I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Elmander till Bolton!

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2008-06-27 18:57

Elmander till Bolton!

nu är de klart, bolton lägger vantarna på elmander för 130 mille. så vad tror ni, kommer han att komma bättre till sin rätt i england än den ganska svaga säsongen som just varit? kommer hur som helst att bli spännande att se. enligt dn.se valde bolton elmander framför tex saha (!)

kommentarer?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Admin

2008-06-27 19:38
Rent spontant undrar jag om han inte hade gjort sig mer till rätta i Spanien än i Bolton.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2008-06-27 19:48
Haha. Men han kommer nog spela bra i bolton, och sen kommer till en bättre klubb.. Förhoppningsvis!
be the change

2008-06-27 20:10
flopp
Juventus

2008-06-27 20:56
130 millar? Vad gjorde han i tolouse denna säsong? Han lyste inte direkt i em
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-27 23:02
Sanslöst dåligt köp av Bolton.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause

2008-06-27 23:45
Bra för han att kunna sticka till en lite större klubb, sedan tycker ja 130 är för mycket för han
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE

2008-06-28 09:47
De e väl Toulouse som lyckats förhandla bra lixom. Kan bli et bra köp men kan oxå bli flopp, Hoppas för hans skull att han lyckas iaf.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2008-06-28 12:20
Han passar i England, han har fysiken och drivet som krävs för att palla med tempot. Ska bli mycket intressant att följa honom i höst. Han är dessutom en lojal kille med en härlig laganda som alltid spelar för laget och sånt gillar de i england. Tror han får bra med speltid och lär säkert stänka dit ett par bollar. Någon skyttekung lär han ju inte bli dock.
http://www.myspace.com/dirtydonline

2008-06-28 13:44
Har inte någon större koll på just bolton men de som har kan ju skriva hur han kommer att passa in i deras spel:S

2008-06-28 17:36
bolton spelar mycket på fysik och klassiskt engelskt slita och spring fotboll, jag tror han kan lyckas där. han kommer väl inte bli en målskytt av rang men han kan nog dra isär många försvar och skapa chanser åt andra. om man jämför med den senaste svenskförvärvet i bolton, chippen, som spelade i 3 (?) matcher eller nått så kommer det gå bra mycket bättre...

2008-06-28 17:51
tippar på samma resultat för han som alla andra svenska anfallare i england. cirkus 23 matcher, 5 mål och "bra jobb".
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.

2008-06-28 20:48
Meningen är att han ska ta över efter Anelka vilket jag har svårt att se honom göra men tror nog han kan producera en 7-8 mål första säsongen vilket kan vara klart godkänt. Gäller att han och Kevin Nolan kan få ett fint sammarbete lite som Gerrard och Torres.

2008-06-28 22:56
Han är som en zlatan utan tekniken
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE

2008-06-29 01:33
Vafan ska han gå till Bolton för? Premier Leagues största gnet- och träbensgäng.. Måste ju vart några fler klubbar som var intresserade av honom.
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö

2008-06-29 15:39
Alltså - det var snack om klubbar som Juventus och Valencia förrut.
Elmanders svaga säsong plus EM har väl gjort att klubbar av den digniteten inte är intresserade längre. Alingsåsgossen har ju även sagt att han vill till en klubb - som kommer satsa på honom. Men ändå... Bolton. Känns som han kunde hittat nån lite större klubb. Som jag ser det går han nu från ett bottenlag i Frankrike till ett bottenlag i England.

Tycker han åtminstone borde gått till en klubb som ligger snäppet under toppklubbarna.
Glasgow Rangers/Tottenham/Lazio/Newcastle/Everton/Aston Villa/ Atletico Madrid/ Borussia Dortmund.

2008-06-30 17:19
mm, det mesta talar väl för en säsong med "bra jobb" utan den där extra lilla grejen som kommer föra honom upp i toppen. men vem vet, killen är ju inte "färdig" i sitt spel än utan kan fortfarande utvecklas! håller tummarna gör man ju iaf, sverige behöver spelare som är ordinarie i de stora ligorna.

2008-07-01 09:39
jag tror bolton kan vara en ganska bra språngbräda för att klättra sig upp till kanske newcastle/astonvilla/everton. fan han gjorde en tokbra säsong i toulouse och istället för att dra till en bra klubb spelar han kvar och sunkar ner sig till boltonklass... man får väl beundra lojaliteten istället för att se till honom själv antar jag.

2008-07-01 10:17
han passar i ÖIS, ingen annanstans...

snart kommer han tillbaka, oooooh, ssssssmmm guuuld
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2008-07-09 19:08
7-8 mål första säsongen godkänt? jaha hallå ja köper man en striker för 130 miljoner hoppas jag man har högre förhoppningar en 7-8 mål första säsongen d hade säkert varit godkänt för jörgen pettersson om dom löst han från Bois på bosman , men elmander ska nog stänka minst 14 bollar för att få dom krävande engelska fansen på sin sida..och psykel det där med bra jobb mentaliteten förstår jag mig inte på man får ju gå ut med inställningen att man ska glänsa o va bäst bra jobb gör ju ingen glad då kan han likagärna flytta hem till alingsås och göra ett gediget o bra jobb i en gympasal

2008-07-10 10:53
-Mamo-
minst 14 mål... vilken verklighet lever du i? ska elmander gå ut å glänsa får du nog kolla upp honom lite bättre. bra jobb mentalitet kräver man av alla spelare, så fort jag får se en spelare som springer runt o gnäller och latar sig blir jag riktigt jävla förbannad tjänar man mellan £5-30 tusen i veckan finns det inget sånt. vill man göra ett dåligt jobb och bara glänsa kan man göra det i sin gympasal.

2008-07-14 20:35
ja men du blir man köpt för 130 miljoner borde kraven va högre en 7 till 8 pyttsar om året...du missförstog mig med gläns snacket vad jag menar e inte att han ska springa runt och klacka o bjuda på show ,d ja menade var att han ska va den i bolton som ligger bakom assists och målgörande till hög grad...elmander e en bra spelare no doubt! återstår o se om han har psyket för att klara sig riktigt bra i premier league istället för att va en arbetshäst som gör ett bra jobb.