ja, ja...det va då slynan att man hade examination idag då så man missa sin gratisbiljett...piss
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>
Det var så bra igår! Sjukt bra! Men borde haft med kameran, varför glömde jag den?!
Jag hatar att skära mig på papper!
riktigt bra! tungt som fan att gå upp vid fem imorse, men det var det värt.
bästa scartchbokning någonsin. Det slog allt annat man sett genom åren med råge! Masta Ace kommer alltid vara nummer ett! Såg punchline med en donna på kebabhaket utanför senare också =) Tack för glöggen och lussekatten också. Det blev årets första!
aaa riktigt najs! Tack scratch för att ni håller kvar den gamla goa gbg-hiphop-känslan! Synd att så många gick efter showen...hade kunnat bli en fet fest efteråt. men hursomhelst, feeet kväll!
Plan your work - Work your plan
Ja det var sjukt fett! Men jag fick ingen glögg...
Riktigt nice spelning! Wordsworth är helt över skallen på sin posse rapmässigt, fresch. Stricklins sista övertidsvers var galet nice. Kul att det ändå dök upp så pass mycket folk på en onsdag, var lite orolig vid 22.00-tiden, men det var ju skönt att man var där tidigt så man fick mingla med årets jultomte/P.S och bli bjuden på spetsad glögg och lussebullar. Ses på One Self den 26e januari! PS. I år måste Scratch ta hit, hm... Mos Def, M.O.P, Ras Kass, Juggaknots, Celph Titled, Apathy, Jean Grae etc.
big up tiil scratch för en riktigt feeeet bokning. det var riktigt bra igår, bästa på länge. fick en 20 minuters intervju med gruppen ;) kanske kommer upp snart... peace
myspace.com/mcpalestine
Ah absolut, en Black star bokning vore aldrig fel... Andra jag gärna vill se på pustervik, Afu Ra, living legends, Aceyalone, Hela jävla stones throw kollektivet är varmt välkomna, EPMD eftersom jag missade senast. ATCQ givetvis... aja man kan drömma vidare. Ord är bundet
Ord.
Jag vill se Diamon D på Scratch nästa år. Jag känner på mig att det kommer slå in också =D
Hur bra som helst igår, yupp! Slet sönder stämmbanden och mosade trummhinnorna men det var det värt! Köpte Hits you missed vol. 4 och den var fan skitbra!!! Jag vill att scratch bokar Del och hieroglyphics samt MF Doom ...and that's word to big bird
Knatte, Fnatte, Tjatte fuck up!
de va för bra igår asså....
Ensamma vargen
Ah, det var fan värt att åka 80 mil för den här spelningen. Bland de absolut bästa i år. Kul att dom bjöd på sig själv så mkt. När "skottet" kom och Wordsworth slängde sig ner på golvet och rappade därifrån. Hela upplägget kändes proffsigt och underhållande!
Lycka är ett sätt att resa, inte en destination.
Farlig kväll igår...grrr!!!Fred_undead kommer aldrig kunna gå att ta hit Doom, han har inte tillåtelse att lämna landet...visum lr va fan det nu va, därför man aldrig se honom me när Stones Throw tunérar.
"Word to god Doc throw more lines then fishing rod!" - Funk Doc
Jag vill se Blacksmith på scratch eller i huvudtagen fyfan va ball de hade vart daaaamn
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Vi ses 26e! mfs<< word på Apathy!
strength
Så de körde block Episode, bara den låten är värd pengarna. Fått hålla mig med att se den live på youtube, fyfan va wordsworth freestyle i andra versen ä'r gryyyyyyyyyyyyyym!
"Hiphop är som lösviktgodis, man plockar sina favoriter " <br>
Ingen som kan slänga upp lite bilder? Peace
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
Rebel-Ape: Håller med dig! riktigt tung låt och snäppet bättre live.
jaha, hur får man VIP-access till rummet som man kommer till om man går genom köket då? wordsworth kunde inte prata efter han kom ut. han som brukar va så social. han kunde knappt röra sig... nice one! samma me ace, han va på en annan planet :) men han kunde man iallafall snacka med. mitt nätpokernamn är masta ace inspirerat så jag hooka en affisch och ace va snäll nog att signa den med "Double up!" och "Good luck (mitt pokernamn)! Masta Ace." ska sätta den ovanför datorn så jag kommer ha massa flyt nu! alla andra signade ocskå. ace signade den precis utanför pusterviksentrén. när han va klar kom en brud fram samtidigt som jag började gå där ifrån. så hör jag "this might sounds kind of feminisist but..." ace: "oh, you a feminist?" jag: (vänder mig om) "ahh sorry man, i shouldn't have left you alone with...." bruden drar upp tröjan och ber ace signa svanken. jag: "haha, nevermind!" jag vet inte vad bruden menade med feminist men både jag o ace trodde att hon skulle börja bitcha om deras texter (travelocity t ex). mjo, jag skrattade lite när jag såg att punchline o nån brud drog till pizza/kebab-haket som är standard på väg hem från krogen när man är i gbg. stricklin och punchline var jävligt trevliga. speciellt stricklin som i stort sett fixade autografen jag ville ha av ace. han sprang runt hela stället för att leta efter honom för min skull. ville inte störa punch för han höll på o limma på nån brud när jag skulle fråga om han ville signa min affisch. stricklin "go! he's right there man!" jag: "nah, i don't wanna fuck up his game.. he's talkin' to...." strick: "just go in between!" tack! han gillade mitt pokernamn också "Knowledge." grym spelning! dom fick mig att röra mig mer än vad jag hade planerat då jag inte sovit på över ett dygn innan konserten... good ol' love. fan vilken känsla!! alla låtar som jag ville höra spelades nog tror jag. eller spelades big city? har svagt minne av det. hur som helst, nu behöver jag inte gråta över att jag missade spelningen i stockholm i somra längre! scratch! utan tvekan sveriges fetaste arrangörer har gjort det igen!! nån som hade kul på efterfesten på hotellet?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
just det ja, jag frågade punch när EMC skulle droppa album men vad han svarade har jag lyckats glömma bort. nån som vet? skulle iaf droppa på EMCs egna skivbolag.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Har läst att det ska komma i mars nånstans.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
mars 2007 står det på wikipedia iaf hehe. fint att man blev arbetslös några dagar innan så att man kan gå ut å svina på en onsdag.TACK FÖR EN UNDERBAR SPELNING !
Out in the streets, they call it döööööööönaaa... Döna Söundtrack.. www.myspace.com/donainc
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com