I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

En av sveriges bästa svenska proffsboxare

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2009-03-25 01:53

En av sveriges bästa svenska proffsboxare

Kamran Kabinejad !

Check him out!

Fight Life - either you live it up or give it up
www.kodie.se
www.myspace.com/kodiefightlife

2009-03-25 02:03
är det bara jag eller har en väldigt öppen guard ?
http://www.aktivdemokrati.se/

2009-03-25 02:11
Det bara du :) han har väldigt tät guard.
www.kodie.se
Admin

2009-03-25 13:23
Låter nästan lite som ett Rocky-upplägg. Han är 33, och även om proffsboxare har varit mycket äldre när de blivit världsmästare, är det lite nu eller aldrig. Sådana historier är alltid intressanta att följa.

Boxningsvärlden är tuff. Hård konkurrens (trots en miljon titlar är det bara några få som betyder något), skillnaden på en vinst och förlust kan betyda allt. Han såg ganska kompakt och tung ut, explosiv och svår att bryta igenom. Undrar hur bra han klarar sig mot en extremt rörlig boxare som orkar dansa runt honom i rond efter rond.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2009-03-25 18:16
Evolution P25
Du har helt rätt...the point of no return som gäller nu.
Kamrans historia är väldigt intressant och spännande, inte minst inspirerande.
En dokumentärfilm om honom är under inspelning just nu och väntas komma inom en snar framtid.

Du har även helt rätt ang. boxningsvärlden, djungelns lag som råder där, och skillnaden på en vinst och förlust kan som du sa betyda allt.

På tal om ifall han skulle klarat sig mot en extremt rörlig boxare som orkar dansa runt honom i rond efter rond...Kamran har mött alla slags killar, från dubbla olympiska mästaren Hector Vinent från Kuba till Ryska världsmästaren Gaidarbekov och det har gått bra.
Svårt att säga hur det skulle bli att möta en extremt rörligare boxare, men en sak är klar...Kamran skulle bjuda på en grymmm publik-fight!

Tack för din feedback!

Uppskattas fett mkt :)

Peace!
www.kodie.se

2009-03-25 21:55
Släkting eller? :) Ah, önskar honom all lycka iaf. Skön stil

Admin

2009-03-26 02:54
Jag kan ha varit påverkad av nåt jag såg på tv här om veckan. Massa gamla boxningsmatcher med bl a Mohammed Ali. Rond 10 och han verkade knappt trött. Bara studsade runt medan den kompakta, mer traditionella, boxaren (oavsett om det var mer slugger eller tekniskt kompetent) såg ut att vara svimfärdig. Det var riktigt grymma matcher oavsett, just för att de höll på så länge och Alis motståndare aldrig gav upp utan när han väl fick in några smällar och fick fast Ali så var Ali helt plötsligt jäkligt mänskligt.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2009-03-26 03:10
Kamran Kabinejad Kdawg eller är jag nojjig? Varför säger du inte att det är du?

2009-03-26 06:43
Thanx yall!

Evolution P25
Beror mkt på boxarens tajming. Första Ali-Frazier matchen e ett exempel på det, kort slugger vs lång stilboxare. Va som helst kan hända i ringen.

verbose- P24
Kamran e min storebror
www.kodie.se