Jävligt kasst om Middlesex inte får vara med på en höna.
haha sorry men han
Mollgan, Middlesex. "Jag är hög och het så kalla mig ers höghet" www.middlesex.nu
cd:s kommer att säljas ifrån oss: ILLIZIT
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
GUBBEN OCH CALLEN. kan detta bli bättre. Frågan är vilka tider allt börjar?
lära utan att tänka är meningslöst, att tänka utan att lära är farligt. (Kung Fu Tse, Kina)
Softish! Missa inte Okunskpr och MIDDLESEX! Det här kommer bli tung skit! Rico Won å Calle-P e ju också reent guld! Väntar på schemmat (:
Mollgan, Middlesex. "Jag är hög och het så kalla mig ers höghet" www.middlesex.nu
räkna med ca kl 18 för illizit klicken, mer info/tider följer snart av bokare/ansvariga big upps!!!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
ILLIZIT FOR PRESIDENT
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tjena igen, vi å Okunskpr har snackat å ordnat det där nu. Vi splittar 30 min, dom kör 20-25 min å vi kör 5-10 min. Så allt är lungan med oss i alla fall, hoppas det funkar för er med? peace//Middlesex
tjena, jag snackade med okunskapr & middlesex o dom gav all tid till stifflock, hoppas det är lugnt. peace
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
haha sorry mickmästarn, jag tycker du sjukt snygg men vi kan tyvär inte ge tiden till dig haha du kan få en ros iställe om du vill?
hahahah ääh chilla ni allihopa jag ska inte sno nån tid o jag vill inte spela heller, jag ska bara slappa med bärs i publiken sen kan vi la dra till västerhus eller va säger du mållgan ?!
Ska Poetry slam hållas eller vad??
noname - "Runt solen" ute snart!
Västerhus låter jävligt lockande faktiskt nu när man tänker på det. Haha SE YALL THEN FUCKAASS!!
...kommer inrullandes med oväsen som pansarvagnar...
Bara så alla vet ska Stifflock ha en mindra spelning på Västerhus 5 minuter innan stängningsdags. Då kommer klassiker som "Du ville" och "Sscchnuusschnnuu" spelas. Så alla till Västerhus efter att grabbarna på skolgården gjort sitt. Jag har dessutom talat med den ansvariga bartendern på V-HUS att det bjuds på Hennessy i ölglas till alla som Menige E!
för mer info om Stifflock klicka
här !
Jag ska äntligen få träffa min idol robo, robos groupie number one :) StifflockStifflockStifflockStifflockStif flockStifflock!!!
Har han groupies, herregud jag vill inte vara med mer om det är sant...
det står fel längst up där det står sofia det ska stå ViRgInIa StArShIne!!!!!
Menige-E hahaha.. eh vi kan nog fixa några åt dig med ska du se ;)
haha menige e har ju groupies, lyssna bara på Parodi, Menige E & Proton - HomoRobo (feat. Robo) där ger dom sig till känna minsann, samtidigt som robo bögförklarar sig själv
LOVE, JOCKE och alla andra slitna gbggubbar... jag är också SJUKT sugen på västerhus. LÄTT! Alla hookar upp där sen då för en orgie? bra bra
västerhus is thaaaaaaaaa shit, old school!!!
Haha..Banga hela skiten! Alla ses på Västerhus kl 11.00 istället! Abooo ighe P17 Jag kan bara säger vem fan behöver Ashanti när Menige E finns änna! haha och du angående den där filmen, upp med den på youtube asap, aight!
kl 11 på morron damn men aj kmr senareahhahahahah
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Västerhus ska man nog kunna hooka efter spelningen ja, det låter feting... // Proton, DYNASTIN!
Volym Entertainment <br>
efterfäst på västerhus!
Klart som fan det blir västerhus! Jobbiga e bara att jag alltid ska hålla på att freestyla å jobba mig när jag blir full, nån annan som lider av samma problem? Man kanske kan botas på nåt sätt haha love
Möbel Tycker du o Retur kan köra era freestyles i ett hörn precis som på Swing... Det är g-g-g-g-ghetto
Volym Entertainment <br>
Haha wow vilken efterfest det blir nu asså ! Västerhus kommer tacka oss för allt folk vi drar dit Men du mållgan, dina freestyles var ju grymma senast vi var där, fortsätt så bara ! För övrigt : Förfest kommer även hållas på Västerhus av mig, robert o jocke från kl 15 ungefär om nån känner sig sugen
Fixar ni även VIP-pass då eller hur ligger det till på den fronten, jag är nämligen väldigt intresserad av det Love!
Förfesten låter också lockande Love men vaffan jag kommer typ komma in till GBG vid den tiden föffan:P
calle p is a movement, either move with it or its moving without you.
Big up Calle P & the Illizit Fam! Kraaaah Kraaah Kraaah!
SOUNDCLOUD.COM/ODIGGITY
See me there ;)
"I don’t like the sexistic way you talk to these bitches” <br> <br>
R.I.P Dynastin Dabbe är tvärsjuk, hoppas att ni får lite bra artister på scen nu när vi får ställa in... ;)
Volym Entertainment <br>
Ja det är klart Proton, Okunskapr är ju där.;);)
helt ok var det big up mitt hood majorna, love u
haha vem var de som satte upp posters för denna festen, höll på sätta upp lite posters för en annan fest när jag såg några kids som bombade för detta, när dom såg mig blev dom rädda å sprang?
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
tekone: dom e säkert medlemmar här o trodde att du skulle banna dom eller nått :)
Det var helt okej faktiskt, det lilla jag var där. PEACE!
man kunde ju sett över vilka målare som skulle va med i tävlinen en extra gång kanske
Redaktionen
2006-09-10 15:31
Jag tyckte det var sådär asså =/ Blev besviken på ObX och dom, hade sett fram emot det som fan. Graffarna var väl inte heller så wow .. Menmen.. Ölen var god!
namaste
ighe de kan ju klart diskuteras
Calle P och Gubb = solbrillormaffian?
Haha aah den riktigt hiphopen hände ju på västerhus där battle å freestyles flöda! Nej men seriöst, big up till alla pepz som greja å artister! Riktigt kul, vore soft med lite större scen nästa år dock d: MIDDLESEX Represent! Peace
Det var fett, synd på publiken framme vid scenen bara . för lite folk asså ! men bra spelningar i vilket fall o västerhus var höjdpunkten!!
Filmades framträdanderna? Annars, synd att ingen filmade Retur vs. Icetail vs. Mållgan vs. Petunion vs. Skottis battlen @ Västerhus open mic night som var jäävligt fet kan jag säga i egenskap av objektiv domare
haha.. du är fan lika objektiv som du är snygg....
Västerhus is the shit. Tack för en trevlig kväll gubbar
lära utan att tänka är meningslöst, att tänka utan att lära är farligt. (Kung Fu Tse, Kina)