I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

va har hänt med PC?

Klubb & Konserter - Göteborg

2005-10-26 00:02

va har hänt med PC?

tjo

Förr då ja va där var de ett Schysst förfest place o man kunnde se ut hur som helst i stort sett o var välkommen!

De var la typ "Asiater" som ägde stället och de var en rätt schysst stämmning där inne tyckte iaf vi!

Men då ja var där nu för ett tag sedan så var de något fjantigt kö-system med 2 otrevliga vakter o inte den tjocke store snubben som förr*.. man va tvungen att ta av sig kepsen annars kom man inte in o "fixa håret någolunda" betala 20:- inträde o 20:- för jackan.. otrevlig personal!!
Och Fruktansvärt äckliga RedBull vodka - som redan fanns färdigblandat i en 2liters colaflaska.. vad säger reglerna om sånt???

Va fan har hänt med Gamla PC?
detta nya suger ju K*K usch fy fan aldig mera!!!

Finns de inget annat gött förfestplace?

The longer you go on the more you learn..

2005-10-26 00:06
röda rummet, en av få ställen som fortfarande kör med ölpaket

2005-10-26 00:08
joo ja tängte på de nu efteråt!
de ju soft änna!

2005-10-26 00:46
jag hatar pc med. vakterna är griniga. släpper inte in folk med europeiska leg. stället är drygt och fattigt.

apu P25
i lördags hade dom inte öl paket dom har väll slutat med det?
----------------------

2005-10-26 00:50
hehe det var ett tag sen man hängde på pc, men håller med - det har gått ordentligt utför med det stället. det "finare" folket har fått upp ögonen för stället...

2005-10-26 00:52
ja fy fan!!

bort med skiten o hoppas dom måste stänga igen;)..

de var bättre förr! om man får säfa så haha:)
Det ska vara ett aktivt konstliv!©
ॐ

2005-10-26 01:02
PC var sunk raktigenom förr i tiden, nu är det skit. Röda rummet håller stilen i alla väder, tacka gud för det!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-10-26 01:03
Den dagen bratsen får upp ett öga för RR så kommer jag tända eld på mig själv utanför i protest.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-10-26 01:07
hahahaha men fan då!

finns de inget mera sånt soft place??

2005-10-26 06:55
-REVOL-

Linnés bar o kök är chill, men låg musik. Men de har ölpaket iaf..

2005-10-26 10:38
99an funkar ju liksom
finns massa hak på andra långgatan också
hela vasa e fullt av öl / cider 25 :-

2005-10-26 12:46
ModernDrunkard P20

jag har faktiskt hört ffl- en genväg till framgång på röda. så undergången verkar nära
----------------------

2005-10-26 16:34
Zerox

tacka vet jag Dj seb förr i tiden när han lira musik som bubbles, a-teens, N-sync, britney spears osv osv.....

Modern..

dööh! ja e på det där med eldningen...det FÅR inte hända!

FUCK PC!

2005-10-26 18:19
men PC har alltid varit sämst. kineserna var minst lika jobbiga..

tacka vet jag linnés! fan vad jag älskar linnés!
baeng

2005-10-26 18:21
made_in_japan, ja linnés är soft, men det är lite högre musik som alltid brister, känns som det aldrig kommer igång där..

2005-10-26 19:06
ModernDrunkard P20 - vadå, är det för lågt menar du? eller för högt?
jag tycker det är lagomt, eller dem ggr jag suttit för nära högtalarna så hare väl vart lite jobbigare. men jag tycker det är skitchill för man vill ju bara snacka och bärsa ändå..
baeng

2005-10-26 22:52
made_in_japan F12
ModernDrunkard P20

vart ligger detta placet????
Det ska vara ett aktivt konstliv!©
ॐ

2005-10-26 23:28
Seanone - På linnégatan. om du går från järntorget och går på vänster sida och går förbi donken och fortsätter upp typ 20 m så seru. ölpaket, dvärg i baren och slapp atmosfär. allt du kan begära!
baeng

2005-10-27 00:11
dvärgen i baren kan ibland ses dansa reggaeton på RR. Han är en jävel på grinding..

2005-10-27 00:17
ModernDrunkard P20 - har han ett liv utanför baren?! existerar det nånting nedanför hans bröstkorg och nedåt som inte vi får se??? jag är chockad..
baeng

2005-10-27 12:22
Linnes suger pung det är typ 96 grader där inne. Ish är okej på sommaren eller på en vardag när det inte är så mycket folk. Röda har börjat bli bättre nu när det inte är så mycket folk då är det soft. Sen så har vi ju guldställen som kellys och sejdlen. Al 5 funkar för att bärsa med. Finns ju 100 ställen runt linné och järntorget som duger. hata avenyn!
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."

2005-10-27 12:28
vaaa, men ta av dej din tjocktröja så är det mycket behagligare! dissa inte linnés, kom igen nuuu
baeng

2005-10-27 12:45
brukar hamna på mezza luna nft.
uteservering som man får spela egna skivor på med sjukt god mat, värme + rökning året runt is the shit! eller ja nu snackar vi after work och inte utgång då...

pc var väl aldrig särskilt nice? det var bara ett säkert kort innan man var 18 och hade kassa falskleg...
linnés är aldeles för många dåliga associationer från gymnasietiden.. klarar inte av det längre.

2005-10-27 13:13
AEY dissa inte dvärgen han lärde mig hur man är bartender på fylla.
----------------------

2005-10-27 23:22
det enda som är bra med linnes är att dom har en clean uteservering, och att dom har bärspaket...men, röj? NÄ!!! samma feeling som en släktträff på julafton för fan!

2005-10-28 01:41
zerox P18:

senast vi hade bärs o beats så var det ölpaket, men lagen säger att man inte får ha det, för då kan man tydligen överkonsumera alkohol...jag
kan bara inte förstå...e det inte det man vill...? snacka om dan efter?? att man fick minnesluckor???

ÖLPAKET R.I.P

2005-10-28 08:25
pc var la hett när man var runt 18..

nu e det avenyn å limmosar å sån skräp som gäller..

å nu sömn..
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2005-10-28 08:35
Hata hata HATA avenyn! long live linné!

2005-10-29 10:52
bangar ju inte ölpaktet på majornas krog liksom!

2005-10-31 23:16
jag vill faktiskt ge en känga till hela gbgs "krogscen" RR la ner ölpaketen, man kan inte sitta och ta det lungt på PC längre. kompaniet, som iofs aldrig var ett toppenställe, har bytt namn och skaffat en dresscode. La coupole är och var det sämsta stället och inte hjälpte det att skaffa dresscode där heller.
sticky fingers funkar, men enbart för den billiga ölen.
henriksberg har jag aldrig gillat, men går på vibes för musiken.

sen dom där vice verca, honey och allt vad skiten heter har jag aldrig lyckats komma in på.

får börja hänga på gretas, där är iaf folk pratglada, men lite väl närgångna.

2005-10-31 23:20
Haha men det där med ölpaketen på röda.

Blir man mindre full på 1 stor stark och en 33clbärs eller 2 stora stark för samma pris? Isåfall har jag missat nått..

Röda är fortfarande mitt favoritställe när det gäller att dra in o dra nåra snabba bärs..

Avenyn och innerstan kan brinna för min del, håller med whatone om sticky, köerna suger dock. Vibes är den enda dugliga klubben just nu förutom B&B.

2005-11-01 00:28
whatone
SVIKARE!!!

får bli stammis på linnes o kellys istället!

2005-11-01 00:49
JA! wgb takes kellys med storm!

2005-11-01 15:42
jag han inte ens gå in o vända innan jag blev utsläng förra gången från pc
----------------------

2005-11-01 17:24
rolfi, jag har inte svikit något alls. dessutom ska vi dricka billig öl på torsdag.

2005-11-01 17:48
whatone har inte svikti vi mästar bärsade i torsdags! :)
----------------------

2005-11-01 17:50
afan, precis. det var ju ROLFI som svek då, "jag ska få ny dator så jag stannar hemma"...

2005-11-01 18:46
vattis

haha, dööh! glöm inte att jag va uberfattig...som vanligt...

torsdag, ja bangar inte...

2005-11-01 19:03
HATA PC

får inte äns ha keps på sig