I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2010-06-13 00:15

UFC 115

Ikväll:

Barry vinner över CroCop
Franklin över Lidell
MacDonald över Condit

Believe it!

Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2010-06-13 06:54
Bra gala, Crocop imponerade, Chuck också tills han blev knockad på sedvanligt manér.

2010-06-13 21:41
Chuck såg sjukt seg ut, tror som Joe Rogan, hans karriär är över nu...
Nån som såg countdownen inför galan? Pat Barry måste lätt vara en av de skönaste snubbarna i UFC.
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Poet

2010-06-13 22:48
Det är faktiskt dags för Chuck att lägga handskarna på hyllan. Jag vet att det suger att man inte kan dra sig tillbaks med en vinst åtminstone, men fan snubben har torskat 5 av sina 6 senaste matcher. 2 på TKO, 2 på KO och en på enigt beslut. Han har haft en skitbra karriär liksom och blivit sportens ansikte utåt.

Take care Chuck!
At the gates of Eternity...

2010-06-14 01:32
Skit också, var 8 sek från att sätta båda mina bets (MacDonald och Franklin).

Vad gäller Barry så är han asskön men slösar bort sin stora talang. Håller inte upp garden, vägrar ground game, är tjock och tramsar för mkt.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2010-06-14 23:22
jag blev lite överaskad över crocop han såg ut att ha fått glädjefnatt i allt man sett honom den veckan, crocop på submision i den matchen va rätt otippat, hade gärna sett vänster spark i huvudet. förstår inte varför barry inte avsluta honom efter den andra högern som va riktigt hård, såg senare att han brutit handen och foten om jag inte mins fel. Tror inte barry har nått att hämta i ufc , om man inte har något på backen är det svårt , blir nog tillbaka till K-1.

när man kollat på dom senaste liddell matcherna så vet man att det bara är en tidsfråga innan han är i mummaland, ser ruggit sakta ut i slagväxlingarna och händerna vid midjan funkar inte längre, hans käke har ju blivit rätt skör.
Man hoppas ju alltid på liddell men även om han hade vunnit så hade det inte lett nån vart, känns som franklin har några bra matcher till i kroppen i 205.

Kampmann såg riktigt bra ut , kul att det går bra för nån skandinav i ufc

2010-06-16 14:52
Jag var själv väldigt imponerad av Chuck ända tills han blev knockad. Gillade särskilt hans hand-i-ansiktet-takedown! Håller med föregående skribenter att hans tid är över, lite tråkigt att få sluta sådär, men han har fortfarande haft en imponerande karriär. Crocop imponerade faktiskt, skönt att få se honom dra sig tillbaka med en vinst!

2010-06-17 09:58
Nu har laddningen inför 116 börjat, fan vilken gala det kan bli. Har redan börjat offra gåvor till gudarna om seger för Carwin. Sen är även Wanderlei med igen. På tal om Chuck var det gött att han fick pisk och lägger av, jag har aldrig varit något fan av honom - trots att hela mma-världen är på hans kuk.