I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

DE LA SOUL@Scratch XXL 14/10, Trägårn

Klubb & Konserter - Göteborg

2005-10-16 12:34
guldhönan F18: Nä, jag vettefan asså. Jag stod å flumma med folk i kön å va hur glad som hellst, och inte nått vinglig. De som stod brevid mig i kön fattade inte någonting heller.. sen gick jag till andra sidan (det fanns ju två köer) och då höll en vakt på att släppa in mig, men då kom kukvakten och sa att ja inte fick komma in.. sen försökte ja ca 3 gånger till, sen kastade han runt mig å sånt.

Jizzo! Ja e Edvin. Det va kass som fan... de la är fan den största gruppen i mina ögon typ också. efter jurrasic
www.klistermarkskriget.com

2005-10-16 13:34
guldhönan, Posdnous, han med skägget :) han hoppade ner i publiken ett tag å stod och dansade med oss andra ett tag. och skickade bak sin mick. haha. och födelsedagshyllningarna va roliga. maseo blev ju helt rörd.
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.

2005-10-16 14:49
synd att den var så lång. orkade inte vänta till 5 tåget och hade ingenstans att slagga i gbg (som edvin). det var fett fram till kl 3 iaf.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-10-16 15:02
underground_åke1

det var illa... samma sak hände min kompis senaste igårkväll. fast hon blev nekad på sitt egna leg. helt ruttet.

utter

haha, fan va grymt. jag missade det totalt.
maseo är så söt! hade jag vetat att det var hans födelsedag hade jag kramat honom redan när han vände skivor på publik...

cameraobscura

synd? det var väl det bästa som kunde hänt? jag stannade konserten ut och jag missade min vagn med typ en kvart. fick ta morgonvagnen som gick 5.30. lite sliten igår va...

2005-10-16 16:10
he he he... jag åkte oxo ut utan ytterkläder ( jag var GUBBFULL ), fukked app !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-10-16 16:37
heh fan e det med vakterna på trägårn egentligen, jag har haft problem där förut fast inte i fredags som tur var.
<_Monk_> oh man, you have some rigid, distorted, stubborn and obsolete opinions and attitudes

2005-10-16 19:01
att försöka få pengar tillbaks är nog förgäves va? för jag har kvar min förköpsbiljett (med blod på)...
www.klistermarkskriget.com

2005-10-16 21:11
Det här va nice som fan!
Definitivt värd bilresan ner hursomhelst,
Och för att skryta lite så köpte jag Grind Date
på Blenda någon timme innan konserten(Dom hade inte 3 Feet High & Rising) sen kommer ingen mindre än MACEO in igenom dörren!

Hursomhelst, The Grind Date vinyl med Maceo's autograf på
är aldrig fel iaf!

Big up till Adam, still waiting for my beer :P
Och Big up till Blenda!

2005-10-17 11:19
men d slår inte de la soul is dead me samtligas autografer på =P
Swedish DMC DJ Champion 2010, DMC World DJ Championship Finalist 2008, Swedish DMC DJ Champion 2008, DMC DJ Battle For World Supremacy Quarter Finalist 2007

2005-10-17 13:38
Underground_Åke1

tråkigt när sånt händer!
djsilenceblog.blogspot.com // www.dj-silence.com //

2005-10-17 22:44
någon som vill dela med sig bilder från kvällen?

2005-10-17 23:50
Fick en CD späckad med bilder tidigare idag av Scratch fotografen Emelie, Finns förhoppningar att det kommer upp en massa bilder på www.scratchgbg.com i veckan, vi e pinsamt lama på den biten dock att lägga upp bilder tyvärr, så våran homie Confuze som också fotade en del där kommer garanterat upp med bilder snabbare än oss www.djconfuze.com

Instämmer med GP recensionen för övrigt / Smooth B

PS Tack alla som kom ner till Trädgårn o supportade DE LA & gjorde den till en minst sagt minnesvärd afton, UndergroundÅke vi styr upp något bra till dig som plåster på såren då vakterna & polisen satte stopp för din kväll. (mycket tråkigt att höra) Detta hade troligen inte hänt på Pustervik är min gissning.

2005-10-25 00:26
Bilder?????????????
Jadu

2005-11-09 00:24
www.opieclothing.com

2005-11-28 17:59
http://scratchgbg.se/gallery/delasoul/

Finns även bilder från DJ Noize kvällen & 3 års festen med Abdominal & DJ Fase i tråden om lördagens begivenheter på Scratch@Pustervik...

Fridens / www.scratchgbg.com

2005-11-28 19:41
Grymma bilder!
www.fucksolar.com

FUCK SOLAR