I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

snowboard:are, se hit eller ja alla möjliga dudes...

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2009-08-25 22:15

snowboard:are, se hit eller ja alla möjliga dudes...

detta e ju ett måste. jag fick min bräda idag o åkte. tricky, men fan så sjukt kul..
ville ge andra heads up som inte snubblat över det än.
ha d gött.

Länk till http://www.freebords.se/

aaaaaaaaaah duuuuuuuuu..

2009-08-26 10:31
en polare berättade om detta på fyllan men jag glömde väl av att kolla in det. ser sjukt ut men hade mer än gärna viljat prova att åka. vad kostade brädan?

2009-08-28 20:37
haha lika retarded som snakeboard, skateboard för yuppies ungefär

2009-08-30 20:55
köpte min för 1700, var sjukt skeptisk till det först, men sen testa jag, helt såld på det nu..
har inte haft så kul sen man börja åka vanlig bräda o snowboard och då var man 11- 12 bast.
aaaaaaaaaah duuuuuuuuu..

2009-08-30 21:20
Några kompisar skaffade ett par för typ 2 år sedan eller så och det var faktiskt riktigt kul att köra. Det känns faktiskt som att åka snmowboard på asfalt. Jag vet att mina kompisar tröttnade ganska snabbt på det dock. Och själv har jag inte kört något sen jag provade första gången.

Det är ju faktiskt ganska limiterande att man enbart kan köra i nedförsbackar och inte på platt mark. Men det är definitivt kul ett tag i alla fall.