I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009-04-01 06:30

Metaltown (2009)

WCR har ju en tråd, då kan Metaltown också få en.

Slipknot (US)
Marilyn Manson (US)
Disturbed (US)
Volbeat (DK)
Dir En Grey (JAP)
Children of Bodom (FIN)
Napalm Death (UK)
girugämesh (JAP)
Municipal Waste (US)
Trivium (US)
Mucc (JAP)
Dragonforce (UK)
Pain (S)
August Burns Red (US)
Bullet (S)
Bring Me The Horizon (UK)
Dead By April (S)
Pilgrimz (DK)
Opeth (S)
Meshuggah (S)
Cult of Luna (S)
Mustasch (S)
All That Remains (US)
Evergrey (S)
All Hell (S)

Vilka vill ni se? Finns det några rykten om vilka som kommer? Själv vill man gärna se As I Lay Dying eller Killswitch Engage, men jag är även jävligt glad över All That Remains iom att jag missade deras spelning på Brew House.

Would I shit you? You're my favourite turd.

2009-04-01 10:26
grym line-up i år.
Rock is not dead!

2009-04-05 02:53
yeehh dude!

Municipal Waste gonna fuck you up!
 Hey Dude!

2009-06-28 11:48
Upp.

Langa åsikter om årets Metaltown.
Hangaround

2009-06-29 16:38
Hur var Disturbed?
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994

2009-06-29 21:07
mabanda
August Burns Red var riktigt bra, fast jag såg inte mycket av dom. Stog utanför tältet och käkade. :) Horizon såg jag pyttelite av men dom verkade inte så bra live, jag hörde från andra polare också att dom var dåliga.

twomas P25
Hur tror du det var när dom körde "Ten thousand fists" och det verkligen fanns tio tusen nävar i luften. ;)

2009-06-30 01:57
Hur var Marilyn Manson?!!
Vad jag helst vill höra, är att han var dålig så jag inte missade nåt, haha :P
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan

2009-06-30 12:55
Brazen F19
Enligt mig var han kass, så du missade inte mycket. Själva showen var inte så spektakulär, publiken verkade inte heller så vild från långt håll och Manson var kass på att sjunga. Såg dock bara 2-3 låtar från ett längre avstånd innan jag begav mig hemåt.

2009-06-30 13:00
Siveri
Tack :), nu behöver jag inte känna att jag missade nåt :)
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan

2009-06-30 16:45
Jag förstår inte varför inte Slipknot var först! Då skulle jag vara full med energi och jag skulle inte vara besviken på mig själv för att jag inte orkade så mycket. Nu var jag inte ens med i en mosh. (Bortsett från dom oundvikliga knuffar som man fick ta emot och dela ut när man stod mitt i hela publiken)

Sen så gick jag och drack vatten när Corey sa till alla att ducka, dock så duckade jag. :)
Hangaround

2009-06-30 23:04
Siveri P17

ahhh dom körde väl "Down with the sickness" antar jag? Fan...fett asså.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994

2009-06-30 23:10
twomas P25
"Down with the sickness", "Stricken". Dom flesta kända. Dock så hade jag inte så bra platser eftersom jag stod vid scenen bredvid, inför Slipknot. Men det var ändå fett. Dock så var ljudet lite konstigt ibland.