för DOM som har det tomt! fast det e ju inte långt till löning nu :P
2048 || Militia Sound Crew
var e flyern btw?
lätt värt å se en gång till =)
Klubb One Drops @ Bergmans (simba) 3/7. Dancehall,reggae,grime,UK garage och Funky house på två golv. Miss Anthrax - Sir Dizzle och Funky C står för musiken
Yo lövish.. dom går inte tidigt på scen va?
Lord forgive me for my sins. And I will forgive you for yours.
OBS!
Detta är en tidig spelning, så sprid ordet om det,
20.00 Öppnar vi upp!
20.30 Torae & Marco Polo går på scen! ( som absolut ingen vill missa, blir snuskigt bra!)
21.00 EMC går på cirka 21 och lär köra uppemot 2 timmar rakt av! ( ÄKTA SHIT!)
23.00 3 timmars passet är slut, nytt folk kommer in för att gå på den senare lagda Pusterviksfesten , alla som har varit på konserten får stanna kvar och köra på till de ej kan stå!
Lördag 24 maj 2008 EMC (US) + support: Torae & Marco Polo (US) @ Scratch, Pustervik, 20.00-23.00 18år, 190kr+förköp @ Pusterviksbiljetter 200kr i dörren, Host: P.S DJs: AyesOne & Lövet---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senare under kvällen uppträder Ida Redig samt även PistolDisco live + DJs från Soulastatic, Locus, Woody West & Scratch på 2 våningar. Den tillställningen kostar 100kr annars för folk som kommer efter 23.00 men ingår i konsert biljetten om man är sugen på att forsätta sin kväll på Pustervik till 03.00.
Någon som tror det kommer bli en nykter kväll? Festen börjar vid 16! 20.30 var lite väl tidigt. Är det verkligen på pricken att de går på då alltså? Det vill säga om man är där 21 har man till 100% missat förshowen?
vad är pistol disco för nåt?
Progress Evolution debut album Dynamics finns nu på itunes, spotify, wimp, amazon & CDS.
tung show det kommer bli. THE show helt enkelt. ses där!
"- minstrels sings songs 'n' mimic me"
fyfan vad gött det kommer bli. vi ses imorgon!
Jag vill ge Marco Polo ett paket Newports men det går inte att köpa här va? Hade varit kul..
annars kan man ju leka den där Marco Polo-leken diktatorerna kör i Family Guy ^^
tjooho! jag har lyckats slingra mig ur jobb :) ses där!
Fan va fett syster! Då ses vi ikväll.
Klart man är där. ändååååå
strength
Fan, jag är så sleten efter andra-långgatan-festen igår att jag missar EMC idag.. Det är ju kuken också.
Fan va bra det var!
sweet som fan var det!
"- minstrels sings songs 'n' mimic me"
fantastiskt bra! angry merch guy va la inte så arg? :)
sjukt nice var det, och festen fortsatte på vallgatan och sen inferno, sweet var det...
bästa på länge! somnade med ett galet stort leende och ont i nacken.
De nya beatsen marco polo spelade var monstruöst j-a tunga. EMC imponerade tyvärr inte fullt ut.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
shit vilket tight jävla show! är det nån mer än jag som tappade hakan på grund av wordsworth's skillz fyfan, riktigt tight show riktigt nice publik, kändes som det var dubbelt så många i huset. hoppas Scratch styr mer lyriker! känns knappas som jay-z kommer få till det med publiken på samma sätt, peace & progress
Progress Evolution debut album Dynamics finns nu på itunes, spotify, wimp, amazon & CDS.
Får se om någon konsert slår denna i år, jag betvivlar det starkt !!! Grym show, grymt sköna killar ... Bilder finns snart på min MySpace om någon glömde kameran ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Herrejävlar asså, det var årets konsert! Det här är anledningen till att man går på hiphopkonserter! Skills, underhållning,publikkontakt och klassiska låtar! Det var fulländat igår! Vill också ta och propsa förbandet Torae och Marco Polo, som var hur bra som helst! Torae Det hade varit perfekt om ChipChoppin Order inte hade spillt öl över hela min ODB-hoodie. Plus att det var nån obalanserad ölhävare som putte in mig i den där snygga mörkhåriga bruden framför mig, som fick för sig att jag ofredade henne. Dessa dumskallar (Ölhävarna, inte tjejen alltså).Alla som tycker att EMC ska komma spela på Scratch igen, räcker upp en hand!
sjukt tungt var det... jag skulle gå igen! snubbarna var hur coola som helst också när man träffade dom efteråt, förutom words som var lite tjurig och kaxig kändes det som. han var jävligt grym på scen dock. ace blev lite förvånad när jag kom med min slaughtahouse och sittin' on chrome skiva för att få dom signerade... höjde ögonbrynen lite sådär bara :P jävligt kul var det också när nån snubbe ramlar ner från trappen framför mig och punch... vi båda kollar på varandra "ooooh" och med en wtf? look och sedan börjar vi flabba... kul som fan.
Words va kung på scen, jag håller med! Han va la inte överdrivet trevlig vid merchen men så e det väl ibland...Polo verkade skön å andra sidan :) Blev album-köp från båda dessa herrar!
Mer show för pengarna får man nog inte den här sommaren. Det hela va riktigt, Riktigt, bra. Snubben som ramlade ner från trappen va min polare, haha han blev bara lite punchig i 5 minuter därefter va allt bra.
riktikgt fett, bra publik.. allt var götta. tummen upp!!
gubben vid merchen blev sne på mig när jag lyckades ställa min öl vid skivorna 2 gånger på en minut haha =D Jag åkte förbi EMC igår med när dom stod och packade vanen utanför hotelet =)
jävlar alltså att man stannade i Sthlm och såg en halvsömnig J-Live...............
"Sentense presents: Moods & Moments" UTE NU! feat Prop Dylan, Kashal-Tee, Black Fist, Majistern, Reks, Supasition, Donny Goines m.fl. FREE DOWNLOAD!!
Puh! Jag duckade ännu en kula där. Hah!
Sjukt bra show! riktigt svettigt och massa öl precis som det ska vara! fan va soft det va när dom dom bytte om till b-boys och körde classics, helt oväntat! fick ta kort med ace och fick 12an signad av alla. bättre kan det inte bli! enda nackdelen är väll att jag hade gips på armen och slog i det en del, AJ!
Min Blogg: http://www.myvinylweightsaton.blogspot.com/ Säljer Alltid Lite Vinyler, (Classics/Rare/Övrigt) Kolla In: http://www.discogs.com/sell/list?seller=cHEs
mer lyricism! the ice age is over! några heads som ska på DJ SM? peace & progress
DJ SM e alltid intressant! vilka ställer upp i år? Ska Ego köra? :P
bilder från eMC
här om nu inte sidan kollapsat helt :O
Fan, Marco Polo är helt galet tung. Var kommer han ifrån? Innan överfeta the radar tolvan var han helt under min radar... :-)
´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸. ><((((º> www.beatheartsblog.com
Producent
2008-10-06 00:15
Han är från Kanada
Since 1984 @realgizlee // twitter
Heh! Jag menade mer vad har han hittat på tidigare? Känns som att han kommer från ingenstans och tokdominerar.
´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸. ><((((º> www.beatheartsblog.com