Dj Muggs i Göteborg 5/10 -07 Eyyy eyyy... har nyligen läst på Dj Muggs myspace att han gör ett stopp i Sverige under hans Europa turné. Infot säger att han ska vara i Gtb den 5 okt men mer står det inte. Är det nån som har hört eller läst nåt om hans Sv besök och om han isåfall kommer ensam eller med Sick Jacken & resten av Psycho Realm för att promota senaste skivan "Legend of the Mask & The Assasin"?Get @ me ifall ni har nån info!! Peace!!!
STREET_ADDICT_LKP P23 Nä det var ett bra skämt. *klappar dig inte på huvudet utan är lite lättsam* *skriver inom asterisker istället för att använda smileys*Dj Muggs är ett grymt andrahandsalternativ efter Rakim! Scratch vet vad dom gör.Men har fått för mig att Muggs kan va lite jobbig att ha o göra med dock, för arrangörer och så.. läste det nånstans. Han är lite gangsta. Så Ayes och Lövet, ta på era kevlarvästar för säkerhets skull.Jag ska byta autograf med han. *jag är full* *skriverLOL*bärsa då
jag har vart på scratch en massa ggr mfs!
mvh IllicitMuzikGBG
Sjukt sugigt att man ej kan närvara. Har sett fram emot en härlig London o sen göra Frankrike/italien-resa ett halvår nu. Vad händer...en av ens idoler kommer till stan två dagar efter man flygigt iväg....aargh...grym bokning keep up da good work