25/11 - PSTQ & CALLE P @ Combi i Kungälv!
Den 25:e November så är det årets fest i förorten! Det annars så stilfulla och glassiga Combi byts ut mot grafitti & White trash, På scénen står PSTQ & Calle P! Föbred Er på en sjuukt rolig kväll, med fullt ös! Välkomna till Kungälv! Ifrån Nils Ericssons terminalen tar Ni grön Express till Kungälv hoppar av på Kungälvsbusstation, och går 150m till Combi, ligger precis brevid systemet! Fred!
Last sight me as a lion. now take care see u in Zion!
entrén kommer ligga på 80:-
e de ett jam?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jojo de hajade jag men e de live graff å öppna väggar eller vad är historien? eller bara målade spånskivor?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
80 spänn för något som kräver att man tar sig till kungälv? njaaa..
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
yeah fett jams i white trash hell-holes FTW! pst och calle p kommer riva fästningen!
Ok då är jag med, det kommer inte vara öppna väggar, utan färdig målade grejjer som är målade av gamla CA - Crew. Det kommer bli sjukt nice! Insläppet börjar 21:00, 23:00 kör pst & Calle P Skulle vara skönt med mycket goa skallar där inne!
Ighe känn lugnet, Kungälv tillhör ej GBG det är en egen Kummun!
haha robert, du är så ilsken .. men vi förar hos dig då, jag är där
Om vi är några som delar på kostnaden så kanske Pst och Callemannen kan köra hemma hos Robert istället? Alla får komma utan Joel Ighe! haha skämt och sido!
Skit fet grej! Jag kommer 80 spänn är ett humant pris också!
hahahaha nä men sååååå kasst e ju inte kungälv..jag går fan dit själv och skaffar nya vänner som uppskattar kulturskatter som kungälv;) nä men om ni vill dra dit så är det klart vi kan föra hemma hos mig och festa loss..jag har ju gjort så att mitt rum är mer mansion än min villa nu liskom..
faty fat faty
Kungälv rules! Jag har till och med hört att det till och med finns en Mcdonalds där, men det kanske bara är rykten?
så sant som det är sagt emil..
faty fat faty
ok detta inlägget flyttas runt som en ...........
Jag har tagit upp dett med moderatorerna och det känns riktigt pissigt att dem har flytatt tråden, men i vilket fall så kommer det en uppdatering på kvällen: 2 av medlemmarna i Bench Brothers kommer också köra live denna kväll. Vill bara säga att denna kvällen kommer bli oförglömlig!!!!
Så nu är tråden tillbaka i Göteborg!
Ja självklart, det är en klubb med full bar! Komplett sortiment!
Vad kostar ölen är väl den stora frågan ??
Se
www.kungalvsportalen.com för mer info!
Öl priset skall jag snoka reda på men det är nog rätt billigt, skall kolla upp detta.
Gör så
Göteborg är pasé!!! Ta era 100 kort och åk till Kungälv och festa i kranskomunen!
http://www.myspace.com/callep
Hoppa på tåget och lås in er på toaletten och planka hela vägen!
Fan Calle jag trodde du om någon var en hustler! ;)
Najs Calle P! Menige , visste du inte att kungälv e sjuk hustler nu, Nästa vecka skall dem köra Cribs-Kungälv på MTV hela veckan! Russel Simmons har köpt hus i Komarken också så det är på G!
Spunk_totte P23
Jo jag har en god kamrat som reppar Kungälv så jag vet hur det går ner där...
Gött D =)
Gött, vet en brud som bor typ där, ska övertala henne o ha förfest. o privateefterfest hehw,
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
pallar man komma eller?
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
Jag kommer whipper kom du också, det vore roligt :)
ja det vore något. Vore soft att se pst!
Ja för fan, gubben kan än det visade han på Storan senast...
whipper trodde ej du diggade?!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
whipper är bara allmänt hatisk men innerst inne döljer sig en liten sårbar pojke som diggar pst också
missta er inte grabbar!!! pst är bland de grymmaste i landet. Riktigt skön, men senn att jag tycker att gubb suger kuken är en annan femma.
Jag är hoodrich! Jag köper lös biljetter!
http://www.myspace.com/callep
Whipper
dealen är som sådan att man diggar någon ur illizit-gänget måste man digga dom andra på köpet you see!
oooo nooo inte här i kungälv.. ärligt talat gott folk. ÅK INTE HIT UTAN ÅK SÅ JÄVLA LÅNGT BORT IFRÅN DENNA FRUKTANSVÄRDA HÅLA NI KAN KOMMA! save yourselfs...
what u know´bout me
ey chilla du, det är inte så att någon tänkt flytta dit eller så...
besaaa F14 va inte så lipig, du kommer också in på krogen.... om 4 år!
amen shit, kollade vart kungälv låg. Får man karta, kompass och färdmedel om man säger att man ska dit. Palla att det ligger mitt ute i ingemansland.
whipper ha ha så farligt är det inte, Grön Express mot ytterby/kungälv/kärna ifrån Nils Ericssons terminalen i GBG, Hoppa av på Kungälvs Busstation, Vandra 250 meter mot systemet så ligger det i samma hus! Bo kan du göra på www.farshatt.se eller kungälvs vandrarhem!
Spunk_totte P23 så man behöver inte byta någonstanns för att åka traktor resten av vägen? Såfall verkar det ju ganska soft. Men en fråga. Är det konsert som i jam eller konsert som i spelning? Palla komma om det är någon mörk lokal där massa freaks ska hålla på med breakdance och graffiti utanfrö.
men whipper..kom inte då..för du hittar ju ändå nått att klaga på..och om dom dansar och graffar UTANFÖR..man kan ju sitta inne och dricka massa öl...sheet att bara inte hålla käften om man tvivlar från början..bara läsa i tråden lite..jävla mens fitta eller nått
faty fat faty
paraden P19 Kul att du försöker spela vettig men jag skulle vilja anse att det är en stor skillnad mellan ett jam och ett uppträdande på en klubb. Som jag har fattat det så har det inte framgått om det är ett jam. Men kul att du skrev fyra rader i alla fall. Men till nästa gång kan du väl skippa fitta-snacket samt dra ner på punkt-tryckningarna efter varje mening, eller är det någon parkinson-effekt?
Whipper det är en klubbspelning, Stället är Lounge aktigt och i vanliga fall jäkligt fräscht och modernt, men denna kvällen byts inredningen ut mot saker som passar oss kulturella hihop lovers lite bättre,
Hur-som-helst så finns det sjuuukt mycket öl & sprit!
whipper.. problemet är att du säger aldrig nått povitivt ochh jag fattar inte att du orkar..har någon dött eller har du blivit dumpad..sluta va sä jävla negativ hela satans tiden..sen så står det ju att du kommer från norrköping så du kan väl stanna där..för jag kan nästan redan nu säga att du inte kommer gilla spelningen för du gillar inte nått. det är alltid pest eller kolera när du snackar
faty fat faty
Killa Calle