At the gates of Eternity...
Aha, nvm, "ett gäng åsnor på två ben!" det får dem och bättra sig till nästa os!
Handlar kanske mer om att de får fatta att de har betett sig som ett gäng luffare! Give them a piece of your mind!
Jag har inte följt OS så jättemycket men vad har de gjort?
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
skrivit på nu. ^^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag vill oxå veta vad de dem har gjort som har vart så dåligt, jag har inte heller följt OS...
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night
det jag tycker dom har gjort dåligt är det med basketen. Dom skriver inte upp så mkt om det tex. tiderna vilka lag och tider. Eller så är det bara jag som inte har hittat dom.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det står på deras hemsida vilka tider som gäller, sen att det har varit lite rörigt kan jag hålla med om. Men i Kontrast till Tv4s EM sändningar har ju det här varit superbra
If ur hip the ur hop, and if ur hop then ur hip
Vad fan snackar ni om? Haha, bästa jävla OS-sändningen någonsin. Helt fantastiskt blandning, alla sporter har sänts, även om det varit på "Peking+". Om man varit lat framför datorn har man till och med kunnat följt det där streamat från alla tre kanaler. TRE KANALER! Jag är kanske inget basketfreak som ni utan är bara sportnörd. Ångrar att jag inte följde basketen mer än jag gjorde. Men det är väl förståeligt att dem inte prioriterar basketen mer än dem gjorde. Hur stort är basket i Sverige? Hade vi något lag med? Nej... Dem visade stormatcherna och några andra matcher vilket är tillräckligt. Samma sak med handbollen som också var sjukt kul att följa. Dessutom hade vi ett svenskt lag med där. Men vad är det specifikt som är felet med basketen? Att det sänts för lite?
DIIIF
faktiskt...va väl inget fel på detta? skärp dig
vi är överallt!
Handlar inte om att de skiter i att visa basketen. Utan att de annonserar ut basket på tablån, sen skiter totalt i att visa det. Så man sitter där och väntar som ett fån, utan att någon basket visas. Sen ännu värre att de visar en match, men låter bli att sända sista quartern?!?! Whata fuck? De hade de aldrig gjort med någon annan sport.
Det enda jag störde mig lite på var när de visade eftersändningar utan att tala om det, samtidigt som slutresultatet redan stod på text-tv. Men det hände nog bara en gång. Och basketen var ju skittråkig :) Bisittaren hade så jobbig röst och matcherna var sisådär. Basket började mer och mer kännas som fjollsport ju mer jag tittade. Stora män som ramlar så lätt och en massa fåfänga. Men håller med om att tablåerna var ganska värdelöst skrivna. Det bästa var ändå deras streaming på nätet, där stämde tablåerna och de hade tre kanaler för OS. Perfekt!
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Well... Som basketälskare är man van att misshandlas i tablåerna. Att producera ett OS är svårt, och vill man _garantera_ sig själv att se basketen får man leta upp den på annat håll än SVT. Alla matcher jag ville se kunde jag se i 40 minuter. När det gäller Dennis Aulander får man ta det onda med det goda. Det goda - inlevelse, humor, enorm passion och stor kunskap. Det onda - att han bara har ett läge, det hyper-exalterade. Men han är ändå rolig att lyssna på och Sveriges bästa basketbisittare förutom Jonte Karlsson som dominerar i Viasat Sport.
www.tipsychimps.com - av apor, för spelare NBA, NFL, NHL, MLB och svensk basket
Tipsy : Hehe rätt störiga uttal dock. "Liibråånn Yaymes", whata haha? :D
BC99: Jag håller med. Vi skojade lite om det i vår blogg under en av matcherna. Dennis mailade och tackade för tipset: "LeBron it is". Men Björn Becksmo verkar det inte gå att få nån fason på...
www.tipsychimps.com - av apor, för spelare NBA, NFL, NHL, MLB och svensk basket
Hörde de också säga "Chris Bush" flera gånger :D Sån skillnad de är på kommentatorerna i Sverige jämfört med utomlands :D
basketen var ju ändå bara spännande i en quarter tills usa ledde med 20 poäng..
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
jo jag störde mig också som fan på deras basketsändningar! BUSH BUSH BUSH idioter... Lät ju som att Aulander suttit och kommenterat basketligan i 2-3 år nu men bara suttit och väntat på de här hela tiden. Att han levt hela sitt jävla liv för att få kommentera USAs matcher, han blev bara jobbig! Jäääävligt irriterande att dom sänder truppgymnastik, vattengympa, simmning i öppet vatten och allt möjligt skräp istället för att visa Basketen, helvette
Men lika glad är jag för det!
alltså, jag såg aldrig på tablån något om baseball eller bmx... visade dom det öht ? ;S
((MAAD))
BMX visade dem, men det var oftast tidigt på morgonen.
DIIIF
då jag såg som mest ;S jag måste bara varit sämst dårå,
((MAAD))