I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Poet

2009-01-06 19:38

Jumpers knee

Ni som haft med detta att göra, bästa sättet att bli av med det så fort som möjligt? Eller åtminstone bara lindra det för tillfället?

Love!

At the gates of Eternity...

2009-01-08 15:00
Jag hade det förut. Det enda jag gjorde var att vila mig ifrån/ta det lugnt med aktiviteten som ledde till skadan. Efter ett par månader var det borta. Under tiden körde jag mycket benstyrka även fast det gjorde ont, vet inte om det var så bra egentligen...
Har iaf inte haft problem med det sen dess, var väl lite mer än ett år sedan. Känns dock som mina knän kommer vara rejält fuckade när jag blir gammal. :/

2009-01-08 15:13
Vila / anti-inflamatoriska (stavas?) piller!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2009-01-08 15:42
The Real Apa: Jag fick det lustigt nog inte av basket (som jag tränar) utan då jag jobbade på en restaurang i september, där man gick med varor upp och ner för en jävla trappa. Sen så spelade jag basket 4 gånger i veckan, så försvann det. Och nu över julen då jag inte spelade på tre veckor så kom det tillbaks på en träning i måndags.

Störigt som fan, men jag antar att vila är det enda sättet.

2009-01-08 22:58
Länk till http://www.linnex.se/

Har funkat skitbra på mina risiga knän
Poet

2009-01-09 16:30
Blade: Tack! :)

2009-01-15 08:22
hade det där när jag spelade basket. skaffade mig ett slags skydd, som var som ett spänne som man spännde fast under knäskålen. mcdavid

2009-01-15 22:12
jag tränar basket och för nått år sen fick jag också det... jag tränade dock under hela tiden med knäskydd även fast det gjorde lite ont,,, jag tappade dock all min spänst. men enligt doktorn är det helt ofarligt att träna under tiden