I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

22/9 Grolsch block party i samarbete med Vice & Giana Sluts @ Uppåt Framåt

Klubb & Konserter - Göteborg

2007-09-20 19:15

22/9 Grolsch block party i samarbete med Vice & Giana Sluts @ Uppåt Framåt

Hej,
nu äre fet fest.org som gäller !!!!!!! på lördag den 22 september så invaderar grolsch med sitt kvartersfestande uppåt framåt! 70 pixisar kostar det och du kommer få valuta för vartenda öre för asgrymma tetine (myspace.com/tetine) kommer att köra live och våra lokala favoriter dj nibc + kärleksjohan kommer att smeka dina dansfötter tills du går på moln!
det blir feeeeeeeeeeeeett, ok!!!!!!!!!!

flyer!!!!!!!!!!!!!!

för mer info om grolsch block party gå in på www.grolschblockparty.com!

(pssssssssssst- de första 80 som osar sitt för och efternamn till [email protected] får komma på förgrejs på uppåt med gratisbärs och grym musik från 20 - till 22! seså, OSA! puss)

baeng

2007-09-20 20:36
enligt min mening så va GBP totalt jävla värdelöst på götgatsbacken i stockholm, barerna sålde inget annat än just grolsch som fö smakar skit och sen va denna billig ap öl piss dyr 45 spänn!? komigen om man ska promota en dryck ska man väll ha förmånliga priser`? det va så tråkigt så man tagga rätt fort. mina stockholms varningar :D
Kärlek och respekt...

2007-09-20 21:13
ska inte ett blockparty vara ett block å ingen jävla ministuga på magasinsgatan?? det är bara ett vanligt party fast utan falcon?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-20 22:36
haha, ok, whoagnallandet har satt igang.
blir ni gladare om jag berattar att ni kan osa for och efternamn till [email protected] for at bli bjudna pa forgrejs pa uppat med gratisol fran kl 20 till 22? ja braaa!!!!!!!! kom igen, glada miner nu vava!
baeng

2007-09-21 13:44
made_in_japan X14

Du e la rätt duktig själv på att gnälla i folks trådar.

2007-09-22 17:54
sir_dazzle - som sagt, whoagnället :)
baeng