Summerjam 2008
första artistern är klar !! Mr boombastic !! SHAGGY! www.summerjam.de ser verkligen fram emot detta år!! va där första gången förra året däämm va kul jag hade!"!
BLESS REGGAE MUSIC
Haha shaggy är fan ingen höjdare alltså! Men jag vet att Summerjam inte kommer svika mig, bara att kolla på tidigare line-ups, alltid alltid feta! Fast nu verkar jag mer ha ögonen på Sunsplash, men det är även mycket dyrare.. Svårt att bestämma sig, fast blir det Summerjam rekommenderar jag alla att köpa flygbiljett, om man nu vill åka flyg, så fort man kan. Stor prisskillnad senare.
www.unt.se/musikbloggen
Förhoppningsvis blir detta mitt första år på summerjam, om jag lyckas få med mig kompisarna. Nyblivna 18 år fyllda ökar odsen för en lyckad resa hoppas jag :)
biffko to di world
Haha tyskarna kunde inte ett enda ord engelska, gick inte att kommunicera med någon.
Torre1, du kommer inte ångra dig om du åker, jag längtar redan..
www.unt.se/musikbloggen
en tysk berätta för mig förra året att Lightaaaa betyder stege på tyska , därför sket dom i att slänga upp tändare när dom artisterna skrek give me some lighta!! så jag tärffa ialla fall en tysk som kunde förklara det på engelska i alla fall
Shaggy är tung!! han har börjat göra tunga grejer nu alltså
BLESS REGGAE MUSIC
Kör_bara - Damn you alltså, såg dina bilder på bilddagboken. Längtar tillbaka som faaaaan! Så sjukt roligt jag hade där, såg ut som att ni hade det nice ni med!
www.unt.se/musikbloggen
kööör bara! fiifan va hype! hörru alex du måste hypa upp lollo riktigt ordentligt för nästa år, så hon (inte jag, oskyldig) kan stalka er hahahah
2b om du fortsätter och går mot mot den andra entren så kommer du nog hitta nåt som är fett lugnt!! vi tog en promenad typ runt hela området men den här var sista dagen inann festivalen börja. Själv föredrar jag mycket surr och soundsystems som håller på hela natten , själv ska jag ta me min boom blaster nästa år så den som ska skapa camp me mig kan juh glömma slagga!! =P
BLESS REGGAE MUSIC
ghettoquuen : Shit alltså jag tror itne jag har garva så mycket i mitt liv och alla dom skumma människorna från alla världens hörn kom och hälsa på !! Ser du en fett stor chilensk nästa år tveka aldrig kom och röööjjj!!
booty_fat : Millkieeee klart ni ska me bättre stalkers får man juh leta efter , lätt jag ska snacka lite vett med henne. fast det här året kan ni campa vid oss juh ni bara försvann efter vi hade kommit fram med taxin!! =P
BLESS REGGAE MUSIC
Vart någonstans i tyskland ligger det? Tar man bilen ner till tyskland eller är det lättare på något annat sätt? Är fan sugen å åka nästa år.
Jag vill ha roligt , inte trevligt
2b : det låg juh fina toaletter inne på festival området!!
JXP : har bara åkt flyg ner och det ligger i köln går att boka skit billiga flyg som går direkt till köln/cologne på www.germanwings.de .
BLESS REGGAE MUSIC
aa shit nån som kan bekräfta eller fattar inte ett skit tyska!! fan va tungt me BERES omdet stämmer
BLESS REGGAE MUSIC
JAH CURE With 23. Summerjam festival will be JAH CURE first concert in Germany to play. Who to know wants which it expected should into its new album TRUE REFLECTIONS clean-hears.
BERES HAMMOND
Already with the appearance in the year 2003 Beres Hammond proved its extra class, it is and remains one of the largest and most successful artists from Jamaica. It will arise again with large occupation and it will become surely again spontaneously different artists it on the stage to go and the program with a presentation to enrich.
Översatt av
altavista.se
Hasta La Victoria Siempre!
FETT ÄKKKTTAA!!!!
BLESS REGGAE MUSIC
Vet inte om jag hajat det här rätt, men det står ju 4-7 juli. Betyder det att det är 4 dagar dis time?
www.unt.se/musikbloggen
Feta bokningar för övrigt, är fortfarande lite skeptisk till Shaggy, iof är han rätt fet på Come around-remixen. Men Beres Hammond är jävligt nice live.
www.unt.se/musikbloggen
Glöm det jag skrev, har hajat nu. =)
www.unt.se/musikbloggen
Ghettoqueen: ser fan inte att det står nånstans ser bara att det står att det är mellan 4-6 juli! några som åkte festival bussen förra året? grymt skönt med flyg var det.
BLESS REGGAE MUSIC
Haha skulle inte se festivalbussen som ett alternativ, kan tänka mig att det är roligt på vägen dit. Men vägen tillbaka, hell no! Fuck vad sliten man var asså, däckade på ngn okänd bredvid mig så fort jag satte mig i flygplansstolen haha
www.unt.se/musikbloggen
shaggy släpper ju fortfarande mkt låtar som spelas ina JA så det e nog absolut inget skämt
http://www.myspace.com/charlychanter
Exakt! PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
vad kostar flygbiljetten fram och tillbaka? hört att det är billigare att boka typ i januari, februari?
Nu kostar det 1100 ungefär med germanwings, alltså från arlanda direkt till köln.
www.unt.se/musikbloggen
åååååh ja kan knappt vänta! ja ska nog åka ner å tälta lite på fürlinger see, för att värma upp, känna in underlaget, lutningen i backar. kan va värt! men de är klart värdast att flyga ner med german wings, flög första året me ryan air å de va ju typ 15 mil mellan frankfurt å köln, så de va ovärt.
booty - haha menar du nu eller? flummigt
www.unt.se/musikbloggen
jag tror nog det blir bil karneval i år fan!! fast det jag slipper köra jag har juh inge körkort!! så det är nice
BLESS REGGAE MUSIC
ghetto - ja! warm up! de är ju typ lika regnit nu som de va i somras? :P
Soft med Shaggy, han hade man ju aldrig betalat för att se, men ändå har man växt upp med Boombastic på discogolven. Senaste plattan innehåller en del värt också. Jah Cure hade jag hoppats på och det var riktigt grymt att se att han var klar. Då kan man stryka han från listan. Beres Hammond har jag aldrig sett, men det är verkligen en legend så man måste ta vara på chansen att se honom. Riktigt nöjd än så länge. Alpha Blondy vore tungt med tanke på nya Jah Victory.
Om jag inte hajat det fel är Luciano nu bokad, han är så jääkla bra live! Hans spelning på URF 02 är en av de bästa jag varit på någonsin.
www.unt.se/musikbloggen
GhettoQueen: a han var riktigt grym då!! hoppas det stämmer men det ser juh så ut i alla fall
BLESS REGGAE MUSIC
Skulle hoppa högt om Luciano kom. Har lyckats missa varje gång när man haft chansen att se honom. Han har släppt värda låtar i år dessutom.
hört att dom tar in knarhundar på festivalbussen, någon som vet om de är sant.?
Nu är det bekräftat. Luciano klar! Fantastisk. Av det jag hört från Culcha Candela verkar dom tunga. Måste lyssna igenom lite mer.CULCHA CANDELA LUCIANO "THE MESSENJAH" PANTEÒN ROCOCÒ
dk3 och negus är redan på väg ,busman drar i morrn ,.han har hemlänktan
csavargo från ruff runkers
Beres Hammond och Jah Cure, fett äkta! germanwings är bra skit! :DKör bara, jag saaaaaaaaaaaaknar dig!!!
Luana: detsamma stumpan!! vi röjer i sommar!
BLESS REGGAE MUSIC
jag hatar summerjam ska aldrig mer åka tillbaka, chorweiler
your bitches ain't nothing compare to meeeee
CHÖÖRRRRWEILLEERRR
BLESS REGGAE MUSIC
Alborosie Och Cecile klara för summerjam!! YEAHHH
BLESS REGGAE MUSIC
ska bli riktigt nice,. v-town camp
csavargo från ruff runkers
Jah Cure fick visum?
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
yeeeyyy, Lady Saw är bokad nu! Inte största favoriten kanske men väldigt rolig att se på scen.
www.unt.se/musikbloggen
Men räkna ner dagarna. Ni kommer se mig och booty_fat röja sönder tälten! :) Aaaaaaaaah, Summerjam, Köööööööööööööööör bara!
faaaan va fett d e ju bara jag som älskar shaggy å bombastic :D nice. å lady saw med!! måste bli summerjam iår !
Klubb One Drops @ Bergmans (simba) 3/7. Dancehall,reggae,grime,UK garage och Funky house på två golv. Miss Anthrax - Sir Dizzle och Funky C står för musiken
Nää, inte bara du Hevi. Boombastic satte ordentlig fart på mina ben på när det var disco på fritidsgården vill jag minnas! I sommar ska det dansas igen...
Så synd att de har gjort Summerjam till en popfestival... Tur är iallafall att campingen är så rolig att vara på då.
Orale!
Popfestival? På vilket sätt?
www.unt.se/musikbloggen
jag undrade oxå va han mena med popfestival? :S
Han vill bara ha good ol' roots antar jag. Klart man föredrar det. Än så länge har inte de tyngsta namnet släppts. Jag hoppas på Alpha Blondy!
Tarrus Riley och Queen Ifrica klara!!! tungt med Tarrus!!
BLESS REGGAE MUSIC
Varför denna hype på att se en våldtäktsman på scen?
Kiriaka wants you.... to dance!