I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2/7 Looptroop Rockers @ Nefertiti Colors

Klubb & Konserter - Göteborg

2008-06-30 21:53

2/7 Looptroop Rockers @ Nefertiti Colors

Dags för Looptroop igen!

Klubb Colors sida:
Länk till http://colors-nefertiti.blogspot.com/2008/06/yellow-night-dvsg-10-year-anniversary.html

90 kr..

peace!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-30 22:09
sjukt fet och utsåld konsert på Sticky så detta får ni inte missa gott folk
www.swingkids.se

2008-06-30 22:11
instämmer! konserten på sticky var fet som satan, bättre än allt annat jag sett, så in på ticnet och boka till detta!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-01 00:32
Ska det vara så svårt att fråga leg vid baren så att dom måste lägga 20 års gräns på hela skiten? Och det gäller inte bara det här eventet, jag snackar om nästan alla jävla hiphopkonserter i Göteborg!
Would I shit you? You're my favourite turd.
Toastare

2008-07-01 05:02
Måste bara poängtera att det det är DVSG anniversery, så det kanske mer är DJ set än konsert? Kommer bli fett vilket som, en looptroop fest är en fest man kan lita på! Bara så folk inte tror att det är en spelning och kanske blir besvikna. Herr Dainja får gärna komma med mer info!

Siveri, Nef är en nattklubb och det är 20 års gräns för att det just är en nattklubb och inte en spelning som går att dela upp för kidsen under 20. De flesta ställen är ju tyvärr så här i GBG och det är så att man drar in mycket pengar genom en bar.
Jag skyller allt på Emma!
Toastare

2008-07-01 05:03
Tror inte heller att det finns förköp utan det gäller helt enkelt att vara i tid. Colors är ingen klubb man sover på och sov verkligen inte på färgtemat som är sommarens bästa!!
Admin

2008-07-01 11:54
Nu på onsdag den 2:a juli är det gult som gäller! Tillsammans med Looptroop Rockers presenterar Colors: David vs Goliath's (Looptroops egna indie label) 10-års jubileum! Dessa svenska hiphop-veteraner har på tio år hunnit turnera planetens alla hörn, fått ur sig 50 releaser och gjort sig kända som en av hiphopens bästa liveframträdanden. Denna kvällen arrangeras av Looptroop själva vilket innebär totalt röj! Promoe, Embee, Supreme, Cos.M.I.C och Schumi står bakom spakarna och bjuder på både Looptroop klassiker och mycket annat. Ink Graphix och NTRL TLNT arrangerar en Looptroop relaterad konstutställning i samarbete med Analog.

OBS! Detta är inte en Looptroop live show i vanlig bemärkelse utan Looptroop bestämmer själva hur dom vill lägga upp kvällen och vad dom vill bjussa på.

Gult är fult men det blir snyggt imorgon!

2008-07-02 13:10
Trevligt detta! Yellow it is! =D
"life is pain, get used to it"

2008-07-02 20:21
JAG HAR TVÅ BILJETTER ÖVER, någon som vill köpa dem?
Toastare

2008-07-02 21:05
Jag ser ut som en skånsk prästkrage... skåne represent!
Webmaster

2008-07-03 13:17
Var jävligt kul. Bakfyllan är sådär dock .. bah.
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
Toastare

2008-07-03 13:49
Sjukt roligt och alltid kul att se hela truppen på scen! Baksmällan är ett faktum ja, ut i solen och däcka på gräsmatta!

2008-07-03 18:07
wah, va grymt det var! älskar att dem går ut och festar med oss andra hehe.. looptroop i mitt hjärta <3