I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Liverpool-Manchester United

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2008-09-13 10:18

Liverpool-Manchester United

nåja..trots mitt dalande intresse för denna klubb med en ständigt klavertrampande tränare och amerikanska ägare så väcks ändå passionen vid liv när vi möter Man Utd..

men att se ett liverpool utan steve finnan känns som ett slag i magen, fy fan!

antagligen vinner united detta, men det sägs ju att både gerrard o torres e tillbaka så där har vi våran chans om inte en random spanjack får för sig att spela över sin förmåga o göra ett mål...

hur tror ni det går?

Ryan Giggs is illegitimate
he aint got no birth certificate
he´s got AIDS and he cant get rid of it
he´s a munich bastard

Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2008-09-13 11:02
United tar hem tre poäng utan tvekan
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO
Admin

2008-09-13 12:05
Så länge O'shea spelar så är ju pool fucked ;þ
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2008-09-13 12:07
1-1 eller 1-2 till United är mitt tips. Hoppas Rooney, som verkar komma igång nu, får slakta foolsen genom att avgöra! :)
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö

2008-09-13 12:08
Vad fan säger du om Giggs din fjant
http://duckdown82.tumblr.com/

2008-09-13 12:09
tror på ett kryss men av nån jävla anledning som inte byggs på något förnuft hoppas jag pool vinner och jämnar ut statistiken lagen emellan lite grann fast det lär ju inte gå med idiotbenitez vid rodret

2008-09-13 12:21
Kan det sluta på något annat sätt än att united vinner och att vi får höra det numera traditionella "ni hade tur, vi dominerade matchen" ursäkten? Don't think so.

Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2008-09-13 13:46
kul att mitt canal+ inte funkar
http://duckdown82.tumblr.com/

2008-09-13 13:51
ARGENTINA!!!!!!!

2008-09-13 14:15
Hur var det nu, kunde liverpool göra mål.....?

2008-09-13 15:19
neeej canal + funkar inte!! "google streaming"

2008-09-13 15:24
Oj... 2-1 liverpool
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2008-09-13 15:42
oj vad många här har haft fel... kommer inte hända... haha

2008-09-13 15:43
sitt kvar framför c+1 nu så får ni se lite riktig fotboll!

2008-09-13 15:59
2nd best feeling när scumsen förlorar.
what's good for the goose is still good for the gander.
Admin

2008-09-13 16:00
Riktigt kasst spel av United faktiskt, och varför i satan spelar man Rooney på högerkanten? Skulle inte han få spela mer på topp och göra lite fler mål i år?
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2008-09-13 16:37
HAHAHAHA Så tyyyyyyyyyyyyst det blev :D fyfan! :D vart e allt snacka att vi inte kan göra mål utan Gerrard o torres:D ! Tack babel :)

2008-09-13 16:47
gott e det
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2008-09-14 18:11
tss jvavla tjuvar..
forsta vinsten pa 7 ar mot united pa anfield..
kul att dom anfaller med fyra man.. KUUUUUUUL
ONE UNITED!
Sir_Alex.blogg.se

2008-09-14 22:47
Så förbannat jävla dåligt av United, och det är fan i mig alltid samma visa när vi förlorar mot topplag. Vi vägrar att anfalla och sätta press, så jävla trist att se.

2008-09-15 01:08
United hade inte ronaldo va?
be the change

2008-09-15 11:58
Nej.

2008-09-15 16:55
Så typiskt för lag som Manchester United och t ex Inter. United klarar sig inte utan Ronaldo, Inter klarar inte heller sig utan Zlatan. Tråkigt...
AMICI DI NESSUNO

2008-09-16 02:26
Och när vi vinner top-matcher där Ronaldo inte dominerar heter det alltid saker i stil med att "Ronaldo inte är dom stora matchernas man" osv.. Nog för att ett United med Ronaldo är ett bättre lag men att vi inte klarar oss utan honom? Pyttsan!
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö

2008-09-16 10:22
Bra skrivet Steal..
United brukar även när dem tar poäng borta mot storlag spela defensivt för man vet att de sällan kommer genom i all fall, men de vapnet man brukar använda sig av då är precisa passningar o krossbollar mot Ronaldo Tevez Rooney som kommer stormades..
Tycker inte Liverpool imponerade alls faktist..
Dom var visserligen värda vinnare men de va mer för att United sepalde dåligt.

De som var mest kul o se var hur man skulle använda sig av Berbatov, vilket första 20 man visade och om man kan fortsätta så, ja då har United köpt guld både här o där.

I Manchester finns det även många som kallar hon den nya Cantona även mindre tidningar skriver saker som det.
ONE UNITED!
Sir_Alex.blogg.se

2008-09-17 00:22
Kan det sluta på något annat sätt än att united vinner och att vi får höra det numera traditionella "ni hade tur, vi dominerade matchen" ursäkten? Don't think so.

tur och dominerade

tss jvavla tjuvar..
forsta vinsten pa 7 ar mot united pa anfield..
kul att dom anfaller med fyra man.. KUUUUUUUL

Nytt inlägg
United brukar även när dem tar poäng borta mot storlag spela defensivt för man vet att de sällan kommer genom i all fall

KUUUUUUUUUUUUUUUL, inte för att liverpool är kul utan för att det är kul när united loosar..

Dom var visserligen värda vinnare men de va mer för att United sepalde dåligt.

liverpool är aldrig bra united var bara jävligt mycket sämre eller?

jag har väldigt lite för mig!

2008-09-17 02:23
tråkig match, fruktansvärd dålig insats av united.. skärpning imorgon och på söndag!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-17 02:24
också roligt att se nya liverpool supportrar skriva som jag aldrig aldrig tidigare sett på whoa skriva ett enda inlägg om att dem håller på liverpool. härligt att ni kliver fram i seger!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.