Toastare
2008-01-22 14:54
26/1 BountyBoo's & P.S BirthdayBash @ BabyScratch
På Lördag den 26/1 bjuder BabyScratch till födelsdagskalas på Kontiki. De som ska firas är inga mindre än Whoas BountyBoo och Scratch egen hus-MC P.S! Bakom skivspelarna står Ayes & Lövet och bjuder på det bästa inom hiphopen. Under kvällen kommer även P.S själv riva av några låtar på micken. Kontiki står som vanligt för öl till bra priser och stans godaste pizza i något av Göteborgs skönaste lokal! VAD? BountyBoo's & P.S BirthdayBash @ BabyScratch VAR? Kontiki (hållplats Botaniska Trädgården, sen över bron mot de färgglada ljusen) NÄR? 21-02 ÅLDER? 18 år GRATIS INTRÄDE!www.scratchgbg.se www.kontiki.nu
Jag skyller allt på Emma!
...sau jah!!!!
My Posse's On La Brea
ÅH! :D när fyller du år maria?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2008-01-22 17:33
stepfucced, på fredag!
28- Då man officiellt är närmare 30 än 25! Ehh... grattis, menar jag?
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
Det blir ju gubbagött det här. Förhoppningsvis kommer jag, WhOla, Blizz, Fark-Boij och Fermalicious med flera förbi en sväng efter våran prestigefyllda Fifa-turnering.
åh! grattis i förskott då! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Trist att jag inte bor i Götlaborg!! Grattis vännen :)
Tyvärr kommer jag att missa denna finfina tillställningen för en av mina bästaste vänner(Maria). Men jag lovar att ringa när jag är så där lagom berusad. Även på fredag såklart! (då nykter) Men när du fyller 30 lovar jag att komma(då är jag bara 26:p) Fan gumman önskar att jag kunde vara där. vi får ta igen i sommar då lovar jag att titta upp. Sommar, sommar och soool! I love you!
aaa
Toastare
2008-01-24 19:35
stepfucced och _babyphat..tack tack :) Maria, jag ser redan fram emot min 30-års dag!
Yee födelsedagskalas! Bjuds d på korv å bröd?
Jag fyller år på söndagen! Om jag kan så kanske jag tar med mig mitt födelsedagskalas-crew från Restaurang Simba och hälsar på.
Camp Kwahsi till er tjänst
Jävlar va bra! Kommer lätt!
Jag och frugan tittar nog också förbi, jag har länge velat besöka Kontiki.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Synd det inte var i Skåne. Jag hade gärna hoppat på isf
Jag kommer inte, tack för inbjudan!
Toastare
2008-01-26 17:40
nu har jag gjort tårta a la 80-tal med sega råttor och nonstop.. tyvärr ska den ätas innan kontiki! öl och tårta!
men ditt svin! berätta inte om tårta om du inte ska bjussa!
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Producent
2008-01-26 18:13
ses en sväng ikväll! grattis boo!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Toastare
2008-01-26 19:00
Misery, förlåt.. kan ta me lite i fickan då. cliche, tackar!
Det där var kanske inte det roligaste i mannaminne, det var ganska litet och trångt där. Tyvärr var det typ en halvtimmes väntan i baren också och det vi hörde av DJ:n körde han bara snippets av låtar. Men jag hoppas att du hade en lyckad kväll Bounty!
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Kärlek till (i obestämd ordning) MFS: Som fixade en grym freestyle mot slutet av kvällen PS: grattis på födelsedagen, och du levererade extremt bra engelska freestyles (fast minus för att du kallade mig 'karaokemannen'- mitt namn har tre bokstäver, SÅ svårt är det inte!) Alla som freestylade: det är för få freestyles i GBG (fast varför var alla så bra) Och de som lyssnade: att genomlida min första vers är fan värt lite kärlek Shazam: För att han är en grym freestylare och en bra vinnare BountyBoo: är det för sent att svara på din kontaktanons? ;) Och kvällens hat Bara förskrivare som orkar hata
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
Toastare
2008-01-27 15:06
Tack som fan för en fet fest! Var riktigt riktigt roligt och jag blev riktigt riktigt toppad... och idag är jag riktigt riktigt 28 och bakis ;) Håller med UncleSam det var grymt med en freestyle session, mer sånt i göteborg! UncleSam, ställ dig i kö... nej bara skoja ;)
fan att kortedala tog över sinnerna som fortfarande var i bruk så man missade skiten! Grattis bountheeey!
Toastare
2008-01-28 01:39
Rolfi, dåligt! Du har ett år på dig att bättra dig! Tackar för gratulationen.. Kortedala is a bitch.. bellevue styr saker och ting!
BountyBoo borde ha kommit i limo ..... ha ha ha ... eller bli inskriven i wikipedia ... Bättre uppstyrning näst år !!!
Ah! För när man googlar Bounty så hittar man ju ingenting!
"Kontiki står som vanligt för öl till bra priser och stans godaste pizza" Hoppas det var ett skämt, alla vet att bärsen är dyr och pizzan smakar bäst på Grand Burger och när man är full
va?
pool P0 Pärlplattorna ... e den ena en val, men en väldigt liten liten liten fena ??? Back to topic ;) (sorry BountyBoo) ehh, jag e VÄLDIGT ledsen att jag inte kunde gratta dig personligen på bemärkelsedagen, kan hända att jag slängt in en sång också .... den kan komma vid ett senare tillfälle ...