I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009-04-22 10:14

Pepe´s frispel

Pepe blev irriterad på sig själv när han såg att det blev straff och ville sparka i luften, inte på spelaren, sade Ramos efter matchen, rapporterar Reuters
.

Hur fan förklarar man andra sparken då?

Riktigt jävla grisigt gjort...

Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-04-22 10:35
ja men första satasar han ju på bollen, sen kommer väl den han ska sparka i luften?
...

2009-04-22 10:37
Om man spelar i real madrid, så tror jag kan kan "sparka i luften" om man nu vill det...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-04-22 10:37
ja jo, det är sant
...

2009-04-22 10:50
hahha fyfan vilken billig straff
och vem fan är du?
Admin

2009-04-22 10:53
Såg mest ut att vara en måttad spark i ren frustration, inte avsedd att träffa (andra gången, första var väl mot bollen).

Å andra sidan tycker jag han gör rätt. Ska de få straff ska den fan vara förtjänad, inte resultatet av filmning.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2009-04-22 10:59
Han var grinig hela matchen. Tror inte det hade blivit någon straff om han inte sparkat på Getafe spelaren efteråt. Men det gick ju bra för Real ändå.
your heart pump project kool-aid
Admin

2009-04-22 11:06
Jaha, jag trodde domaren redan dömt straff.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2009-04-22 16:19
Sjukt att man ens försöker försvara pepes beteende, jävligt korkat gjort alltså!

2009-04-22 16:51
Pepe är en jävla nolla och grov filmare dessutom
 they call me mick jacker cause i roll alot of stone
Lyricist

2009-04-22 17:35
sånt där hör inte hemma på en fotbollsplan, riktigt onödigt och speciellt på den nivån
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...

2009-04-22 17:41
Pepe är en pajas, vilket hela laget är. real madrid är ett skämt för fotbollen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-22 19:24
Hur menar du då? Världens mest anrika klubb är ett skämt? Kul kille.

2009-04-22 19:51
I dagsläget är den ett skämt. skriver faktiskt mest för att provocera för att va ärlig, men jag syftar såklart på deras värvningsideologi och strategi, samt deras inhemska fans och fansen här i sverige, och sättet dem tänker och uppför sig på.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sångare

2009-04-22 22:56
Världens mest "anrika" klubb? Allt som är anrikt med den klubben byggdes upp av Franco med tvivelaktiga metoder. Deras så kallade 9 CL titlar kom på 50-talet under fascistens skräckvälde.

Och nu kommer nån hardcore "mADriD1sta"-nolla i Arboga hoppa på mig... skiter jag i. Kan jag meddela.

Pepe går hädanefter under namnet Psykbrytet. Han måste ha problem hemma.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2009-04-22 23:43
Alltid kul med lite kiss på real :-)

Päppä blir nog bara arg för att aset trillar efter en arm i ryggen och det är ju inte ens en knuff, men likväl är han dum i huvudet och just därför passar han så bra in i den här klubben och dess anrika historia av psykon.

Alltså bara kolla vilka sorts as som dras till klubben, Robben-Vandervaart-Guti-Snejder,Pepe,Higuain, Salgado mfl, alltså man skulle varit DEN psykologen i Madrid då kunde man köpt sig en ö-jävel på två veckor.

2009-04-22 23:56
hm, svårbegripligt alltså. pepe verkar helt klart få spel alltså på ngt sjukt vis.

fetlyrik:
bara så du vet så är guti fostrad i real sen barnsben.

2009-04-23 08:54
Ja och det visar bara att Guti varit ett psykfall ända sedan barnsben eller att det är sådana spelare som Real Madrid fostrar i sin akademi.

2009-04-23 09:58
hahahahaha

fetlyrik, dagens bästa.

2009-04-23 10:05
Pepe blev irriterad på sig själv när han såg att det blev straff och ville sparka i luften, inte på spelaren, sade Ramos efter matchen, rapporterar Reuters

Ramos måste fan ha medecin, han kan inte vara frisk.

Om Pepe vill sparka i luften kan han vänta tills luften är fri. Jag förstår dock Pepe, men vafan kom inte med nån jävla bortförklaring säg som det är: "Jag är så jävla trött på att alla i la liga som filmar att jag sulade den jäveln i ryggen". Då hade man kunnat förstå honom. Jag har aldrig sett någon "sparka i luften" av ilska, däremot spottloskor, skallningar, bollkastningar och efterslängar.

för mig är Pepe inte mer cp än vad Ramos är.

2009-04-23 10:07
jag antar att summerade trådens uppfattning: real kan fara åt helvete (?)

2009-04-23 10:08
Lite så ja :)

2009-04-23 12:59
S-Oteric
Du är verkligen patetiskt.
Går runt i alla fotbollsforumen och hackar på andra lag för att det inte finns något att snacka om ditt piss Juve.

2009-04-23 17:39
REAL "anrika"? MAAAAAAAAAAAN!!!
 they call me mick jacker cause i roll alot of stone
Lyricist

2009-04-23 18:35
spelar det nån roll vilket lag han spelar i egentligen? gillar iofs både real madrid och Pepe, inte ett fan direkt men gillar att kolla deras matcher. E det nån som vet om han åkte på någon längre avstängning för det där? (det borde han helt klart ha)
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...

2009-04-23 20:58
Länk till http://www.goal.com/en/news/12/spain/2009/04/23/1224558/real-madrid-defender-pepe-i-have-no-desire-to-return-to-football

Här kan man dock läsa att han verkligen ångrar det han gjorde. Han överväger även att lägga av med fotbollen helt.

2009-04-23 21:04
Han ska inte överväga, han ska bara sluta och aldrig mer visa sig ute.

2009-04-23 22:03
Ärligt talat, vad är fel på er?
Hade den sparken träffat så hade han föfan fått riktigt jävla ont!
Det blir nog några matchers avstäning..

Angående straffen, den är solklar! Vad ska Peppe göra med handen där uppe?
Det räcker me de lilla för att få honom i obalans!
Det hade varit frispark på mittplan, då blir det straff i straffområdet...
Thats it!
Highfive anyone, anyone?

2009-04-23 22:30
Niito..

Visst att han kan komma ur balans, men då hade man sett det. Detta var en sjuk filmning, fyfan... Skönt att peppe sparka på honom ändå... jävla filmare... sparka på ronaldo oxå !!
be the change

2009-04-23 22:36
Men sen så ska man väl inte sparkas så.. Men jag HATAR filmare..
be the change

2009-04-23 22:38
Står han på ett ben så räcker de lilla!
Skuldertackling är tillåtet, dock inte att puttas med armen sådär!!
Highfive anyone, anyone?

2009-04-24 09:54
Niito
skämtar du? om det är en straff kan man lika gärna dömma straff så fort nån kommer in i straffområdet.. det är inte femåringar som spelar mot vuxna. klarar man inte hand på axeln när man är fri ska man sluta med fotboll

2009-04-24 14:57
Mike_

Vad kand du om regler eller? Det är skillnad på vad som är korrekt och på
vad du personligen tycker!
Highfive anyone, anyone?
Admin

2009-04-24 15:40
Det där var fan ingen knuff. Han nuddar, men vältränade elitidrottare faller inte handlöst av sånt. Om de inte filmar.
Lyricist

2009-04-24 16:40
jag tycker det va en soklar filmning, men orutinerat av Pepe att ens va där med handen, om jag känner en hand på axeln sådär lägger jag mig också ner

2009-04-24 17:30
The_Dictionary

Du gillar säkert italiensk fotboll mer än alla andra ligor också.

2009-04-24 19:13
Niito
jag kan mer om regler än vad du verkar kunna veta. det är skillnad på röra folk och att knuffa folk. om du sträcker ut handen efter någon som är 1.5 m bort från dig lär du inte kunna knuffa honom så att han ramlar om inte snubben är 90 eller 5. jag fattar inte hur såna som du överlever vardagen så ett tips: åk aldrig tunnelbana, nån kommer röra dig och lägger du dig ner då så kan du hälsa hem!
Hangaround

2009-04-24 20:09
Han är ju helt över i hela situationen, vad ska han upp med armen i ryggen på honom?? Han skulle ha glidit framför honom istället.
Riktigt klumpigt och barnsligt..
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994

2009-04-24 21:09
helt sjukt korkat gjort av honom, men jag förstår honom, om man är så underlägsna Barcelona och ute ur CL så är de klart man är lite frustrerad ;)

2009-04-25 00:57
Han filmar ju fan efteråt också han håller händerna där sparken såg ut att ta på ryggen sen sätter han de för huvudet som om han vart träffade där och rullar sen vidare.
 DIF!
Lyricist

2009-04-25 09:57
Psycholess P28

njaa roligast att kolla på måste jag säga är spansk, men vafan, om man INTE lägger sig i det där läget e man ju dum, det e ju som uppgjort för en gratisstraff ^^
jag tycker helt enkelt om att vinna, vad som än krävs haha
Sångare

2009-04-25 12:54
Skönt att peppe sparka på honom ändå... jävla filmare... sparka på ronaldo oxå !!

LOL! Ja håler fan med azzå!!! sparka på ronaldå fifan aszå vikken filmare ekta italien filmare ja lovar hehe lol sparka på han oxå!!1 loL! jag elskar asenal fö dom spela bra fotbåL! hej då!

2009-04-25 13:05
S-oteric

Sopa.
be the change
Sångare

2009-04-25 13:29
hehe LOl! jackvegas vaffö skriver du hält plötzligt så serreöstt för!!!! LOL! så jevla onödigt du e ju inte smartare fö d om du tror d! elskar arsenal o hattar italein bara filmare o rakkade benor där!!!! LOL !!

2009-04-25 14:27
Det är tur att du är så sjukt mogen, men det är klart du gillar filmare, annars hade du ju inte kikat på italienska skitligan.. Bra att zlatan lämnar, så han kan spela riktig fotboll i barca..

kamma dig.
be the change

2009-04-30 19:47
Snorful jävla spark, helt rätt att stänga av honom. Första sparken ser mest ut som att han faktiskt försöker drämma iväg bollen men den andra är ju helt idiotisk.
http://www.myspace.com/dirtydonline