det är väl dessutom lite olika profilering på dessa klubbar du nämner även om båda är reggaeklubbar?

Förövrigt tycker jag att Göteborg visst är ganska "bortskämda" med reggaeklubbar om man jämför med många andra musikstilar.
Camp Kwahsi till er tjänst

2009-01-23 14:28
Foglu.
Bra skrivet, ibland krockar å det får man räkna med som arrangör. Jag tycker det är hälsosamt bara = då måste man vara på tip top som bokare/arrangör för att verkligen locka publiken = bättre utbud = roligare kvällar!!! Tyvärr blir det att vissa får stryka på foten MEN hade dom fyllt sin funktion då?!
Enda garanti jag har - är att ditt hår växer ut igen!

2009-01-24 03:12
okej fattar! tack för svar.. förstår att det är svårt att anpassa sig med bokningar som görs i förväg osv osv.... men tycker fortfarande man kan lägga lite extra energi på att sprida ut klubbarna och samarbeta i planeringen så vi kan njuta oftare av era arrangemang

i vilket fall som helst .. big up theg ood work
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-24 15:35
Jag är där!

2009-01-25 22:57
Ibland krockar saker.
Jag brukar dock vara noga med ha koll på andra arrangörers datum...
www.swingkids.se

2009-01-26 23:32
Mm jag hatar när såhär bra saker krockar! Det är som att någon skulle ge mig en miljon om jag var på Järntorget klockan exakt 12:00:00 och någon annan ger mig en miljon om jag är på Linné platsen exakt 12:00:00 men att jag kunde få båda miljonerna om jag kunde vara på båda platserna samtidigt.

2009-01-26 23:33
Nej det var en dålig jämförelse.. för det är ju inte exakt samma grej att vara på Kontiki och Pustervik. Så därför är det värre!

2009-01-26 23:43
det bästa vore la om fler klubbar hade fler fasta datum ,dvs 3de lördagen varje månad osv.
då krockar det ju inte.

2009-01-27 19:02
Jag har alltid klubb 3e fredagen i månaden på Pustervik.
Har haft det över ett halvår nu.
Dock kan det vara olika klubbar...
Sedan har jag dock även arrangemang ibland på specialdagar såsom Valborg, kristi himmelsfärd, skärtorsdag mfl...

www.swingkids.se
Producent

2009-01-28 01:09
Allt kommer att bli bra...=)

2009-01-28 13:41
aina_spanar: Som tidigare talare sagt. Det kan vara svårt att veta vilka datum andra kör, kan även vara svårt att få de datum man vill köra. Denna gången var det en dubbelbokning som gjorde att vi fick köra en lördag. Punky Reggae Party brukar oftast ligga på fredagar (med vissa undantag). Välkommen!

2009-01-30 01:05
nice med lite lyxproblem............FOR A CHANGE!!

juste att kunna välja mellan två eller kanske rentav göra en liten krogrunda? bland stans "alla" reggaeklubbar

ja, jag säger då det..........annat var det på..........

2009-01-30 01:21
Lite Smackademic Real Love är både gott och nyttigt. Jag tar en sån, eller nej, jag tar två.

2009-01-30 03:12
Tippa

Hahaha exaaaakt vad som har planerats på lördag ;) Reggaeklubb runda! Tar la vagnen från Kontiki runt 1 och skankar loss sista två timmarna på Pustervik!

2009-01-30 04:47
mantis det där lät fan inte som en dålig idé

2009-01-30 16:41
Kom inte försent bara, finns viss risk att det är mycket folk, delvis tack vare filmfestivalen..

2009-01-30 19:30
det står på djungeltrumman att klubben är idag, men det är väl inget att oroa sig för va?
Käft då.

2009-01-31 11:10
punky reggae party e idag lördag. djungeltrumman skiter i att ändra, de svarar bara på mail om du kör klubb på magasinsgatan. deras kalender e jttebra, men dohhh...