I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Youtube]Det finns filmare i PL också. Årets värsta filmning

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2009-03-15 12:25

[Youtube]Det finns filmare i PL också. Årets värsta filmning

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-15 12:25
Toppar gilardino.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-15 12:56
Hahahahaha... Löjligt

2009-03-15 13:23
hahahahaha, smutsig!
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-03-15 13:30
det såg så jävla lustigt ut att det är sjukt. jag satt och skrattade åt honom i soffan. vilket jävla cepe, han ska hålla sig till att kasta långa inkast, inget annat!
Admin

2009-03-15 19:49
Haha vafan! Sämsta jag sett!

Länka gärna andra filmningar också, alltid kul se folk göra bort sig.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2009-03-15 22:59
Va fan..
Hur tänkte han.. va fan.. haha
Klart att det är en norrbagge också :P haha

2009-03-15 23:44

Haha, finns ingen bättre än denna!
Vi är överallt!

2009-03-16 08:09
vansinnigt rolig... mad jens lehman, now that's a character!

2009-03-16 11:22
Det är det jag menar med fotboll. Alla älskar det, jag hatar det. Alla bara filmar hela tiden.

Storka starka karlar, jo men tjena. Faller för allt och den där förbannade kylsprejen. Kan inte läkarkåren börja använda den istället. Den verkar ju bota alla skador what so ever. Dock inte dumhet. Näe, VM går att kolla på. Italiensk fotboll går fetbort. För alla slemmiga italianos gör inget annat än filmar. Frågan är bara, varför är det så förbannat tillåtet. Varför gör dom inte något åt detta, med hårdare straff och avstängningar etc. Det är barnsligt fjantigt.
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second!
En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!

2009-03-16 13:32

2009-03-16 13:42
FY FAN ... instinkten hos asen gör att dom lägger sig ner för precis vad fan som helst...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-03-16 15:51
äh vadå, steven tappar bara balansen
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2009-03-17 11:55
måste ändå säga att gilardinos mot celtic tar de mesta..
ARSENAL!
DJURGÅRDEN!

2009-03-17 16:11
Allas våran stjärtgosse stevie, vidrigare spelare får man leta efter.

2009-03-21 10:37
såg en lång intervju med pedersen i norska VG häromdagen och d roliga är att han förnekar att d var filmning ...han hade sprungit o slitit över en lång sträcka och stupade enligt honom själv

Sångare

2009-03-22 13:35
Det där är bara ett urval av Stephen Gerards filmsamling. Bara för att man är stel, vit, ful (eller kort och gott engelsman) så tror folk att man inte kan konsten att filma snyggt. Gärard motbevisar oss, gång... på gång... på gång... på gång. Shit, vilken pajas.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2009-03-23 14:27

Det är underhållande, minst sagt!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2009-03-23 15:11
Fjollor är dom allihopa.
Admin

2009-03-23 15:27
Komiskt att se så här i efterhand men när det väl händer blir man bara förbannad. Och är det ens eget lag skäms man ganska hårt när det visar att det man blev så upprörd över bara var en filmning. Kan vara hårt att behöva ta att spelaren som är så jävla bra i vanliga fall inte är något annat än en simpel filmare ibland. Det sänker spelarnas status ganska rejält och jag tror nog inte det är många som tycker det är kul att se sig själva i sådana sammanhang där de skämmer ut sig.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2009-03-23 16:00
Evolution: Men ändå fortsätter dom filma. Som jag skrev tidigare så bör det vara stränga straff på sånt. Så slipper man det. Det förstör ju fotbollen rätt hårt.
Även om inte domaren ser det så bör det straffas i efterhand med böter eller avstäning tycker jag.
Poet

2009-03-24 19:11
Frågan är bara, varför är det så förbannat tillåtet. Varför gör dom inte något åt detta, med hårdare straff och avstängningar etc. Det är barnsligt fjantigt.

Hur svart vore det egentligen, i en starkt tvivelaktig situation, att bara pausa spelet, fraga linjedomarna over en walkie talkie eller till och med kolla pa jumbotronen vad som egentligen hande? Konspirationsfreaket i mig sager att FIFA satter sig emot ideen bara for att kunna fortsatta har laggmatcher och annat bullcrap som kan gynna dem.

Min fraga ar ocksa den: Hur dem fan pallar? Den energin dem slosar pa att slanga sig som en idiot och forsoka fa en straff... niggah please. Och hur inbyggt ar det att dem rent reflexmassigt tanker "Ok... ramla nu!". Years of practice I assume...
At the gates of Eternity...
Admin

2009-03-25 13:10
Ett alternativ är börja varna hejvilt när folk ramlar. Hellre fälla än fria. Tills folk lär sig. Filmarna kommer ju garanterat åka dit i stor skala, tyvärr stryker väl några enstaka ärliga med också men det kanske är värt priset.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2009-03-25 14:37
Ähh, kör med en disciplinnämd bara. Som kollar matcher efteråt. Filmar man, så får man böter helt enkelt. Vid upprepningar, avstängning.
Såsom det är nu och så det har blivit så är det fan meningslöst att kolla på fotboll. Gillar inte det med maskning heller. Gör det med bollen i spel istället. Håll bollen inom laget bara. Gillar inte när målvakterna håller på och fjantar på med insparkar osv. Inkast, när dom flyttar fram 7 - 15 m och domaren bryr sig inte ens. Näe, fotboll är en mygelsport utan dess like. Känns som om FIFA skiter fullständigt i det. Men dom har då tappat mig som supporter och det är fan så mycket roligare att titta på curling nästan. Där fuskar man inte lika mycket i stor utsträckning.

Sen ska dom ha 50000000000000 miljarder i lön också, för att springa runt i knästrumpor och ramla runt. Näe from nu så hatar jag fotboll..
Poet

2009-03-25 15:31
Dem borde infora skottklocka i fotboll. Och forbjuda bakatspel. Haller med att det ar en mygelsport, big time!

Finns ju fan inget trakigare an en fotbollsmatch som slutar 0-0... suck.

2009-03-25 15:52
BC99
det finns ju bra jävla många saker som är tråkigare än en 0-0 match. det kan ju hände oerhört jävla mycket i en 0-0 match. ok att det inte blir mål men det säger egentligen ingenting om matchen i sig.

sen håller jag med om att man ska kunna stänga av i efterhand. man blir som sagt vansinnig på filmare, dock finns det ju undantag... det finns de som hoppar över en tackling för att undvika att få benen avsparkade och sedan landar helt fucked up så allting blir en bedömningsfråga till sist och med tanke på vilka som bossar i resp. land samt fifa o uefa så hade jag aldrig gått med på att dessa idioter ska få stänga av "mina" spelare i tveksamma fall.

när det kommer till inkasten blir man vansinnig också. senast som jag såg det i system var i facupen, arsenal - hull när phil brown o assisterande tränare står och uppmanar sina spelare till att ta extra tid på sig. sen står brown och hånflabbar åt wenger som är förbannad, jävla idiot. deras jävla målvakt skulle helt plötsligt slå alla frisparkar på egen planhalva även om det var uppe vid mållinjen, och när de för tredje gången skickade vidare ett inkast så kom kortet fram. synd bara att det ska ta en halvlek för domaren att ta tag i sån skit. stänga av hela jävla skiten
Poet

2009-03-27 02:50
Mike: Sa klart man vill se nagra mal, inte for att just malens skull, utan att fa en vinnare. Kor pa overtid eller straffar, vad som helst, bara det inte blir nagon javla oavgjord match. Nu kanske jag ar lite extra bitter for att jag tyckte det senaste VM'et var storsta somnpiller jag kan komma ihag. Skottklocka och forbud mot bakatspel hade gjort mycket.

2009-03-27 10:07
BC99
jo klart man vill se mål men det är en fet skillnad på en 0-0 och en annan. skottklocka o förbud mot bakåtspel hade nog gjort mycket, det hade förstört allt.
Admin

2009-03-27 14:02
Skottklocka och förbud mot bakåtspel är nog lite fel väg att gå. Men det var en klar fördel att målvakter inte längre får plocka upp bollen vid hemspel. Sedan verkar man ju försöka luckra upp offsideregeln litegrann även om domarna än så länge är lite dåliga på att fria hellre än att fälla. Skottklockor kommer bara resultera i oändligt många insparkar och döda kontringsspelet. Men kanske att förbjuda bakåtspel över planhalvorna?

En förutsättning är annars att det inte förekommer domare som gärna står i centrum, a la Frisk och Fröjdfelt. Det är minst lika skadligt, om inte mer, än filmare.

2009-03-30 15:33
Jag tycker att filmingar hör till!
Dock tycker jag domarna är så jävla dåliga på att varna
filmare!
Highfive anyone, anyone?

2009-03-30 17:11
Henke larsson skrattade ju åt ronaldo... men jag förstår inte varför dom inte ger ut mer gula kort än vad dom gör...
be the change

2009-04-02 23:42
Det bästa vore helt klart om laget straffas för då skulle inte lagkamraterna acceptera att någon filmade heller. Säg att det är någon som granskar efter åt och varnar laget. Samlar man på sig 5 eller 10 eller någon summa så blir det poängavdrag.

2009-04-04 11:18
Denna är säkert played out som fan, fuck it, jag fick ett stort garv