Arvikafestivalen 2007
Damn! Vad tycker ni om lineupen so far? Klart den bästa av festivalerna hittils enligt mig! Kolla själv www.arvikafestivalen.se Ses lätt där i sommar!
En hiphopbokning vore ju trevligt...
ståplats i skogen och 5 plattor bärs! hoppas att det börjar regna!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nån gammal sneaker pimps snubbe skulle dit och dyrt är det inte :)
UK
Riktigt bra lineup än så länge. infected mushroom!
bloc party funkar alltid=)
Scissor sisters till arvika!!!!!!!!!!! fan va grymmt=)
Nej absolut inte bästa, typ ett bra band!
eller jag bara skoja!
Jagt ycker fan att Arvikas linup i år är fresh som fan... Svenska Akademin, Infected Mushroom, Timbuktu, Marit Bergman, Tingsek vad mer kan man begära? :)
pläääästics.
Lätt bland bästa festivalen i sverige! Vilka ska dit? Tråden lär uppas!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag kommer fan, vart är brudarna?
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
fan va död tråd?
Tror årets festival kommer bli riktigt trevlig=)
hyrde husbil igår. börjar längta på riktigt nu.
Jag har Focus mot toppen som Colin McRae i VM-rallyt!
japp nedräkningen har börjat, tågbiljetterna bokade
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Blev klart igår att jag ska dit. Någon som har erfarenhet från festivalen som kan berätta om det är shyst camping och nära till någon affär osv?
"Ibland när när jag känner för att träna brukar jag chilla i soffan och vänta tills det går över.."
nån från skåne som ska upp? (som man kan åka med :)
Sjukt dåligt drag i den här tråden. Är det bara vi som ska dit eller?
"Ibland när när jag känner för att träna brukar jag chilla i soffan och vänta tills det går över.."
YaO: Jag tyckte campingen funkade, hamnade på ett hyffsat ställe. Kanske en kvart att gå till affärerna. Kommer nog missa arvikafestivalen tyvärr.
Hangaround
2007-06-28 17:57
Om någon åker dit på onsdagkväll ifrån sthlm runt 19:00 tiden så åker jag med. Eller torsdagsmorgonen. Jag har körkort och tar inte mycket plats. Bor i sthlm och behöver ingen resa hem. Detta om det finns plats över det vill säga.
lätt att planka på campingen?
träffade en hel del som plankat in på campingen så det är väl inte helt omöjligt.
YaO det är långt att gå från kampingen till festivalområdet, men det funkar. Det finns en bensinstation med affär ganska nära.
Som-Om P20 ja det är lätt att planka in, bara att kliva över ett stängsel i stort sett. Om man bodde på CP-campingen iaf, där man slussas när man inte får plats på stora. gick in och ut därigenom varje dag när man skulle bada.
and THAT you can quote...
Fattar inte varför typ folk som diggar mando diao hänger på whoa, förklara för mig
Svenska akademin, har ni missat den eller?
Alexlitoo, vill du hata så finns msn på pressen.
någon som har plats i bilen från norrköping eler trakter runt om? PM ME peace
Aceton är din vän!
ÄR DET DAGS ATT PEPPA ELLER?
fortsättning följer.
Solemate spelar på campingscenen på torsdagen...
I'll be there!
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
nu är de riktigt nära. så jäkla gött.
Jag har Focus mot toppen som Colin McRae i VM-rallyt!
Går det fortfarande att få tag på biljetter?
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
är det nån som ska dit från skåne som jag kan få åka med? :)
Mot sherwooodskogen!
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
Det ær væl bøter i år om man plankar?? hørde det ..
your crew run run run, your crew run run.
PEPP!
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.
Woho, imorgon bär det av!
imorgon ska jag bli full i ett tält....ni med!
Bara På Låtsas
WOHO... 5h till avfärd. jag är så jävla o-pepp att det är synd om mig!
Då bär det av för oss, 95 jävla mil. Tips: kolla in Solemate på campingscenen på torsdag halv 11!
nu bär de av om en timme! Syns i dimman gott folk!
Högt liv
Någon som vill ha ha biljetter så har jag två stycken 3 dagars biljetter me camping. PM:a
hemma igen...halvsjaskig festival, klart kul att va pissfull i tre sammansatta dagar men musiken var ingen höjdare. timbuk var som vanligt, lillasyster för skränigt, för full för inflames och orkade inte stanna och se svenska akademin..men dom brukar ju hålla sin klass. någon som är med mig eller vill ni slåss?
Bara På Låtsas
Lyckades inte se någon hel konsert. Däremot ett par låtar av Timbuktu och The Ark. Sen blev det inte så mycket mer
Fy fan vilken äcklig festival, det var sista gången jag campade i hela mitt liv. Aldrig mer. Äckligt.
Tough Alliance var riktigt jävla kassa! körde typ 7 låtar (om ens det) och inte en enda klassiker. SMK röjde som vanligt. Konserten i jamobilen med Max Mezay och Basutbudet + Mapei, Timbuk och Chords mfl. var riktigt grym även om det bara var några pers kvar i slutet.
Vilka var det som uppträdde med Timbuk mer än chords?
skit nice festival! fasst det va ju en skillnad mot förra året.. iår va det ju knarkvika haha fyfan va alla flumma t om korvgubben vid statoil va skev =)
visa fisken så får du smaska klubban