Fotbollstraff...
Letar efter ett klipp där ena laget får en staff o väl när personen ska slå den så passar han till en medspelare som klipper till o sätter den. Någon som vet laget? Eller har klipptet?
Haha kylig straff.
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!
respektlös skit
http://duckdown82.tumblr.com/
haha Respektlöst ?, men sluta lipa... Arsenal försökte sig på en sån här för några år sedan, men det gick åt helvete vill jag minnas, tror det var Pires som skulle passa Henry eller tvärtom. Han skulle passa genom att dra bollen med sulan, men bollen rörde sig knappt "" svårt att förklara, ska se om jag hittar klippet..
Go Gunners
Även mästare gör misstag, glöm aldrig det!
For nagon som inte ar sa fotbollsintresserad, vad ar det respektlosa i det? Man far ju tydligen gora sa, eller hur? Och till fragan... varfor gor inte fler sa? Hade ju gjort fotboll mer spannande! :)
At the gates of Eternity...
klart det är respektlöst (mot målvakten) att passa bollen när man har fått ett läge där målvakten inte ens förväntas ta bollen...
biffko to di world
Torre1 : Men om det inte strider mot reglerna, vart ligger det respektlosa i? Sant har ser man ju i frisparkar hela tiden.
Såklart det inte är respektlöst. De ända det kanske är respektlöst mot är lagets egna fans, eftersom den finns många risker och det förmodligen är större chans att man gör mål om man slår en vanlig straff..
Om man leder med 4-0 är det ganska respektlöst att göra en sån straff tycker jag iaf
http://duckdown82.tumblr.com/
Ok, men da forstar jag. Trodde det var med en oskriven regel att far man en straff sa ar det between the goalie and the shooter och att man da inte blandar in nagon annan.
Man får spela på straffspark! Men varför blåser domarn av när pires inte lyckas? Bollen rör ju sig frammåt, spelat ska fortsätta gå! Han blåser indirekt för vad? Aja =)
Highfive anyone, anyone?
torre din tönt gå å lägg dig.. respektlöst haha.....varför visa respekt mot motståndaren??? börja kolla på golf istället
vi är överallt!
hahaha, du är rolig du NOVA som målvakt kan jag själv tänka mig in i situationen. om du inte tycker att man ska visa någon respekt mot motståndaren så är det väll du som ska överväga intressebyte? hockey eller mma är väll två utmärkta förslag? är du en sån där gnagare med tribaltatuering föresten?
biffko to di world
hockey har jag lirat halva livet..MMA e d nu....varför visa respekt i fotboll..då blir det som tjejidrott? tribal..nää inte min grej faktiskt
vi är överallt!
Håller faktiskt med NoVA här. Finns ingen vits alls att visa respekt mot motståndaren. Klockrent därför att Djurgårn röstade igenom på årsmötet att spelarna inte ska skjuta ut bollen om motståndaren ligger skadad, det är domarens uppgift!
rkellyone for real? rösta de igenom de nu?:)
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Domarns uppgift är att bara blåsa av vid huvudskada eller en riktigt allvarlig skada, dvs någon bruten foten lr dylikt.. Allt annat är det spelarna själva som avgör!! Im out!
Highfive anyone, anyone?
Nu ar fragan denna.... ar det en oskriven regel eller inte?
håller med duckdown tycker också att det är respektlöst att slå en sån straff när man har 5-1
they call me mick jacker cause i roll alot of stone
Linged P20 Ja dom rösta igenom det.
om inte domaren blåser ska man spela. man vet att spelaren som ligger ner ändå reser sig när bollen är ute ur spel, så om inte domaren anser att det är tillräckligt ochså spela vidare. dom är inte ens vänner, man ska vinna matchen.
vi är överallt!
Med tanke på att spelare vet att man kan passa bollen vid en straffspark så är ju chansen 50/50 på att försvarande lag hinner till bollen först!
Highfive anyone, anyone?
Niito P20 O andra sidan är de inte beredda på det, eftersom det sker så sällan. 80% fördel till anfallaren tycker jag minst.
Rkellyone Hade de varit beredda hade troligen straffläggaren aldrig övervägt att passa.. Blir ju en annan sak om motståndarna står o kollar mot andra målet medan man lägger bollen på straffpunkten...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rkellyone Du har ju delvis rätt, men med tanke på att spelarna borde vara beredda så får dom skylla sig själva! Annrs borde ju en " snabb frispark " oxå vara fel.. För många är inte beredde då heller!
Highfive anyone, anyone?
Niito P20 Jag har inte sagt att jag tycker att det inte skulle vara ok, det är är och ska vara ok att göra så. Sen det jag sa om att det är 80% fördel spelaren, det är det ju i en vanlig straff också tycker jag.
aha okej! Fatta fel =)
Highfive anyone, anyone?