Jag körde två terminer på Stockholm Muay Thai för att "keep in shape" under tiden som fotbollssäsongen hade uppehåll. Det var kul och lärorikt, kör du tillräckligt hårt och seriöst får du börja sparras efter 1 termin, annars kan det ta dig 2 terminer om du är seriös med sporten att gå upp till steg 2 där du får sparras, annars blir det bara lätt teknisk sparring lite då och då. Alla instruktörerna var grymt sköna och man lärde sig mycket av dessa. Den enda nackdelen jag kan komma att tänka på är faktumet att det är en liten lokal och att det ibland är jävligt mycket folk som tränar på samma pass och då ger inte träningen lika mycket. Men lokalen renoverades nyligen vad jag vet, dock så vet jag inte om detta inneburit en utbyggnad. Men jag rekommenderar den klubben iaf av mina erfarenheter, sen har jag inte testat någon annan klubb och det finns säkert folk som kan fylla på med mer kunskaper och erfarenheter än jag själv kunnat bidra med.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.