I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009-09-14 16:43

Basketligan 09/10

jepp snart börjar det igen, 25e september med följande matcher:

Borås - Solna
ecoÖrebro - 08 Stockholm
Norrköping - Södertälje
Plannja - Uppsala
Sundsvall - Gothia

Dolphins har förstärkt med Micke Lindquist, en mycket bra värvning, laget känns väldigt komplett nu, jag hoppas att vi har en tillräckligt bred trupp för att orka med både svenska och baltiska ligan iår, iår ska guldet till Norrköping! :)

vad är era förväntningar på säsongen?

2009-09-16 16:00
hallå var är alla trogna basketfans? inte okej detta..

2009-09-17 01:37
Det står mellan sundsvall och plannja men gothia blev helt plötsligt intressanta med ringström-värvningen. fast iofs blev det en massa hype efter bree och ian johnson värvningarna förra säsongen och vi vet ju hur den slutade för gothia...
Jadu

2009-10-06 01:54
Kul att ECO Örebro har öppnat så starkt, dock torsk ikväll mot Sundsvall. Tufft med ny match redan imorgon mot Jämtland, som nu har full trupp, i och med ankomsten av Dokun Akingbade. Jag tror på Plannja och Norrköping i final, Norrköping har lärt sig hur de ska hantera två ligor, plus bra värvningar.

hbsfvbljfbkljanfrgklbnabnfdab<br> <br> Sorry, ville bara ha nått unikt...

2009-10-13 18:55
tungviktsmatch i norrköping ikväll, Dolphins - Plannja! synd att jag inte kan vara där, hade vart grymt, hoppas nkpg-publiken kan börja komma nu, det är inte okay att 1300 kommer när hallen tar 3000 och när vi har ett sådant lag som vi har..

go dolphins!

2009-10-13 20:50
kan bli ett roligt slutspel om borås fortsätter såhär.
Jag har Focus mot toppen som Colin McRae i VM-rallyt!

2010-04-23 21:26
Dolphins tog hem första matchen, riktigt gött, men de kan bättre. Plannja stod upp bra men jag tycker inte att de borde räcka till. Kom igen nu Dolphins, Norrköping suktar efter framgång!

2010-05-02 11:30
SM-GULD FÖR DOLPHINS!!! :) Ingen verkar bry sig om basketligan på whoa, trots att sidan är så hiphop :P

Så värda detta guld, synd att man inte kunde vara där, och att viasatondemand dog så jag inte fick se matchen, kommer aldrig mer köpa grejer av dem.