I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Superettan 2008, det drar ihop sig!

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2008-09-09 15:40

Superettan 2008, det drar ihop sig!

Det är väll kanske inga större publiklag i årets superettan så det är kanske inte så många här som följer den??

Öis tar på torsdag emot Landskrona och kan gå upp o ha 9 poäng ner till kvalplatsen, det ser med andra ord jävligt bra ut..

vilka lag vill ni se gå upp?

jag ser gärna att assyriska stannar kvar, åtvidaberg får gärna gå upp, ett klassiskt lag, sen finns det inte så många lag som hör hemma i allsvenskan mer än ÖIS och kanske landskrona, men dom är ju värdelösa, Häcken ska vi inte ens prata om, hisingen är inte göteborg..

Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2008-09-09 15:56
BP ska upp!
Vi är överallt!

2008-09-11 10:00
Hade varit roligare med qviding en häcken =( Gillar tyvärr inte något annant lag =P Men idag är det vinst!!

2008-09-11 12:35
Jag följer =) Min kompis håller på assyriska så jag är rätt uppdaterad, hoppas dem går upp också, de kommer inte bli en lätt match mot dem för öis iallafall.
Förresten så är nog Assyriska mer publiklag än Öis tror de har mer fans iallafall.
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice

2008-09-11 17:30
mer fans ....pfff. halva deras skara vet ju inte ett skit om fotboll, dom är bara där för att det är en familjeangelägenhet typ
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2008-09-11 17:33
Dels sant ja, men att dra publik det kan dem iallafall.
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice

2008-09-11 17:57
Om fler klubbar kunde förvandla en fotbollsmatch till en familjeangelägenhet eller liknande i Sverige skulle vi inte snacka om att Svensk fotboll är döende. Så Assyriska i Allsvenskan är positivt. Även om jag hellre ser BP där.

I ärlighetens namn tycker jag inte att Göteborg behöver ett till lag i Allsvenskan, tveksamt om Stockholm behöver ett till också, men samtidigt är det ju kul att GAIS som IFK kallar dåliga och utan chans faktiskt vinner det sista derbyt på Nya Ullevi. Så ÖIS i Allsvenskan kan ju vara kul, liksom BP som vinner över DIF osv.
•pave paradise•

2008-09-11 20:33
Kan inte möller i landskrona dö?

2008-09-11 20:34
så fula tacklingar asså... hela tiden en varning? =(

2008-09-12 11:45
Forza BP!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-13 00:11
Jag vill ha upp publiklag till Allsvenskan, men det kan bli svårt.. Det är inte ett lag som har över 3000 i snitt. Men jag hoppas väl på Åtvidaberg, ett klassiskt lag. Hoppas inte Örgryte går upp.
VI ÄR ÖVERALLT!
Dubbeln 2lax9!

2008-09-13 00:12
Och så hoppas jag att Degerfors åker ur.
VI ÄR ÖVERALLT!
Dubbeln 2lax9!

2008-09-13 00:25
Fan att inte Bunkeflo tar sig upp :(
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2008-09-13 10:27
assyriska har superettans skönaste lag och jag blir inte förvånade om dom går upp, dom snittar också 2500 i publiken per match vilket är riktigt bra

går dom upp får vi hoppas att dinho, göran, åslund, östlundh med flera stannar kvar

bp är inne i en grymt bra trend just nu och möter närmast väsby hemma på måndag, jag hoppas verkligen christer kan vara tillbaka snart för det är superettans formstarkaste spelare, sen är det ruggigt kul att dom fått igång talibanen
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2008-09-13 11:43
Christer Youssef? Han jobbade på Café JMK förut, kanske gör det fortfarande, som är caféet för institutionen jag pluggar på. Skön kille.
•pave paradise•
Admin

2008-09-13 12:13
Jag hoppas stenhårt på Landskrona. Jag bodde där i några år medans de var uppe i Allsvenskan och hela stan var ju hängivna fans, stan dog lite varje gång det var match, nästan folktomt i centrum. Det var härligt att uppleva, sen att de är bittra rivaler med HIF gör ju inte saken sämre.

Nästa år kanske... (tror dock inte det).
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2008-09-13 16:08
Christer youssef e en grym ytter, spelar i samma lag som hans kusin. Lika som bär.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.