18/7 - Devin The Dude, Elvira, Nefertiti
Ja, det är sant så missa inte! Devin The Dude kommer till Göteborg och klubben Elvira på Nefertiti nästa onsdag, alltså den 18 juli. Alltså, Houstons mest avslappnade och absolut skönaste rappare till eran stad.
Jag va i sthlm och det var THE BOMB! missa I N T E DETTA!
Red Motion Music
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Jag som säger som Jerry Hevlar: Herrejävlar!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ledighet + massvis med öl = Bokat Behöver man förköp till detta? Devin is that dude...
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>
ooooffffhhh!! it's about time.....biggedyupp för den här bokningen!
Plan your work - Work your plan
yes, mer info om förköp och allt sådant kommer inom kort!
baeng
fan va bra detta låter! biljetter??
...hattiraja punk!
Med tanke på att det är Klubb Elvira... vad är det för tema? JAg snackade med en av "Vietnaam-veteranerna" som stod på dansgolvet och tyckte mig höra nåt om LSD-tema för kvällen... nån som kan bekräfta?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha, det märker du lite subtilt på internetflyern som kommer släppas i dagarna. men låt mig säga såhär; ett land där tjockisar är överrepresenterade. du kommer haja inom kort.
baeng
mer info någon?
don't worry if i write rymes, i write checks..
Big in Japan: Ett land där tjockisar är överrepresenterade... min första tanke var faktiskt japan... Hallå! Sumobrottare! hahaha Det kommer bli fett. Var det 150 spänn in?
som jag förstått det går det att köpa förköp via Neferiti´s hemsida. Vi ses på onsdag!
Woo, kommer bli såå grymt.
"I´m armed and I´m equal"
Detta kan bli de bästa som hänt denna sommaren, Synd att elvira kan fucka upp en flyer så hårt..
LEGALISERA CANNABIS
haha vafan är det för flyer?! kommer bli fett att se dude igen.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Fett! Devin är en snäll kille! ;) Någon som vet när artisterna brukar gå på under Elvira? ( Surt att gå till jobbet 05.45 )
"life is pain, get used to it"
Måste man se ut som en modeterrorist för att komma in eller?
haha, ni är så gulliga. haka inte upp er på flyern, den speglar bara klubbens tema. :) (och nej, vadå modeterrorist? du får jättegärna se ut som en terrorist, det är coolt. men modeterrorist? uh, du gör som du vill, I dont judge)
baeng
Göttmos. Missade när han var i Malmö tidigare i år. Fet bokning Elvira!
Jag funderar på att skaffa mig den där american boyscout-dräkten på Ragtime för att smälta in bland party monstrena...
ses där, det kommer bli grymt!
aaa
tror han ska gå på runt midnatt.
När ska man hämta biljetter om man köpt innan då?
LEGALISERA CANNABIS
Sitter och pumpar Devin nu samtidigt som potatisen kokar! Yeah! Så jävla G. Kul grej med USA-tema, Devin kommer troligen vara så rökt att han tror spelningen äger rum i Texas... lets make that happen!
lacville79 represent!
Well all I need is my 40, some Buda and my Timbs my biggity black benz with them 19 inch rims...
skulle han gå på vid midnatt?
LEGALISERA CANNABIS
12-1 går han nog på! be theeeeeeeeere!
baeng
Fan att man inte har cash!!! ghaa! Vem bjuder mig? haha
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
INställt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fatnade i tullen i England
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
nej, han kommer. Det har varit strul men han är på väg. Kommer vara lite försenat. Men its on!
han hävdar själv att han inte fastnat i tullen utan att det varit annat strul.
Vakterna hävdade benhårt att han fastnat i tullen i London, och inte kommer. 15 minuter sedan.
men jag är bokaren och vet att han kommer.
det har varit galet men han är på väg.
Hur tar han sig från Oslo till Gbg? Vilken tid är han framme? Säg till vakterna att dom ska sluta ge tillbaka pengarna och säga att han inte kommer... Vi gick precis hem.
Så frågan är om man ska dra sig tillbaka till Neff...?
Åker bil. Han kommer vid 01.30. Kör sista timmen. De har slutat säga det nu. Klart du ska komma till nef.
Jag som precis kom hem efter att ha löst in min biljett... Okej, nu kokar jag.
Aggro: Klart du ska komma! Han går på vid 02.
Nå, blev det något röj då? Själv kunde jag inte komma iom att jag skulle upp till jobbet...
"life is pain, get used to it"
Jozi: Det gick inte, min sista vagn hem går vid 2.