http://duckdown82.tumblr.com/
Så länge inte Christiano Ronaldo spelar i laget jag håller på, så är jag mer än nöjd.
Vill du inte ha världens bästa fotbollsspelare i ditt lag?
Inte när han heter Christiano "jag-vill-till-madrid-jag-bölar-ut-media-om-slaveri" Ronaldo. Sen tycker jag inte han e den bästa heller, men det är en annan diskussion.
duckdown nej tack. om en skådespelare av hans rang kallas världens bästa föredrar jag theo walcott även om vi inte spöade just Hull idag. Vänta tills ni möter dom, kan nog skrälla där med om Ronaldo inte lyckas falla snyggt i straffområdet som idag.
Men du, Arsenal-Hull 1-2
det var ju solklar straff
Mycket tråkigt, mycket tråkigt.. Men om jag inte minns fel så ligger vi före United i tabellen ändå, alltså måste dom vara ännu sämre.. Skärp dig nu duckdown och visa lite mognad istället för att skapa en tråd utan att skriva något vettigt överhuvudtaget. Yeah, arsenal spelade crap, men du kunde väl skrivit något iallafall, jävla tölp..
be the change
Jag såg inte eländet, men jag är inte ett dugg förvånad, Arsenal har en tendens att förlora mot lag som Hull, Wigan, osv. Pinsamt kan tyckas, men det är bättre att förlora en sådan match än att förlora en "sexpoängsmatch".
...but for some animals, it's confusion that makes sense.
Helt galet, jag har inte förstått det än, arsenal torskade alltså mot hull, det här kommer ta år att smälta :)
Hull ligger för Man Utd också om jag inte minns fel.. United kan ju knappt spela utan Ronaldo, pinsamt.
be the change
är helt jävla knäckt.. det kan ha varit det sämst jag sett. vi var helt jävla värdelösa.. jämför man med fullham matchen så var de thär ett fall bakåt. jag hoppas kidsen får kvarsittning och att gallas får oxpiskan. vad fan gör han på 2-1 målet? springer runt och tittar på nått helt annat tills han upptäcker att hans markering gjort 2-1. det här var sämre och tråkigare än liverpool - stoke så kan alla ta till sig hur dåligt det var
Äntligen en arsenalsupporter med lite insikt. Bra sammanfattat mike_
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
JackVegas visst ligger arslena förre, men då har ni mött ett par skitlag medan vi genomlevt svåra bortamatcher som pompey, chelsea och liverpool :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vi får väl se.. Hull spelar ju fan bättre fotboll än liverpool... :P
be the change
32 gånger pengarna baby
Survival of the fitest only the strong survive.
så går vi vidare... arsenal - porto 4-0 just nu
Kan vi inte fortsätta spela som nu mot Porto, vi kunde vunnit med 7,8-0 :P
be the change
Det handlar om att förlora mot rätt lag. 3 poäng förlorade mot Hull är ingenting jämfört med 3 poäng förlorade mot Manchester United. Arsenal - Porto 4 - 0 > Ålborg - Manchester United 0-3. Vilken dag som helst.
•pave paradise•
sen har vi ett lag tränat för Champions league, inte premiership i år...
hull är ju ett stark bortalag sägs de
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Mjo, säkert lika starkt som Örgryte. Men Qviding är ju iofs ett riktigt topplag. My bad.
•pave paradise•
de va ju zoran lucics taktiska kunnande som sänkte oss..
det går bra för arsenal nu
det går bra för arsenal nu årets mest sarkastiska kommentar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Usch ja, en tredjeplats är en jävla skam efter 7 matcher.
•pave paradise•
Det sjuka är att Premier League är så jävla tight iår, känns som att det kan gå hur fan som helst alltså... helt sinnes.. Jag lovar att ingen lag kommer dra ifrån långt, utaan att 3-6 lag kommer kriga om 1-2 andra platsen
be the change
Vad har du rökt? Det kommer bli Chelsea / United i år igen, i den ordningen. Det finns inga andra lag som har den breda trupp som dom två stora förfogar över. Att Chelsea spelar som dom gör med så många skador på nyckelspelare är ruskigt bra, United har dock inte övertygat riktigt så mycket än men jag är övertygad om att den röda maskinen kommer att vakna snart. När sässongen kommit igång, på riktigt, när cup-matcherna haglar tätt osv så kommer det bli öppet om TREDJE platsen, ja. Men inte topp2, dom är redan tagna.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
En Chelsea-supporter som tror att Chelsea vinner? Herremingud, STOPPA PRESSARNA!
•pave paradise•
psycholess dröm på, det kmr inte att bli så. kanske 2 lag som slåss om 1-2 platsen, men inte united/chelsea, och det kommer vara tight som fan. Word lhabia, hahahaha. det kmr bli tight, ska bli kul.
be the change
om jag inte minns helt fel så har väll Psycholess P28 presenterat sig tidigare som lite av ett mongo?
Det minns jag också, men jag väljer att låtsas som ingenting. :)
•pave paradise•
som du alltid gör =)
söta bittra folls/arseanal supportrar. Kolla säsongerna 04/05 05/06 06/07 07/08 för facit
Åkersberga: Ungefär, haha. Bitter? Javisst, men knappast för att jag är Arsenal-supporter.
•pave paradise•
TopDogz147 P19 shit sicken historia du radar upp. imponerande o bygga ett lag och en klubb runt sådana anrika milstolpar.. wheeeeree were you when you was shit?
Om jag inte minns fel så vann väll fool ligan typ, 1989-1990? Och ända kallar dom sig för ett topplag.. You dont get points for second place. Champions league är väll typ det ända ni har vunnit som räknas efter det... "Men va fan! Vi har ju historia!!!" Japp, precis... Historia är det ända ni har.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
You dont get points for second place. Kanske inte, men en Champions League-titel har man ändå fått, något ni inte har.
•pave paradise•
Den kommer :)
Haha...jadu, om den nu gör det i år är jag först ut att gratulera iaf. Jag tycker inte om Chelsea och tycker inte att ni är starka nog även om det går bra just nu, så om ni faktiskt tar hem det har ni mina stående ovationer att se framemot, om ni såklart inte bevisar att ni är äckligt starka innan dess dvs.
•pave paradise•
4th place is the new first alla vet de
psycholess det är ju helt omöjligt och säga att utd/chelski ska göra upp om titeln i år, det enda du visar med det uttalande är att du är helt fotbollsokunnig! det är många lag i premier league som ser starka ut i år, vi har dom gamla vanliga dvs arsenal, chelsea, utd och liverpool, sen är de andra lag city t.ex dom har inte börjat så bra men dom kan nog bli farliga om dom får igång ett spel som passar dom jag tror nog att de kan stå mellan 5 lag i år, men just i år tror jag däremot arsenal inte kommer att vinna tyvärr jag tror dom har större chans o cl än pl, men om några år när alla deras talanger blommat ut ordentligt då blir de gunners all the way!!
Romazze
"psycholess det är ju helt omöjligt och säga att utd/chelski ska göra upp om titeln i år, det enda du visar med det uttalande är att du är helt fotbollsokunnig!" Jo, verkligen. Säg en trupp - bortsett från United och Chelsea som klarar av 5-6 skador BRA, alltså att det inte påverkar deras spel märkbart. Och sen där härliga "om några år när alla deras talanger blommat ut ordentligt då blir de gunners all the way!!" kommentaren... Alltid dessa Gunners fans och deras "Jo, men om ett par år, då jävlar!"... Om ett par år. Jojo, typ samma som alla Liverfoolare som kör med sitt gamla vanliga "För några (typ, 20) år sen, fan då ägde vi"
visst fan kommer det inte bli någon annan är united eller chelsea som vinner..liverpool hade vunnit om vi hade hade behållt finnan, men mongo-benitez verkar inte förstå vad det handlar om.... sen har vi fortfarande 2 CL finaler på 3 år och en fa cup vinst däremellan så sluta snacka skit nu gossar, chelsea är en makaber klubb, ett jävla italiensk cupvinnarcup-lag som rullade hem några titlar tack vare en ryss som för övrigt borde omyndigförklaras o lägga sina pengar på vettiga saker än en jävla rojalistklubb i ett småborgligt jävla refomistlondon...
Vänta nu, Liverpools ägare... är dom britter? Och förresten... förklara "ett jävla italiensk cupvinnarcup-lag"... ok att du i regel är jävla idiot men här satte du fan ribban högre än någonsin. "omyndigförklaras o lägga sina pengar på vettiga saker än en jävla rojalistklubb i ett småborgligt jävla refomistlondon..." Nämen, vilka svåra ord du kan, jag är imponerad, nu steg du lite faktiskt.
where were you when you were shit Jadu din ärta, eftersom att det står P19 på mitt namn så borde du fatta att jag itne ens var född då. Roligt är det dock när 16-åriga liverpool supportrar skriker "vi har historia, vi är äkta!!"... haha "VI". alla som är födda 87 och framåt har inte upplevt liverpools storhetstid och borde inte snacka
alla som är födda 87 och framåt har inte upplevt liverpools storhetstid och borde inte snacka Oj vad dumt sagt.
•pave paradise•
haha
"
alla som är födda 87 och framåt har inte upplevt liverpools storhetstid och borde inte snacka "
klassisk
TopDogz147 Haha, smart sagt! Not. Psycholess United kan ju knappt spela utan Ronaldo, tänk då med 5-6 skador. Jag tror nog allt att truppen påverkas. Det samma med Chelski.. Damn va alla snackar skit nuförtiden haha.
be the change
JackVegas Med Skador på Ricardo Carvalho, Joe Cole, Deco, Michael Essien, Chech och Didier Drogba, så vinner man med 5-0 borta mot svårslagna Boro, Det är hur grymt som helst hur du än vrider och vänder på det... Du kan inte gissa dig fram i fotbollskunskap.