I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

liten reminder angående derbyt imorgon

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2008-09-27 14:54

liten reminder angående derbyt imorgon

FORZA MILAN !

Survival of the fitest only the strong survive.

2008-09-27 15:16
liten reminder också ær ju att milan aldrig varit så værdeløsa som dom ær nu
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-27 17:51
tv4sport möjligtvis?

2008-09-27 20:54
vilken säsong var 0-6?
what's good for the goose is still good for the gander.

2008-09-27 21:25
fan är det milan-inter imorrn, coolt. Milan tar det, fuck ibra
http://duckdown82.tumblr.com/

2008-09-27 21:32
Oj vilka nyanserade kommentarer! :D

Skämt åsido. Jag har aldrig någonsin sett ett sämre Milan än det som spelar i dagsläget. Och olikt Sverige så spelar dagsform enorm roll i Italien när det kommer till derbyn. Så jag tror stenhårt på Inter.
•pave paradise•

2008-09-28 00:56
Forza Inter

2008-09-28 10:58
har tv4 helt gett upp bevakningen av serie a i sina kanaler eller? inte ens derbyt visas ju..
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.

2008-09-28 11:24
Canal + ftw

2008-09-28 14:41

2008-09-28 14:59
har tv4 helt gett upp bevakningen av serie a i sina kanaler eller? inte ens derbyt visas ju..

Ja och det tycker jag fan e bra, även fast folk inte har dessa kanaler som canal plus. Fan tusen gånger bättre sändningar på den kanalen än piss tv4.
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice

2008-09-28 15:17
håller med ovanstående talare

2008-09-28 15:22
Kommentator: Petter Johansson
Skit

2008-09-28 16:19
vart har Hussfeldt tagit vägen? är ha ntillbaka på C+?

2008-09-28 17:03
hussfelt körde bajen-tff igår, synd om daniel kristiansson som kör endast damallsvenskan just nu, sånt jävla pissregn mitt i ansiktet på honom från chefen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-28 17:50
Ronaldinho förväntas starta tillsammans med Pato och Kaká på topp, Seedorf agerar regista.

0-6 var säsongen 00-01.
your heart pump project kool-aid

2008-09-28 20:31
hittade en grym streaming, bättre bild än på min tv typ. amerikanska kommentatorer dock, känns inte lovande ;)
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.

2008-09-28 21:09
Herrejävlar vilket mål av brassarna!

GO MILAN!
be the change
Webmaster

2008-09-28 22:41
Jag tycker Marcus Birros dikt på slutet i C+ sändingen var det bästa, underbart :)
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se

2008-09-28 22:46
bra resultat.

2008-09-28 23:30
Fan va härligt!!!!

2008-09-28 23:57
Bort med Birro

2008-09-28 23:58
vart har alla "interiesta" tagit vägen eller vad dom nu kallade sig :P
be the change

2008-09-29 10:52
haha så jävla glad :) bara synd att sheva inte fick näta ..
Survival of the fitest only the strong survive.

2008-09-29 13:58
derbyt är idag för övrigt och birro är kung

krossa qviding!
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2008-09-29 15:04
derbyt är idag för övrigt och birro är kung
krossa qviding!

....så tråkigt. Så sjukt jävla tråkigt.
•pave paradise•

2008-09-29 15:21
tråkigt, men sant

sveriges största derby behöver mer uppmärksamhet, speciellt på whoa
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2008-09-29 15:23
hur fan kan du ta upp svensk fotboll i tråden när vi diskuterar derby della madonnina?

för fan för helvete

2008-09-29 15:26
Örgryte v. Qviding? Herrejävlar...

Jag får försöka få tag på howser så att han kan läxa upp dig...
•pave paradise•

2008-09-29 16:00
Ahh kefft kefft kefft. Tänker inte ens yttra att kaka va offside, milan vann förtjänt men hade vi kvitterat hade de inte vart oförtjänt.

Det enda som var tråkigt me derbyt var att det var i 5e omgången och nästan inte betydde något mer än prestigen.

Jag säger som Espitia sa på svenskafans:
Milan kan hota över en match men aldrig över en hel säsong. Veteranerna kan lyfta sig i ett derby men inte två gånger i veckan under en hel säsong. Det är dagens sanning.

Kul var iaf att se gattuso spela som han gjorde och för fotbollsvärlden att ronaldinhos leende var större än någonsin

2008-09-29 16:12
Till saken hör ju att Inter inte var direkt farliga.

2008-09-29 16:15
Yes det är sant, tycker att vi kändes väldigt uddlösa med tanke på de spelare vi hade inne(cruz, adriano, zlatan, quaresma).

Skönt hade varit om adriano hade satt bollen där i slutet, men nu blir det att tagga till för CL och resten av säsongen, roma borta om 2 omgångar.

Vi är ändå först av de möjliga titelkandidaterna:D

2008-09-29 17:09
Sen tycker jag personligen att Kaka har lyft spelet som fan, han inser nog nu att laget verkligen behöver honom och han tar sitt ansvar.

2008-09-30 21:10
Xtremesia

Ja du, enligt SKY som ni gärna använder som källa så var det faktiskt inte offside. Erkänn att ni blev besegrade istället för att hålla på med massa barnsliga bortförklaringar.

Jävla inter-virus det där, har ni någonsin erkänt en förlust?

2008-09-30 22:47
Ahh kefft kefft kefft. Tänker inte ens yttra att kaka va offside, milan vann förtjänt men hade vi kvitterat hade de inte vart oförtjänt.

Vad fan tycker du att jag sa där? Jävla sopa befinner dig på toppen av världen nu va, efter säsongen är de ändå vi som jublar. Lycka till i cl imorn;)

2008-10-01 09:18
Missförstod väl dig, låter dock som att du tycker att det var solklar offside. Sen att du citerar en idiot som Espitia gör bara saken värre.

Har du svårt att svara på frågan annars? Varför ska ni alltid börja bråka när ni förlorare en match? Jag hoppas för italiens skull att ni inte börjar bråka igen när ni åker ur CL.

2008-10-01 18:16
Idiot som espitia e ju bara för du håller på milan och inte gillar hans texter.

Och vadå bråka? Vem har bråkat? Nico är som han är, odiciplinerad. Materazzi reser sig från bänken och säger något till domarn under ett derby där han om någons känslor svallar som mest, då blir materazzi utvisad. Tror du det hade vart samma sak om t.ex. maldini gjorde det?

"I don't think I said anything special to the referee, but this is the law," said the Italy defender. "I think that in that moment of the derby all the Nerazzurri fans, and I'm a Nerazzurri fan, would have said 'when are you going to blow?' to the referee. In the end though we cleared everything up and it all ended there.

O btw skulle jag inte prata så mycke om att vi"kommer åka ut" ur cl när ni själva inte ens är med.

2008-10-01 18:48
Brorsan vi har 7! CL segrar och har spelat tre finaler på mindre än fem år så diskutera inte ens Champions League med mig. Vi missade Champions League förra säsongen för att vi va helt jävla värdelösa.

Ni började bråka mot Valencia för några säsonger sen, du kanske inte kommer ihåg det?

Maldini hade aldrig svurit åt domaren som jag misstänker att Materazzi gjorde, dessutom gjorde han EXAKT samma sak som Flamster mot Kaká i första så han borde verkligen inte ha öppnat sin mun.

Espitia är en idiot för att han skriver exakt likadana värdelösa texter för Real Madrid. Jag menar?

"Bäst på plan? Cambiasso! Killen plockade ner Ronnie, Ricky och Pato som en mellanstadiegrabb plockar ner lågstadiebarn." Såg vi samma match? Visst Cambiasso var väl en av få godkända i Inter men så bra var han nog ändå inte.

Milanfansens bevis på att Kaká var onside? En pytteliten (bild) där man inte ser detaljer på offsiden Inter använde sig av EXAKT samma metod när dom fick ett tveksamt mål mot Catania för några omgångar sen (man la dessutom upp bilden på sin officiella hemsida).

Och hans Inför artikel där han jämförde Milan med Inter var ju bara för mycket, så fort Milan fick ett poäng för en lagdel så fick Inter också det.

2008-10-01 19:22
1 Lazio 5 4 0 1 13:6 7 12
2 Napoli 5 3 2 0 6:3 3 11
3 Inter 5 3 1 1 7:4 3 10
4 Udinese 5 3 1 1 8:3 5 10
5 Catania 5 3 1 1 5:3 2 10
6 Milan 5 3 0 2 8:6 2 9

2008-10-01 23:07
De var sky sports studio som hade gjort om bilden i sitt program och därav bilden.

Ni började bråka mot Valencia för några säsonger sen, du kanske inte kommer ihåg det?
Aha du menar incidenten när cruz fick en bruten käke och sedan stängdes av 3 matcher i cl?

2008-10-01 23:38

2008-10-01 23:42
Alltid tyckt att Valencia bar hela skulden i den matchen. Nåja.
•pave paradise•

2008-10-02 13:33
Länk till http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/championsleague/article409957.ab

Du hade ju såklart kollat på när någon springer in från bänken och knäcker din lagkamrats näsben och sedan springer därifrån?

2008-10-02 17:44
Xtremesia
Du kan ändå inte blunda för alla händelser som hänt kring Inter under den senaste tiden. Vad sägs om bengalen på Dida eller moppen som kastades från läktaren?
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2008-10-02 17:55
Yamo_RGRA P15

Det har väl inte spelarna med och göra eller hur... Dummaste argumentet i tråden.

2008-10-02 18:07
Varför sprang han in på plan då? Så som jag minns det så gick Burdisso fram och börja putta på en Valencia spelare direkt efter att domaren hade blåst av matchen (som inter förlorade). Inter är ett bråkigt lag erkänn det istället för att sitta och bortförklara er.

Det jag vill säga är att det finns en mentaliteten runt Inter och deras fans om att man är bäst och att man alltid är motarbetade på något sätt. Man kan aldrig erkänna en förlust, får man rött kort så är det ALLTID domarens fel, man har alltid varit det bättre laget osv.

2008-10-02 19:50
Men elem va är ditt fucking problem. Ja har ju sagt att det var välförtjänt? Och lyssna nu ditt jävla snehuve, bråkar vi ALLTID när vi torskar? Det är nog du som gör en stor grej av det för att vi inte torskar så ofta, du har bytt ämne ungefär 5 ggr och felciterat mig sen kommer du hela tiden med falska anklagelser o jiddrar.

Jag orkar inte me dig. Materazzi får ett rött kort och hela världen säger att han är en buse och att Inter skämmer ut sig. Materazzi har oerhörda känslor för klubben, han svor åt domarn men vem gör inte det? Inte minst på planen, han har ett dåligt rykte. Det är det som sänker han. T.ex. förra säsongen hade vi totti som skriker vafaculo 3 ggr i ansiktet, vad händer me han? Jo ett fjuttigt gult kort.

Vieira utvisning och avstängning för ungefär samma sak. Kaka hade ungefär 3 kapningar i första halvlek, tror du materazzi hade varit kvar på planen om det var han som utförde de kapningarna? Samma som att stankovic inte blev utvisad på sin kapning i slutet, hade de vart materazzi hade de vart avstängning det vet du också!

O vi bråkar ju ALLTID efter förlorade match så denna bild måste vara fejk!

2008-10-03 00:05
Varför så upprörd?

Interspelare och fans i allmänhet stämmer in på min beskrivning ovan tycker jag, sen behöver du inte hålla med.

När jag skriver att ni alltid bråkar efter en match menar jag alltså tjaffs, bortförklaringar och sånt även om det då och då händer att ni faktiskt bråkar på riktigt.

Bilden är väldigt äkta, dock så är den tagen innan matchen börjar.

2008-10-03 02:55
elem P20

Du är överbevisad. Käft nu.