I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

28/11 Klubb Rhymes @ Kontiki, LIVE: P.S, Nephilim, Blizz mfl

Klubb & Konserter - Göteborg

Admin

2007-11-23 12:47

28/11 Klubb Rhymes @ Kontiki, LIVE: P.S, Nephilim, Blizz mfl

Efter att ha bjudit in Gubb, Pst/Q, Dj Amato, Dj Whopper och Allyawan kör Klubb Rhymes sin sista onsdagsklubb på Kontiki. Det kommer bli en superb kväll med billig öl, gratis inträde och en ruskigt massa bra hiphop från den gyllene eran men också modernare men trogna efterföljare. Dessutom är det första kvällen som Kontiki stilar upp sitt helvärda julbord för bra pris och en massa godsaker. Checka hemsidan för mer info om det.

Uppträder under kvällen gör residentsen P.S the Marginal Error och Mfs tillsammans med veteranerna Nephilim och Blizz the Divine och sångerskan Andrea Marciasini. Spelar skivor gör Dj Super-Arvid och Rikard (Döna Inc).

Sammanfattning: Gratis inträde, trevligt folk, billig bärs, god mat och den bästa hiphopen. No bullshit!

Snabbfakta:

Klubb Rhymes
Onsdag, 28/11 @ Kontiki
Pris?: Gratis
Tid: 19.00-01.00
LIVE: P.S the Marginal Error, Mfs, Nephilim, Blizz the Divine och Dea mellan 21.00-22.00
DJs: Pontus, Dj Super-Arvid & Rikard (Döna Inc)
Hemsida: www.kontiki.nu

2007-11-23 14:21
RB!!!!!!!!!!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Admin

2007-11-23 15:02
Zafir847: 18

2007-11-23 16:39
big up p.s aka the marginal error.. lätt en av sveriges mest underskattade engelskspråkiga rappare.. han å adl delar på den platsen
Rappare

2007-11-25 11:46
låter hur soft som hällst vad kostar bersen ?
Progress Evolution debut album Dynamics finns nu på itunes, spotify, wimp, amazon & CDS.
Admin

2007-11-25 13:07
Progress: 33:-

2007-11-26 18:21
After Work Julbord 28 nov-21 dec
Den här veckan har vi bl.a premiär för stans första After Work Julbord och självklart är det inget traditionellt julbord vi pratar om.
På vårt exotiska julbord hittar ni bl.a kokosgrillierad skinka, exotiskt fruktgravad lax och Jansson på semester.

Tanken är att göra det här med julbord mindre krångligt och framförallt billigare.
Man behöver inte boka bord i förtid utan det funkar precis som vår After Work buffé.
After Work Julbordet står uppdukat varje onsdag, torsdag och fredag mellan 17-20 med premiär nu på onsdag den 28 nov.

För 125 kr/person ingår en öl/vin el.alkoholfritt sen är det bara att ta för sig!

http://www.kontiki.nu

2007-11-27 13:01
det kommer bli sjukt nice.
jag kommer spela exklusiva (osläppta) grejer med både prop dylan och obnoxiuz !

imorgon smäller det!
Out in the streets, they call it döööööööönaaa...
Döna Söundtrack..
www.myspace.com/donainc
Admin

2007-11-28 17:41
Blir nog riktigt trevlig vibe ikväll. Vi ska nog få er riktigt mysgoa i höstrusket. Hiphop forever!

2007-11-29 15:50
Blev en väldigt najs fest, även om jag tyvärr missade första halvtimman av liveframträdandet. Props till alla som uppträdde, samt alla som var där å festade.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.

2007-11-30 17:04
skitfett i onsdags!

mer klubb rhymes åt folket!
Out in the streets, they call it döööööööönaaa...
Döna Söundtrack..
www.myspace.com/donainc

2007-11-30 17:32
Personligen hoppas jag att rhymes får en ny chans i sommar. Tror det kan bli fett med folk när det blir mer dropin trafik.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.