I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sundin tillbaka i Toronto

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2009-02-22 09:42

Sundin tillbaka i Toronto

Stort

Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-02-22 10:39
Vad fan tänker man där? Typ vad fan gör jag i Vancouver egentligen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-22 12:09
så gött att han fick avgöra på straffar sen oxå :)

Moderator

2009-02-22 12:49
Jag ryser i hela kroppen!

Bara i Toronto.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Moderator

2009-02-22 12:55
Publiken älskade verkligen att Sundin avgjorde :)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Admin

2009-02-22 22:58
Också ett sätt att försöka få en spelare ur balans :)

Men var verkligen alla visslingar avsedda som hyllningar? Försökte höra lite burop också men det verkade vara ganska få.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Moderator

2009-02-23 00:19
Evolution

Försök inte! Såklart det var hyllningar. Det var samma med Börje '78 (?) i Canada Cup, publiken gick bananas.

Alla i Toronto älskar Mats Sundin, ALLA! Förra året ville ju fansen att Sundin skulle tradas till ett lag som kunde gå till slutspel så han fick en chans att vinna Stanley Cup :)
Poet

2009-02-23 07:22
Faktiskt sant, alla har alskar Sundin haha. Jag maste dock give it up for Torontonians lojalitet till sina lag. De gnaller och klagar hela tiden pa att Leafs och Raptors suger, men de missar aldrig en match eller slutar heja pa dem for den delen haha
At the gates of Eternity...

2009-03-05 02:29
synd att man inte blir sådär hyllad i korpen.
hehe nog med skämt, fyfan man ryser i hela kroppen när man ser bilderna !