I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-08-03 02:10

turkiet vs chile

Någon som vet mer om matchen, vart man akn köpa biljetter eller vart matchen ska spelas..
jag vet bara att den spelas den 20 augusti men mer har har jag inte kunnat hitta-

2008-08-03 15:21
om jag inte har fel så kommer den att spelas i turkiet....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-03 22:19
Wow asså gubben, jag vill inte vara den som är den. Men du vet väl att det finns forum på svenskafans och så vidare som skulle kunna ge dig ett mycket snabbare svar, och jag kan garantera dig att du inte behöver starta nya trådar om fenerbahce och turkiet på whoa i framtiden om du bara frågar enkelt på något utav lagens forum där.
Visst det finns saker som är särskilt diskutabelt men små grejer som sådana trådar är helt enkelt väldigt onödiga.
Men det är helt enkelt min åsikt.
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice

2008-08-04 13:47
ehh, jag hade inte heller nån aning om var man hittade sån info, så heelt onödig var väl inte tråden?

2008-08-04 20:30
blastboy - EHHHHHHHHHH kolla på svenskafans på turkiska och chilenska forumet så ska du få se att det inte står något där IDIOT. tror du inte jag har kollat där eller, skulle du leka smart där som om du sa något vettigt stick för helvete.

2008-08-06 17:41
Du e fucking turk, till o med jag vet som inte ens är turk att om jag vore en så skulle jag kunna få reda på det utan att ens gå in på internet.
soundcloud.com/iloice

2008-08-06 17:44
Och förresten så kanske de inte står något på turkiets forum på svenska fans, och det är just därför man frågar där.
soundcloud.com/iloice

2008-08-07 10:43
skippa jiddret!

när spelas matchen!!!

VAMOS CHILEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
?

2008-08-07 19:33
20 augusti
soundcloud.com/iloice

2008-08-11 01:27
Shit grabben, om du är smart nog att hitta datumet och rabbla upp en massa goja om var man kan hitta infon kan du väl ändå vara klyftig och SKRIVA in det i tråden också?

Matchen spelas i Kocaeli. Du får gå till ambassaden och fråga hur man kommer åt biljetter, internet är en pest när det gäller att hitta saker inom Turkiet.
•pave paradise•

2008-08-11 15:22
finns de nån kanal som sänder?
?

2008-08-11 18:55
lhabia X1

Han skrev ju fan datumet själv högst upp i tråden, jag har inte kollat upp nånting alls.
soundcloud.com/iloice

2008-08-11 19:34
Aha, perfekt. Så du erkänner rätt ut att du bara skrivit massa irrelevant dravel och har inte bidragit någonting alls till tråden. Fantastiskt.

Förövrigt så kan man hitta svaret på allt utanför Whoa om man försöker. Det var ju knappast något nytt det där.
•pave paradise•

2008-08-12 01:16
True that halleluja, en förståndig man. Mitt första inlägg var bara att jag ville säga till honom. Visst jag kunde skrivit ett pm istället men gjort är gjort.
soundcloud.com/iloice