I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Gym där man betalar per dag?

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2010-04-18 09:53

Gym där man betalar per dag?

Ska söka mig praktik i Sthlm 7 veckor och vill inte förlora träningen.

Är det någon som vet om det ens finns sån gym där man betlaar för den dagen man vill träna?

vi är överallt!

2010-04-18 16:48
Nova: jag tror du kan göra det på de flesta kedjorna. Friskis kan du ju betala även för en månad i taget, tror det kostar 400 spänn. Och då kostar en gång 90 kr så om du köper ett månadskort har du tjänat in det efter fem gånger.

2010-04-18 19:02
aha är det såpass? det visste jag inte..trodde alltid det var 12 månader...

då ska jag kolla in det..tack för svaret :)
vi är överallt!
Admin

2010-04-21 17:05
Nej, som sagt, de allra flesta har priser för enstaka besök. Sen är det väl i stort sett alltid billigare utanför de stora kedjorna. Om du bor eller jobbar utanför stan kan det vara ett tips att kolla runt lite där och inte gå direkt till Sats. Särskilt om det bara handlar om att lyfta skrot kan du säkert hitta nåt på ett badhus eller någon skola.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2010-04-21 22:58
brukar då som sagt kosta typ en hunka per besök, och det är ju inte helt trevligt
du är kär i mig.

2010-04-22 17:06
nää det är ju så, enstaka är dyrt. Men typ månadsvis, bara man inte behöver binda upp sig?

nån som har erfarenhet av typ eriksdalsbadet? om man nu kan köra så en månad i taget där.
vi är överallt!
Admin

2010-04-22 23:08
Ring och hör med dem. Verkar inte stå något om det på hemsidan, bara att de har års- och halvårskort.

Men när det gäller Eriksdalsbadet så ägs det av kommunen, alltså Stockholms stad. Köper man ett kort där så gäller det ofta alla lokaler i hela kommunen (åtminstone när det gäller simhallar, vilket är där gymmen brukar ligga). De brukar har lite olika dealar som de gör reklam om i tunnelbanan ibland men är inte insatt i vad man går egentligen. Men man ser ut att kunna få en hel del valmöjligheter och alternativ.

Ska du bara hålla på i en månad eller två skulle jag nog hellre rekommendera något annat som lär bli billigare. Tycker det finns ett gym i vartannat hörn numera så du kommer nog kunna hitta nåt när du kommer hit.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2010-04-23 16:45
tack för svar. =) jag är ju från sthlm men har dålig koll på sånna mer små lokala gym. Men det bör ju finnas något iaf som är lite billigare.

kan tänka mig att dom större kedjorna tar mer pris för kort period.
vi är överallt!