I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Luis Felipe Scolari till Chelsea!

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

   

2008-06-12 00:02

Luis Felipe Scolari till Chelsea!



Helt fantastiskt! Äntligen en tränare som representerar offensiv fotboll och som bevisligen kan göra bra saker. Detta förklarar än mer värningen av José Bosingwa som vi gjorde "utan manager" i stort sett. Jag tror att detta har varit klart längre än vad man tror och att Scolari valde att lösa Chelseas högerbacks kris med ett kort som han tänker spela med.

Jag ser med ännu större spänning fram emot silly season nu när Scolari har tagit över, både vilka som kommer och vilka som ska gå (Snälla, kan inget jävla lag köpa Drogba-bögen snart?). Och nästa sässong, Chelsea har ju inte direkt rosat marknaden vad det gäller mål per match som te.x United har och jag tror att det kommer se väldigt annorlunda ut nu för Chelsea - positivt. Är så jävla glad så ni fattar inte!

Go blues!

Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.