Jag hade velat se statstik, tillförlitlig sådan på hur det var när Serie A hade sina stora dagar. För när PL inte hade den fantasiska uppsvingen den har idag, så Spelade Chelsea med engelsmän som Dennis Wise, Le Saux, Chris Sutton, United hade Roy Keane och Scoles på sitt mördar mittfält, Arsenal hade en hel engelsk backlinje (kanske den bästa någonsin) med Adams, Keown, Dixon och Winterburn osv osv osv. Förstår ni vad jag fiskar efter? Då hade inte PL några pengar, inte som i dag i alla fall, då fick man lyfta fram fler britter och värva fler från Brittiska öarna, Skottar, Irländare och så vidare. Idag är det mer pengar och klubbarna har råd med både bättre och exotiska spelare, Det har INTE lagen i Serie A idag på samma sätt, endast ett fåtal klubbar kan värva lite som dom vill, och DÄR, tror jag att hela "flest inhemska spelare" diskussionen måste analyseras. Serie A har kanske flest, men om man hade frågot tränarna "Vem hade du vela ha till din klubb?" Så tror jag inte att tränarna hade sagt en Italinera i dom flesta fallen, så, OM Serie A hade haft pengarna som PL har idag, så tror jag inte att lika många Italienare hade spelat i högsta ligan som det gör. Då tror jag att deras kvot med inhemska vs Utländska spelare hade förändrats avsevärt. PL har mest pengar, PL har mest publik och mest Media hype om man så vill, klart som fan att många spelare vill komma dit, tyvärr på brittiska talangers bekostnad. Men det hade varit likadant om det hade varit i La Liga eller i Serie A. Hoppas att ni förstår vad jag menar. Och btw, Jag är helt för förslaget om en kvot på utländska spelare, för även om köpta spelare kan spela för sitt lag nästan lika mycket hjärta som dom som verkligen brinner för sin moderklubb, så försvinner ligans, och spelstilens skäl lite när det blir FÖR många kockar.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.