Nyårsfest Blenda|Bagheera|Rough Lynx|Service@WISH
Service, Blenda, Bagheera och Rough Lynx firar nyår med fullt hus på Wish. Det bästa inom elektro, pop, hiphop och reggae på två våningar granterar maxad stämning och som om det inte vore nog bjuder vi på lättare käk och dryck före midnatt så att ni klarar festen i början av nya året. På scen står Cat5. Läs om dem här . Biljtter finns att köpa på Blenda, Bik Bok Kompassen & Pusterviks biljtter. De kostar 190kr plus ev förköps-avgift. De finns inte så jätta många biljtter så skynda på!
http://www.blenda.com : www.myspace.com/blendalars ------------------------- Gå med i vårat nyhetsmail & få info först av alla om nya släpp, importnyheter, reor, m.m
det låter ju riktigt roligt! hur är läget på wish egentligen..? har dem gjort om eller nåt? har inte varit där på evigheter...
baeng
Ja, de har gjort om. Mest uppe men de skall göra om nere också. Samt att de funderar på att bygga ut ordentligt. har ingen aning om när de sakll bygga/göra om dock.
http://www.blenda.com : www.myspace.com/blendalars ------------------------- Gå med i vårat nyhetsmail & få info först av alla om nya släpp, importnyheter, reor, m.m
visste inte ens att det fanns ett ställe i götebog som hette wish. va ligger det? e d gamla ici o barrio?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
blendalars - aha I see, vad kul. det stället har ju förutsättningarna egentligen. hoppas det blir en lyckad kväll!
baeng
äsch en bar å ett stort dansgolv + några sittplatser å en scen va mer behövs
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
är det 18?
www.klistermarkskriget.com
kommer bli helt sinnes sjukt najs, nyårs bash BANG BANG!!!
myspace.com/roughlynx / myspace.com/roughlynxproductions / myspace.com/anteupmusic /
hmm undrar om ni har eftersläpp om inte alla biljetter släpps?
----------------------
beställa öl på wish "en öl tack" "det blir 42kr" "FÖRTIOTVÅ KRONOR!!??" "ja, det är billigt nu under happyhour, sen kostar dom 55". grattis.
haha vi fick 8 bärs för 125kr i torsdag :P sen kostade dom lite olika beroende på vilken bartender man gick till :D
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
nyårs fyllan lär ju inte gå under tusen lappen iaf
----------------------
fan, kompaniet var länge sen, en klassiker haha kanske kommer pz
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
zerox ..PAPPA BETALAR :)
Det går bra nu? - Det går jävligt bra just nu. - Bingo Rimér
Slit P-1 Julklappas pengarna betalar
----------------------
vilken riktig fylla går under tusenlappen då?
de stod inte mycke om va Cat5 e för nått... muzik?? sång??
och..???
cat5 å rått snygga :D läste att dom gör all musik själva med, såg ni inte deras video på ztv?
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
sjukt BALL fest, antingen är man på hemma fest eller så går man ut och då får man räkna med att alla nyårsfester kommer kosta cirkus 100-200.... Och ska man nånstans så ska man hit, kommer bli bomben!!!
myspace.com/roughlynx / myspace.com/roughlynxproductions / myspace.com/anteupmusic /
meeeeeeeeeeeeen någon som vet nått om eftersläpp?
----------------------
Va walla walla är biljetterna slut? Eller bre?
alla babblar om Cat 5 och jag har inte hört mycket men det verkar grymt att höra dom på nyår
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Cat5 är det bästa jag har hört OCH sett.. synd att det e på nyår, den enda dagen på året som det är krog/klubb förbud på..och att det är så JÄVLA dyrt, och att det är på jävla wish! annars skullle man inte bangat...
Dyrt vete fan, alla ställen tar runt 200 för ett nyårskalas. Personal, artister etc är inte billiga på Nyår, men det visste väl du redan?
1. Finns det biljetter kvar? 2. Är det 18?
Jadu
Jepsi, finns biljetter kvar
och så spelar TTA på Ra jag blir tokig. Jag har fan inte råd med båda konserterna :(
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
hört att jag kommer
Red Motion Music
Cat5 e tydligen dem som gjorde låten I'm too sexy for my jeans lr liknande...! sa min polare som INTE ska med ikväll! =)
och..???
smith Hobbybratställe2k5 viskas det, hoppas fan dom har någon fin skumpa..
Knappast, där hänger alla som tror dom är rika med sina gåzes och studiebidrageeeet.
vice versa lär ha snyggare brudar där iaf! pantade männsikor finns överallt
Red Motion Music
It's gonna be a BLAAAST! Den perfekta nyårsfesten! BOOM BOOM BOOM
http://www.myspace.com/roughlynx
hahahahhh denna festen va typ det största skämtet jag någonsin skådat.....hahah fyfan vilket skämt. Payyar 200kr för en biljett, så när man kommer kl02, så får man köa med biljetten...där vakterna inte ens släpper in direkt....haha........sälj inte för många biljetter då era jävla tattare. Sen när man väl kommer in, så får man ingenting vid inträddet när man lämnar sin 200kr biljett......sen när man ska hänga in i garderoben, så säger snubben där att det inte finns plats för väskor, så damen som va med, fick skita i det då man inte under några omständigheter kunde lämna in sin väska........SÄLJ INTE FÖR MÅNGA BILJETTER DÅ! fan pinsamt med sånna här jävla tattare som ska tjäna pengar utan att ge någon kvalite....det enda man kan göra är ju att skratta åt festfixarna alltså...haha
/ Känslan tar mig dit EP2009
sant så sant, asså dom tog 300kr vid dörren vid två tiden när jag gick förbi...200 spänn e mkt, men 300?? som tur gick jag inte in, men ändå damn golddiggers!
HISINGEN MOTHA FRRUKKIN ÖL STARS BRIITCH!
Kan bara hålla med, var sjukt kasst. Bara massa folk med tråkig attityd. Sedan att man fick köa med biljett var inte så kul heller!!
Jag hade kul iaf. men wish de jävla idioterna! tar egna priser i entrén å de valterna va heelt galna! 30kr garderob också! shii. köpte en redbull i baren bara å massa vatten så de va okej. men jag hade kul! rough lynx var rätt fulla kändes det som också haha!
Red Motion Music
alla var nog rätt fulla tror jag..... nårsafton för faen! Big up blenda, sevice å bagheera för en fet kväll! Grått nytt hår på er alla!
Tantorious: Klart du tyckte att de som annordnade nyårsfesten gjorde ett bra jobb, du var väl med och annordnade eller marknadsförde eller? ......vill höra nån snubbe kommentera som inte hade med annordnandet å göra som kan säga att de tyckte det va fett värt och inget tattarpris.......jag tyckte det va ett stort skämt.....hahah fick ju fan gå direkt efter att man stått i kö, där vakterna väntade med att släppa in trots att man hade biljett för 200kr, därför att man inte kunde hänga in väskor i garderoben..........hahahah
/ Känslan tar mig dit EP2009
Haha sikket jävla skämt, jävligt dålig valuta för dessa 200 kronor säger jag bara..
jag syftar mest på att jag samt de flesta jag snackat med som var där hade jävligt ball, sen om det var kukiga vakter eller seg kö är en annan femma!
de fanns en hel del att klaga på runt wish vakter o garderob, o vart tog de utlovade förfriskningarna vägen? sen undra jag vad de hade gjort av ''disco''belysningen på nedervåningen, va de verkligen meningen att man skulle famla i mörkret på dansgolvet??? tur att de fanns ett dansgolv uppe. jag o min homie hade skoj där iaf =o)
och..???
Seriöst alltså. Håller med dom som klagat på festen på nyår. Själv hade man åkt tamefan från andra sidan Sverige för att gå på den där festen som skulle vara så jävla grym. HAH! Och själv fick vi tag på biljetter utanför men fick ändå stå och köa i ca 30 minuter! VAD ÄR DETTA? Sen när man väl kommer IN så är det så jävla packat med folk att man knappt kommer ner och sen inte ens kan gå upp igen. Trodde ni som fixade festen seriöst att det skulle bli kul med så mycket folk? Det var det som förstörde ALLT! Visst ni vill tjäna pengar på oss som vill komma på eran klubb, men se fan till då att vi slipper hålla på och köa fast vi köpte biljetter som vi trodde skulle vara till våran fördel, se till så att vi ska trivas och slippa bli förbannade över att det är så himlans trångt att det inte ens går att dansa! För ni vill väl att vi ska återvända när ni har klubbar igen? Jag kan säga det att jag tänker fan inte gå på era klubbar igen för det finns inget som lockar mig där. Jag och mina 2 vänner la sammanlagt ut 700 kronor, då vi fick köpa två biljetter utanför (av två smarta killar som insett att det var totalt ovärt att gå in) och betala 300 kronor i dörren. Fast det kanske va bra och tur, i o med att vi "bara" fick betala 700 kr istället för 900 kr som vi skulle ha lagt ut ifall vi inte haft två biljetter. Inte nog med det, man bemöttes som skit av vakter, personal och Dj:s.
Är det första gången ni är ute på nyår eller?
låter som en wunderbar fest, haha, jag hade en wicked tapasmiddag i mölndal, utan kö.
Some people consider me crazy. I don't like that word.<br> It leaves a acrid taste when spoken.
Housepartys is the shit
Det är inne med mobiltelefoner igen