I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-08-17 19:28

aik - hammarby

vart beställe man billjeter till aik - hammarby nu på söndag om en vecka? och vet ni vilka tider och så dära? skulle vara jätte tacksam för svar

(Inlägget ändrat av mellanöl 2008-08-18 16:43:47)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-17 19:31
det är på måndag kl 20.00
sök på google ticnet etc.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-17 19:38
jaha måndag men haha jag kolla på ticnet men fatta ingeting om bokningen och så där kan man itne åka till deras affär och fråga lite dära?

2008-08-17 19:44
åk till derbyshopen i stan, hötorget
Rädda en ko, ät en vegetarian!

2008-08-17 19:49
jaha okej tack. men en till fråga kan man itne bara fråga på ticnet?

2008-08-17 20:02
vad är det du inte fattar med ticnet?
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac

2008-08-17 20:04
allting typ står inte hur länge mathcen är och vilka platser typ sådära

2008-08-17 20:11
Matchen är 90minuter med en 15minuters paus efter 45, och sen platser är det bara o slåss för? ;)
Follow the dao, right about....NOW!

2008-08-17 20:16

Hahah
Vi är överallt!

2008-08-17 20:37
jag har årskort tihihiih
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"

2008-08-17 20:39
men vem vill se skitfotboll?
 HELSINGBORGS IF!

2008-08-17 20:40
Vem vill se allsvenskan menar du? jag håller fullständigt med, köp en papperskorg för pengarna.. det är värdare och en bra metafor för svensk fotboll

2008-08-17 20:57
naboo

inte många faktiskt. ett par hundra bara, de e dem få man ser på helsingborgs matcher.

Fuzz

Må säga att allsvenskans fotboll kanske inte är världsklass haha, men det är stämning, glädje, sorg och spänning. Oavsett om man hejar på ett korpen lag eller barcelona så är det med spänning man följer sitt lag. och allsvenskan är ändock den bästa fotbollen i Sverige, vrf så kräsen för?

2008-08-17 21:02
Ajjja: jag är sydamerikan, jag kallar inte ert skräp för fotboll.. det är så enkelt, jag avskyr allsvenskan för den är så äckligt dålig.

Älskar man fotboll så älskar man BRA fotboll man älskar teknik man älskar fart man älskar stjärnor. Allsvenskan har inget av det.

Valencia CF <3.

2008-08-17 21:06
70is
ge fan i att komma dit om du inte är intresserad. derbymupp..

2008-08-17 21:21
ska inte den här tråden till sportforumet? :P

Fuzz

Oavsett om du e sydamerikan, jag halvspansk eller Pelle e svensk så tkr jag inte att man kan vara så kräsen att, när man bor i ett land, rata deras fotboll bara för att det finns mkt bättre fotboll. Jag håller inte bara på aik utan även på Liverpool och Barcelona t.e.x. Men att skaffa årskort på deras matcher men att pendla mellan GB, spanien och sverige skulle inte gå ihop för mig.

Och allsvenska lag har spöat dina superstjärnlag. Har för mig att det var en mutningsskandal i Italien också då milan inter och juventus, lr hur fan de va, fick massa avdrag i poäng och flyttades ner en eller två divisioner, bra fotboll där ;) Och visst jag finner ett stort nöje att se torres å ronaldinho på tv, men det är ingenting mot att se AIK spela live.

Men ja, ibland är allsvenskan olidlig att se, men jag tkr att vissa landslagsmatcher med dina superstjärnor också kan va olidligt dryga att se ibland.

2008-08-17 21:41

hahaahahahaha, jag dööööör.

2008-08-17 21:49
Ajjja: du behöver inte hålla med mig, men jag säger bara det.. allsvenskan är ingenting för mig för jag är för kräsen, den är värdelös helt enkelt, jag klarar bara inte av att titta på en hel match för alla matcher är dåliga och tråkiga.

Men visst blir jag ibland intresserad under slutspurten mot guldet om STHLM är med och slåss om guldet, men då läser jag bara och ser vem som vinner vad, klarar inte av att titta på matchen..

2008-08-17 22:53

hahaha det bästa är ju "typ sådära"
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !

2008-08-17 23:18
man får slåss för plater så man kan ta vilken plats som helst då eller?

2008-08-17 23:40
70is är civilare, huligan polis & csg'are..

2008-08-18 00:55
mannen är du full eller? på ståplatserna står du vart fan du vill men på sitt platserna sitter du på en numrerad plats.. så har jag för mig att det funkar för så har ajg alltid gjort

gå till derbyshoppen i hötorget och fråga så får du hjälp med allt, eller så ringer du till ticnet och frågar.
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "

2008-08-18 01:18
okej
DJ

2008-08-18 03:28
bojkott derbyn @ råttsunda
"Man ska inte prata med fula människor, de kan få för sig att det är okej att se ut så"

2008-08-18 12:22
70is avancerar från hjärndöd i graffitiforumet till zombiestadiet i blandatforumet.
-

2008-08-18 12:30
Slåss för platserna? Det var 12000 tomma platser när Bajen hade hemmaplan mot AIK i våras. När det handlar om AIK-Hammarby behöver man aldrig slåss för platserna längre. Norra, Östra och Västra kommer att vara fullt (förmodligen) så dra ut till Södra du, du verkar inte ha någon större koll ändå så det lär ju lösa sig.

Matcherna håller förresten på från 20:00 till 01:00, så drick mycket kaffe innan.
•pave paradise•

2008-08-18 12:49
annars kan du väl ringa derbyshoppen om du har frågor som ticnet inte svarar på

2008-08-18 15:31
Och allsvenska lag har spöat dina superstjärnlag. Har för mig att det var en mutningsskandal i Italien också då milan inter och juventus, .

Nej

2008-08-18 16:06
haha va fan?
 DIF!

2008-08-18 18:50
Xtremesia
Nästan jo.
DIIIF

2008-08-18 19:33
Vi nästan-vann mot Valencia och FC Barcelona också vill jag minnas, men det känns inte så jävla hett att jämföra nästan-vinster...
•pave paradise•

2008-08-18 19:49
Allsvenska lag har inte spöat superstjärnlag, nästan-vann är det perfekta ordet för det. Dock har de stått upp bra men det funkar inte.

Ja italien skakades av en mutskandal(nej inter var inte inblandade;) det gjorde inte fotbollen tråkigare att kolla på för det?

Men men, jag måste erkänna att jag också gillar att se live fotboll hellre än på tv, men är det en stor, stormatch så kollar jag hellre den på tv än att se typ ett allsvenskt toppmöte live.

2008-08-18 20:14
Ska bara tillägga att jag fullt förstår som brinnre för aik o andra svenskaklubbar som hellre ser dom, att jag inte gillar svenska fotbollen är helt enkelt för att jag inte har passionen för denna liga.

Som någon där uppe sa, jag är för kräsen:D

2008-08-18 22:02
blir en riktig fest då derbyligan e det som räknas numera, vem bryr sig om smguldet nu när titeln om sthlm e i fokus?!?!?!
da hempish!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-08-18 22:26
Xtremesia
Ja, nästan!

Nej men seriöst.
Spansk fotboll är mer värdelös än Allsvenskan. Jag klarar inte av att se en hel match där. Sen ser jag hellre en match om bottenstriden än toppenstriden i Serie A. Detsamma i Premier League.

Min åsikt är att det är galet tråkigt och se på de överbetalda spelarna när man kan få se vidundren i de mindre lagen innan de blir överhypade. Det har man ju fått lite grann i Djurgården de senaste åren men nu är det back to basic igen... Men som sagt, hjärtat för Djurgården är mer än hur de spelar boll, det är HUR DEM SPELAR HOCKEY också!

Djurgården - Kärpät på torsdag, Hovet. ÄNTLIGEN drar det igång igen.

HOCKEY FÖRE FOTBOLL!
DIIIF

2008-08-19 00:49
Fan vad meningslöst att hålla på ett lag som man i stort sett aldrig kan uppleva live, kan väl vara lite förståligt om du är bördig från t.ex. Milano, Liverpool osv..men annars så känns den inställningen inte särskilt het.
 DIF!

2008-08-19 01:28
Död åt bajen!
It´s all about Don W Miami!

2008-08-19 08:37
Fan vad meningslöst att hålla på ett lag som man i stort sett aldrig kan uppleva live, kan väl vara lite förståligt om du är bördig från t.ex. Milano, Liverpool osv..men annars så känns den inställningen inte särskilt het.

Exakt men de få gångerna du kommer att se laget live kommer ju ändå vara en otrolig upplevelse.

2008-08-19 14:29
Du ska nog inte gå på matchen...
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!

2008-08-19 14:52
KB-Raggs P19
Vad gör du ens härinne och snackar för? Du prioriterar hockey före fotboll lol
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2008-08-19 15:49
Död åt Erkan Zengins frisyr!

2008-08-19 18:58
Skulle bara upplysa alla om att det inte längre finns något hjärta i fotbollen. Det var längesen jag såg någon med hjärta i Djurgårdens fotbollslag. Janne Tauer i all ära, men hur länge har han lirat för klubben?

Att man kan hålla på något storlag ute i Europa utan att ens ha anknytning till dem känns bara sjukt. Men det är klart, då är man ju lika mycket plast som spelarna i laget.

Därför ser jag fram emot en hockeysäsong med ett Djurgården där 98% av spelarna är ifrån Stockholm och där läktaren blir mer och mer livad för varje säsong som går.

Kom nog ifrån forumsämnet en del men det ska bli riktigt intressant och se hur det går i den här matchen. Hoppas såklart på 0-0 men frågan är hur kvaliten på matchen blir... båda lagen i mittenträsket känns inte som matchen betyder så mycket, men det är klart att europaplatserna hägrar.

Publiksiffra? Någon som vågar gissa? 18 000 ? :S
DIIIF

2008-08-19 19:02
Föga förvånande att dif längtar efter håkkyn.

2008-08-25 00:22
imorn..kl 8...full o gla på norra...nu jävlar kör vi.....

slaget om sthlm e alltid för mig högsta prioriteringen..ett SM guld verkar alltid vara för mkt begärt av vårt svart gula lag..men slaget om sthlm är vårat....sthlm tillhör oss!

ja skiter verkligen i om kalmar vinner sm guld...men om inte aik vinner derbyligan går jag i tusen bitar..

kom igen nu gnaget!!!!!

HIV sprids från söder
vi är överallt!

2008-08-25 00:25
Kalmar har nog plockat hem det här nu, grattisgrattis.

Nerverna är förstörda redan nu.
•pave paradise•

2008-08-25 00:28
hur fan kan kalmar vinna ett sm guld, helt seriöst, vd fan ere som händer?
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "

2008-08-25 09:49
OM bajen vinner imorgon. Om. Så borde vi väl i princip ha tagit hem Sthlmkampen? eller?

Någon som vet hur många plåtar som är sålda i dagsläget?
 If ur hip the ur hop, and if ur hop then ur hip

2008-08-25 12:06
25099 bokade. Så det lär inte bli fullsatt som vanligt när vi möter bajen.

Vinner AIK närmar de sig Hammarby, en poäng skiljer då. Vinner Hammarby är man 7 poäng före AIK och 9 före Djurgården. Men Allsvenskan är ju som vanligt karaktäristiskt oförutsägbar och dålig, så det hela kan sluta såhär också:

1. Kalmar
2. Hammarby
3. AIK
4. Djurgården
•pave paradise•

2008-08-25 13:11
lhabia

Eller så kan den sluta så här:

1. kalmar
2. elfsborg
3. Djurgården
4. ifk
5. hammarby
6. aik

fast ärligt talat så tror jag att Djurgården inte komme högre än 4a, men chans på 3e platsen har vi.

Hammarby tror jag kommer rasa ihop, och aik vet jag inte, vaknar ni till liv kommer ni före bajen.
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!

2008-08-25 13:13
rkellyone:

Kolla tabellen nu, jag drog till med min gissning baserat på den. Puttade bort tre lag och ersatte de med oss tre i samma ordning som vi är i nu. Kunde skrivit att AIK vinner det hela men det gäller att vara realistisk, ibland iaf. Jag väntar på Bajens ras och på att AIK ska spela en enda bra match i år. Lite cred borde vi få som är 6a med tanke på det usla jävla spelet vi visat upp hela året...
•pave paradise•

2008-08-25 13:52
Vi är överallt!