I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Piller eller annat för att gå ner i vikt.

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

   

2009-11-09 16:14

Piller eller annat för att gå ner i vikt.

Jag vill, innan allt, bespara er mödan som tänker skriva "ät rätt och motionera", det finns gott om ämnen som handlar om det, således hänvisar jag er till dom!

Jag motions tränar tre till fyra dagar i veckan och äter en ganska balanserad kost, dvs mycket nyttig mat men jag kan även unna mig en öl då och då, just den biten är inga problem.
Däremot så äter jag blodtrycksmediciner som orsakar viktuppgång och tyvärr så måste jag leva som en jävla Anna Skipper på metanol och träna sju dagar i veckan för att ens ha en gnutta chans att gå ner ett par kilon.

Jag eftersöker därför tillskott eller liknande som folk vet fungerar, det finns en uppsjö med olika preparat som alla är bäst i världen enligt tillverkarna.

Om det är bra eller dåligt för mig och min kropp kan jag avgöra själv och behöver därför inga synpunkter på huruvida det påverkar min generella hälsa.

Om någon av en anledning inte vill fronta med att ni tagit sådant uppskattar jag om ni skickar ett pm till mig.

Rock out with your cock out!