Arvikafestivalen 2008
Väldigt tveksamt om jag ska dit i år men det jag mest undrar är om M.I.A. är bokad? Hon står med på annonserna men inte på hemsidan. Det här kan ju bli Arvikatråden med eftersom det inte finns nån. http://beeeel226.blogspot.com/2008/03/mia-till-arvika.html
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
Ja, såvida inte affischen är fejkad (vilket jag har svårt att tro) så måste hon ju vara bokad.
Jag har redan köpt min biljett hursomhelst, främst för Saul Williams och trevliga repriser som Kent och Interpol.
skriv kort, helst inte alls
Jag vill gärna veta för- och nackdelar med Arvika för vi har aldrig varit där tidigare. Medelålder? Campingstandard? Duschmöjligheter? Humör på besökarna i allmänhet? Blablabla? Det är alltid bättre att höra från folk som varit där, än läsa det på hemsidan eller liknande.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag har aldrig varit där men mina kompisar som varit där avrådde mig, nästan. för tydligen är det rätt sunkigt typ.
Mycket synthare har jag hört. Haha.
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
Soulchild P23 : Snuskigt ?!?! det är ju FESTIVAL ! ! ! ! !
-Nisse- F24 Medelålder? 20 kanske.. på camping området iaf.
Campingstandard? GRYM om man är smart.. sisst sov jag i en lerpöl..
Duschmöjligheter? Finns för 20kr annars finns det vatten kranar överallt som jag använde..
Humör på besökarna, Mycket synthare men inte mera än 30% så säkert 70% med glada och trevliga besökare...
Jag rekomenderar Arvika Festivalen om man inte har annat för sig !!!!
och jag har varit där och tveka inte på att köpa biljetter iår...
dom verkar ändå få till de rätt bra i år. så klart de bliratt gå på festivalen=) Death cab for cutie e stor anledning till att jag ska gå, fast jag vill ha lite mer hiphop.
Nu är M.I.A. officiellt, precis som The Kooks, MSTRKRFT, Surkin och Hellacopters.
Jag skall dit. Har haft biljett sedan länge. Så jävla överfett att MSTRKRFT och Surkin kommer också. YES!
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
Dom band som droppats nu var ju inte direkt jättelockande, iaf inte för mig. Fast antar att trancegrejerna kommer senare, brukar vara så har jag för mig..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
795-biljetterna kommer tydligen sälja slut den här helgen.
Nu är de slut.
Riktigt bra band i år. kommer lätt va på plats!
Högt liv
Jag har biljett nu. Åker dit för M.I.A. men looptroop, tensta, surkin, yelle, maskinen, MSTRKRFT mm är såklart bonus! Kommer bli grymt!
FAN VAD BRA LINEUP!! jag vill ha contanti.
Snart händer det!
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
Nackdelarna med Arvika är att följande kommer till roskilde : The streets Jay-Z Gnarls Barkley Static and Noize (förband åt Jay-Z) Lupe fiasco Boy better know (London-hiphop) Lucy love (grime-hiphop) Awadi (hiphop) Skream Benga Shackleton (dubstep) Dj disse (dub) August (dub electronica) Familjen Slagsmålsklubben Dj banel (trance) DSL (house) Dub tractor and opiate (electroniskt) Enter shikari (hardcore, rave) Fedde le grand (ibiza-fest) Digitalism (digital rock) At the gates (death metal) Judas Priest ( heavy metal) Slayer The cemical brothers Jose Gonzales Duffy Bob hund lykke li Radiohead
69 - Try it you'll like it
Lite synd det där med M.I.A. Men Yelle blir fett. Även Håkan, Death Cab, och Markus Krunegård. ; )
right on.
det här är så på
Bra lineup, men Roskilde går före.
all 'bout the bluntrap
Skivsamlare
2008-06-26 14:27
har köpt biljett, inte vart där förut.. inte riktigt min musiksmak men en del skysst artister som kommer. hoppas det blir grymt, synd att M.I.A. ställde in bara!
SLAYER :)
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$
Är det någon som åker dit med bil och har plats över? Betalar självklart för bensin!
FFS, omb.
kent har grävt fram en rad jävligt oväntade pärlor till sommarturnén. kan bli en klassisk konsert på arvika, zinken igår var den bästa kent-spelning jag sett de senaste tre åren.
SLAYER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$
nån spontan som vill åka med i bil från gbg imorrn till arvika? tidigt imorrn pm ikväll ,, inte allt för mycket packning! kostar bensinpengar så klart
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS
yeyy looptroop
Obey the pug
Nu åker jag ivf! Ses där!
Rahamadjan av GU-PA!
Har en festivalbussen-biljett över. Tur och retur från Västerås på torsdag morgon.
Har inga större förhoppningar om att bli av med den så här sent, men skicka ett mail på
[email protected] så fort som möjligt om någon behöver. Jag sticker imorgon.
"jag har fin hår. som en waterfall."
de va en trevlig festival får jafg lov att säga, även om jag slet häcken av mej som funktionär. =)
Mkt trevlig festival, en av de bättre arvika!!
Det var ju hur grymt som helst!!! Lätt att jag drar dit nästa år! =)