I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

UFC 128 Rua vs Jones lördagen 19/3

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

Poet

2011-03-06 23:12

UFC 128 Rua vs Jones lördagen 19/3

Jag såg direkt för mer än ett år sen att Jones skulle bli något stort en dag! Jag tror jag vart lika glad som Jones när han fick höra att han skulle få en titleshot. Tror stenhårt på Jones! Med detta sagt så har jag aldrig haft något emot Rua. Jag hoppas dock att det blir en riktigt grym fight!

Urijah Faber VS Eddie Wineland. Vet faktiskt inte så mycket om dessa två fighters mer än att jag såg Faber få sitt ben ihjälsparkat av nuvarande fjäderviktsmästaren Jose Aldo. Ska bli spännande dock!

Jim Miller VS Kamal Shalorus. Ogillar både Jim och hans jävla brorsa. Hoppas verkligen på att Kamal dödar Jim. Men det verkar snarare som att Kamal är en motståndare som Miller ska besegra för att kunna få klättra i rankningen och få en titelshot. Får se om publiken buar åt Kamal för att han är iranier :S

Mirko Filipovic
VS Brendan Schaub. Diggar verkligen Cro Cop och jag hoppas han drar en spark i huvudet på Schaub som får han att se stjärnor, men tyvärr är Cro Cop en has been. Gissar på TKO för Schaub eller att han vinner på beslut.

Yoshihiro Akiyama VS Nate Marquardt. Marquardt har inte varit något annat än en besvikelse sen han kommit in i UFC. Visserligen har Sexyama också varit en stor besvikelse. Men skillnaden är att där Marquardt bara råkar faktiskt vara en sämre fighter, så kan Sexyama bättre. Av någon jävla anledningen så vägrar Sexyama att använda sin judo och istället står och boxas med varenda motståndare han mött. Håller hårt på Sexy och tycker han är sjukt underhållande, men något drastiskt måste hända annars kommer han åka ut!

At the gates of Eternity...