I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hammarkullekarnevalen (30/5-1/6)

Klubb & Konserter - Göteborg

2008-05-30 14:50

Hammarkullekarnevalen (30/5-1/6)

Då var det dags igen!
Vilka ska dit? Händer det något intressant? Kan ni rekommendera något ställe?

Jag kom hem för en kvart sen. Jag har redan hunnit käka churros men jag hittar inte thaimatståndet, vilket är vad jag vill rekommendera för dom som hittar det. Hoppas dom öppnar imorgon iallafall.

Vet någon hur det blir med open mic-kvällen som dom brukar ha på lördagar? Finns det några spikade uppträdanden?

Ut och lek nu!

Would I shit you? You're my favourite turd.

2008-05-30 14:52
Det är så jävla fucking kul på dom dagarna...
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!

2008-05-30 15:28
aaa alltid tungt!

Flyer till Dirty Crowds show:
http://s177.photobucket.com/albums/w213/distance031/?action=view¤t=DCFLYER.jpg

dont miss!
 Plan your work - Work your plan

2008-05-30 17:18
jens lekman skall spille!
Käft då.

2008-05-30 18:55
Jens Lekman spelar klockan åtta, bärsa då!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-30 21:17
festivalen/karnivalen är alltid fet, mycket folk, skön musik och bra god mat!

syns vid dirty crowd med co spelning, shuzzzzzzzzz
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2008-05-30 21:22
men kan inte ngn länka till flyern ovanför för url funkar ej, vill veta exakt när alla rap dudes n gyals kör tack?!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2008-05-30 23:17
Chatos utskick på FaceBook:

Spel Schema för DirtyCrowd Carneval Show:

15:00 Kör Dj Ernesto & Edmundo igång festen med heta rytmer Vice City Style, Scenen kommer vara öppen för dans.
19:00 Så har Invacion Tropical riggat upp sin utrustning och inleder showen med Live Cumbia för hela slanten.
20:00 Är det Video inspelning och framträdande av Dales & Patricks EM-låt " Den blågula Sången" Hostad Av Vice Citys huvud akt Lil Rick & Köza.
20:25 Bjuds det på Candombe Celeste (Slagvärk från Uruguay)
20:40-21:10 Young D, C-4 the bomb och Saladin
21:10 Kör vi en till runda med Em-låten Den blågula sången video inspelning.Följt av dity Dust& EvyDeVille
21:20 BigMak & Chato
21:30 Word Silah
21:50 Mera EM-låt( video)
21:00 Stuken Af Fördärvet ( Den Förlorade sonen)
22:10 Alexandra Rap cat ( Falkenberg)
22:20 eLDhee & Del (Del'N'El) Aktuell med debut albumet "1 Love" Följt av Mera EM-låt ( Video)
22:40 Stor & UKN från Stockholm Gästar Hammarkullen
23:00 Kör vi sista tagningarna för EM Låte under karnevalen som sedan fortsätter inspelning på ViceCity Club hela kvällen
23:05 Dirty Crowd visar vart skåpet ska stå ST Kör nyare och bättre För att inte nämna XO som snart Spottar ut albumet "Absolutismen" Gästat Av Bla Flame ( The long run)
The End
Var och en till sin efterfest.

För er som vill synas på EM Videon råder Landslags tröja eller blågula kläder.
DirtyCrowd Ent
ELDHEE - 1 LOVE EXCLUSIVE PROMO ALBUM OUT NOW!
ZULU ENTERTAINMENT
myspace.com/eldhee myspace.com/zuluent

2008-05-31 00:15
Jag såg inte Jens Lekman, men jag läste att José Gonzales var den hemliga gästen, så det var väl inget särskilt för mig. Någon som kan dra en snabb recension?

2008-05-31 19:40
LYSTRING!
Nu finns det thaimat, så drag your asses down to grusplanen!