Årets mål ?
aj aj aj aj vilken bollträff han får
Ignorance is venomous, and it murders the soul spreading like a virus running rampant, out of control.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Tycker Alex frispark mot arsenal var rätt nice också..
be the change
hur mycket det än tar emot så är Bales mål snyggast hittills, och då kan jag inte understryka hur illa jag tycker om allt och alla som klär sig i Sp*rs tröja.
Bales mål, ner med händerna
Bale.. Men får fan tårar i ögonen av Pirlos mål helt ärligt..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ronaldinhos reaktion är en klon av min reaktion.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
sincedayone// relevant? OT så det sjunger om det
Hahah sorry. Missade att det stod Årets! My bad
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Pirlos mål är helt fantastiskt... typ det perfekta skottet
men detta funkar också:
Mabuhay!
Bale's är ju helt klart svårast att försöka göra om, tur eller skicklighet vet jag inte, men fan alltså! Bastos mål, är det en knorr eller tar den i ryggen?
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Bale's är ju helt klart svårast att försöka göra om, tur eller skicklighet vet jag inte, men fan alltså lol. endast skicklighet från den karln.. har du sett honom spela ??
"life's a garden, dig it."
Moderator
2010-10-15 21:40
Årets mål vet jag inte, men det är ju lite speciellt iallafall :) Dom flesta har väl sett det, men ändå!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Moderator
2010-10-16 01:23
Haha, nu spammar jag nästan tråden men Hallenius mål mot Syrianska är jävligt snyggt faktiskt.
time isn't wasted when you're getting wasted .
sjukt att Hallenius leder så stort ! sjukt nice!
Hur ser du att han leder?
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
står rating eller nått där ovanför klippet. sist jag kolla hade hallenius 4.8/5 och närmast efter var typ van bronkhorst med 2.8
Ja, Linus har fått några röster av mig iallafall, dock tror jag inte han vinner men hade varit roligt om FIFA sen lägger ut placeringar så man kan se vilken plats han kom på :)
Jag kan förstå att vissa mål ligger där, men Messi's mål liksom, visst förarbetet är grymt, skottet är däremot det inte, då borde väl Bales finnas där istället egentligen.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Linus Hallenius mål är det snyggaste i år, period! Asså.. Med ryggen mot målet, bröstmottagning, lobb över med högern, smackar till den på volley med vänstern.
Moderator
2010-11-29 20:37
Enligt mig så är hallenius mål det snyggaste. Finns några som inte är långt ifrån lika stiligt, men det blir fan inte bättre än sådär. Men vad fan gör messis mål där :S
//TW
En annan svensk som gör målet som bidrar till att han blir månadens spelare i Premier League:
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
För er som missat så kan man se när årets mål utses bl.a. idag.
Hamit Altintop vann pris för årets mål..
Tycker fifas top 10 sög balle.. Pinsamt, vem fan sköter uttagningen?
Highfive anyone, anyone?
Hur kan inte svensken vinna.. :S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.