I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker tips på bra kreatine (Styrketräning)

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2010-01-07 00:02

Söker tips på bra kreatine (Styrketräning)

Behöver lite tips, vilket kreatine tycker ni är bäst eller vilket ÄR bäst helt enkelt?

Tips om Gainers uppskattas också..

Länka gärna till hemsidan som säljer kreatinet/gainern, snabb leverans är viktigt..

(Inlägget ändrat av greggan 2010-01-07 14:57:16)

Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2010-01-07 05:53
Kura anabola så löser det sig.
The News called it crack, i called it diet coke..

2010-01-07 08:06
AST's kreatin är soft... Länk till http://www.ast-ss.se/
annars har gymgrossisten en massa godis... Länk till http://www.gymgrossisten.se/

jag kör på Gakic's produkter för tillfället, finns på gymgrossisten

2010-01-07 10:17
Kreatin som kreatin.
Finns väl fördelar med både monohydrat, citrat och kre-alkalyn.
Men som vanligt med kosttillskott så är resultatet individuellt, jag själv reagerade väldigt bra på monohydrat och kre-alkalyn.
Den största skillnaden mellan dessa två är ju att mono binder vatten och alkalynet inte gör detta.

Samma sak med gainer. En gainer är socker och prollar, så det finns egentligen inga gainers som är bättre än de andra (även fast de försöker luras med hjälp av efterblivna namn och liknande saker).

www.mmsports.se har ett bra utbud med snabb leverans.

2010-01-07 13:43
finns säkert tre såna här trådar i sportforumet. sök på styrketräning.

2010-01-07 14:53
återigen när det gäller kreatin. Håll koll på din kropp, jag har skrivit det i andra trådar men kan skriva igen.
När jag började använda kreatin så tog det inte många dagar innan jag fick småont i magen , och kissade i stort sätt hela tiden. säkert en 2 ggr i timmen.
Jag gick till läkaren och det konstaterades att jag hade för hög nivå i njurarna, vilket består av något som heter Kreatinin. lägger man inte av då utan fortsätter kommer det resultera i njursvikt. Så ta verkligen som du ska göra med doser och lyssna på din kropp. får du liknande symptom eller att du känner att nått e fel så kolla upp och sluta med kreatinet.
du klarar dig gott och väl utan det!
vi är överallt!

2010-01-07 18:38
Ene192 P25

Okej, det kanske är olika för hur man reagerar på kreatine för alla.

medoria F28

Jag glömde av Sport Forumet helt o hållet när jag skapade tråden, av någon anledning.

_NoVA_ P23

Tack så mycket för att du delade med dig av det, har använt kreatin förut och vet att man kissar nästan konstant, och man måste dricka mycket vatten när man tar kreatin.. Men har aldrig riktigt tänkt på konsekvenserna som kan bli, har iofs inte haft magont utav det än.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2010-01-07 22:41
Gakic's produkter e sick..

2010-01-08 14:57
Det är nog väldigt få som får dom där symptomen eller att det händer . Men bara så du har i bakhuvet, att om du har tänkt att ta kreatin över en längre period så ett råd är att kanske kolla upp nångång ibland hur det ligger till.

lite onödigt och behöva en ny njure om ett tag bara för kreatin hehe....

men det blir bra, biffa till dig nu =)
vi är överallt!

2010-01-08 18:44
Hehe, yessir ;)