I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009-01-30 18:39

super bowl

vilka spelar iår?

2009-01-30 18:40
Steelers - Cardinals.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-30 20:30
söndag 2009-02-01 23:55 TV6

Arizona Cardinals - Pittsburgh Steelers
NFL (Super bowl XLIII)

2009-01-30 20:51
Vad tror ni då?

Jag säger Steelers, men jag hoppas innerligt på Cardinals... hatar steelers
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller

2009-01-31 01:03
Varför hatar du Steelers? :( Alla hatar på det laget.
Jag själv hejar på Steelers, men jag måste medge att det skulle vara lite kul om Cardinals vann. Skulle inte förvåna (fast kanske lite) mig heller, Steelers är som alla vet sjukt ojämna.

Ser hellre en förlust mot Carinals än skitlag Eagles, Giants eller Dallas ;)

Blir iaf Hard Rock Café med DIF AF på söndag. Sjukt taggad!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-31 02:09
Jag hoppas på Arizona for the win!!!
Själv kommer jag att sitta klistrad framför viasat sport hela dagen, då dom kör en fet genomgång från hela säsongen av NFL. Värt att se faktiskt, sedan blir det också viasat sport 23.55, så man slipper reklamen, ser hellre på ett gäng idioter i en studio faktiskt än samma reklamer om och om igen som det kommer att bli på 6:an.

(Viasat kör en egen studio, med så kallade "experter" eller vad man skall säga, men dom snackar mest skit och tror dom är något och kan så jävla mycket)

Hursomhelst kommer det att bli en bra match. Steelers defense mot Arizona offense. Fitzgerald kommer att avgöra hela matchen. Han är förbannat bra måste jag säga. Speciellt nu i slutspelet. En superstar ut i fingertopparna.
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second!
En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!

2009-01-31 02:17
Fitzgerald's last five games
Opponent Catches Yards TDs
New England 3 101 1
Seattle 5 130 2
Atlanta 6 101 1
Carolina 8 166 1
Philadelphia 9 152 3

Kolla in dom stats:en!!! Helt otrolig kille.

2009-01-31 10:50
Japp, snubben är helt otrolig. Han tar varenda boll, oavsett hur fucked up den kommer, och han lyckas alltid springa yards efter varje boll också.

Meeeen nu får han passa sig för Troy Polamalou, som kommer sno bollen av honom utan att han märker att det ens händer :D

2009-01-31 15:28
Amerikask fotboll e bullshit att kolla på tom spelar 2sec sen e de paus o taktiksnack i 10min sen samma skit om och om igen en match håller på 3-4timmar fett bull fan.

Sen e de massa steroid-snubbar som tror dom e hårda bara för de går på anabola haha men vad ska man annars vänta sig av amerikanarna.

2009-01-31 16:08
Ja, och i vanlig fotboll ligger de och vrider sig på gräset i 20 minuter efter en liten knuff, får en frispark och sen fortsätter det så.

2009-01-31 16:56
Dieallot

Grymt

2009-02-01 10:45
IMurderTracks

OK. Det var intressant att höra din åsikt om am. fotboll.

2009-02-01 14:00
Lite segt är det dock
http://duckdown82.tumblr.com/

2009-02-01 14:01
Nej, det är det inte.

2009-02-01 14:21
Rätt så

2009-02-01 16:47
Skämt åsido, ska givetvis se matchen. Men jag är inte så insatt så briefa mig lite, vilka spelare ska man hålla ett extra öga på och så vidare

2009-02-01 17:07
Cardinals:

Larry Fitzgerald och Anquan Boldin, WRs.
Fizgerald är just nu hetast av dessa två (no homo :P) som du kan se på lirarens stats lite länge upp i tråden. Fångar alltid boll och får nästa alltid yards after catch.
Kurt Warner, QB.
Veteran som vet vad som gäller och vet var och när han har sina WR's.
Tim Hightower, RB.
Rookie som levererar.

Steelers:

James Harison, OLB.
Ligan absolut bästa LB, utan tvekan.
Troy Polamalou, SS.
Kan läsa spel så otroligt bra, skicklig lirare som plockar interceptions i nästan varje match.
Willie Parker, RB
Har helt klart talangen och skickligheten. I år har han inte imponerat så mycket, men nu är det super bowl och han kommer definitivt att visa hur bra han är.

Nått i den stilen. Sjukt taggad nu, inte långt kvar.
Steelers defense kommer som vanligt att vinna matchen och ta hem bucklan.

2009-02-01 17:14
Man tackar!
Lyricist

2009-02-01 20:08
svårt o säga hur det går, men kommer bli fett i vilket fall
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...

2009-02-02 00:01
Nu har man laddat upp med chocolate chip cookies, chilinötter och coca cola, skitaffär som inte hade Oreos. Let the game begin
Producent

2009-02-02 00:04
Länk till http://atdhe.net/

Missa inte reklamerna! stream av kanalen som sänder i USA

2009-02-02 00:17
God bless America
Hangaround

2009-02-02 00:38
Damn, vilken cirkus detta är asså...
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994

2009-02-02 00:41
Är det en TD eller är det inte. Gör han rätt som drar en challenge?

2009-02-02 00:44
Ja ingen TD..... Snopet för Steelers, men helt rätt dömt. Fasiken vilken fart Steelers hade i sitt offense här. 3 - 0 efter bara ett par minuter. Nästan en touchdown dessutom. Detta kommer att bli en förbannat bra match!

2009-02-02 01:02
Första kvarten avklarad. Vad säger ni?
Arizona har knappt haft några posessions. Steelers är stenhårda måste jag säga.

2009-02-02 01:24
nu är dom på gång tho!

Producent

2009-02-02 01:28
Kan bli spännande detta

2009-02-02 01:35
Bra match är det, men Arizona har det tungt. Känns som om det är mycket nerver i deras spel. Framförallt i defense. Ingen kolla alls måste jag säga. PIT har däremot ett bra och starkt defense.

2009-02-02 01:56
Vilket avslut på första halvan.........

2009-02-02 02:16
harrisons interception, return och td var otrolig(a), för att uttrycka det milt. underbart!

2009-02-02 03:01
vart tog mitt inlägg vägen?

2009-02-02 03:37
Nu är det match igen!

2009-02-02 03:46
oj oj oj..... 4p nu bara. taskiga tekniska misstag i den här matchen. Flags runnin hot.

2009-02-02 03:48
AHHH FITZGERALD :D TD
Tråd dödadar!

2009-02-02 03:49
Fitz for MVP!!!!
Dock är det långt ifrån över än. Men satan vilken match alltså!!

2009-02-02 04:02
HOLY SMOKES... Holmes TD!!!! 35 sek kvar, detta är ju över nu. krävs väl ett mirakel nu om Arizona skall ta hem detta.

2009-02-02 04:14
Ja då var det över. En bra match trots allt. Men inte förens de sista fem minutrarna som den var riktigt bra. För många tekniska fel för att vara en final tycker jag. Och visst var AFC och NFC finalerna bättre än detta. Men i överlag en rätt bra match ändå, som fick en att bita lite på naglarna.

Steelers förtjänade att vinna denna matchen om man ser till hur dom spelade. Cardinals var bleka och inte alls bra i offense. Känns som om dom chokade lite och kunde inte ta pressen.

6 superbowl titlar har dom nu och inskrivna i historieböckerna.
Grattis till er Steelers fans. Hoppas ni är nöjda med resultatet? Nu är det nog dags att gå och sova.

Peace

2009-02-02 05:05
som steelers-fan satt man nästan och skakade den sista kvarten. holmes td? legendary, som barney hade sagt. vilken match! cards gjorde det bra, men straffades av fouls och misstag - och av harrison, ben och holmes.

steelers, baby!

2009-02-02 06:09
Fyfan vilken jävla match, och vilket jävla drag.
STEEELEERRRRSSS!!!! (Ja, det där var capslock!)
Blev lite nervöst där i slutet, men det slutade ju bra ändå. Tack Santonio!

2009-02-03 11:37
helt fantastiskt match, gött att steelers vann oxå..harrison borde få någon form av medalj och en fjäder i hatten, det han gjorde va något av de vackraste jag någonsin sett..

fantastiskt med bruce i pausen oxå..att han drar iväg 10th avenue freeze-out gjorde mig tårögd..
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här