Baskettävlingar (Indoor and street) í sommar?
Tänkte fråga er om ni känner till några tävlingar som hålls, letat som fan men fann bara en tävling i Helsingborg som jag/vi är för gamla för och så Göteborgs Basketball Festival som redan är över. Informera mig gärna om mer :)Love!
At the gates of Eternity...
Ska vi bilda ett allstar whoa team och arrangera något själva i sthlm? Jag har gått basket, även lirat street sen jag var en little kid.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
NEJ! vi kör ett Whoa-All-star Team i Göteborg!! :D .. pallar inte åka till sthlm -_- btw är det en Street Tunering på Héden till sommarn här i GBG. . är det varje år . .. tror det ligger 50k till vinnaren samt kläder från Basketballshop ;D jag ska ställa upp om jag hittar spelare... det är 3on3 btw! =)
Get Random!
King : Finns det en sida osv med info ? :)
50 000kr till vinnarna?
kan vara 5k .... jag kommer inte riktigt ihåg :P ... tuneringen är relativt "känd" om jag inte minns fel.. återkommer med info..
Get Random!
det var 30 000 till vinnaren tydligen.. tuneringen ska gå under namnet "battle ground" men jag hittar ingen hemsida , men den kommer varje år och kommer även detta.. finns även en i trollhättan där priset är 5 000 , den är 20juli.. =)
Get Random!
30 000 kr är inte dåligt alltså.
TMK : Verkligen inte! Har ni några videos eller något ni kan visa era skillz with? Kanske vi kan team up!
BC99: Ta första steget, Har vi några Hot sizzles här på whoa, ,)
I believe it when i see it
Ska lägga upp en video i så fall :) Kan säga som som det är nu, jag är ingen scoremaker alls, assists, rebounds och spänst som en bergsget är mina starka sidor :)
Och dunkar off course :)
Mycket snack ingen verkstad .)
langa videos då
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Kul idé med video! Jag ska ordna en så fort jag kan (när någon vän orkar filma mig när jag spänner mig) ..
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Bakelse1 P20 är det du? :D du ser inte ut som 20 imo ;D .. är det i STHLM? ser ut att vara en jävligt fet plan... finns inget liknande i GBG =( f.ö så kan jag säkert mäta mig med de flesta här inne om jag ska vara ärlig.. =D kan inte dunka speciellt bra, kan knappt alls .. men f.ö är jag bra xD både poäng assister och returer ... även försvar då , som enligt mig är det viktigaste! :O min kompis sitter på video från ett flertal matcher men han vill inte dela med sig!!!
Get Random!
nej king phil, det är inte jag... haha tycker bara ungen är en riktig baller.
Har bara en fattig dunk inspelad, men jag ska till IP imorgon, ska se till att en vän record some ish, sen blir det youtube av det :D
lägg upp dunken så länge då!
BC99 P24 hur gammal är du föresten?
Get Random!
Det står P24 ? Kan vara en ledtråd
BC99 P24 hur gammal är du föresten?haha fett bra!
Lame ass fags som lirar i föreningar, street är det som gäller. No rules just clean street shit. Vi kör mot alla när som helst i uppsala området.
Lagt upp den nu, den ska bara godkännas. Men så ni vet, den är skitfattig den dunken, ingen spektakulärt about it alls.
Som sagt, skitfattig, jag passar mig själv genom att skjuta den mot brädan.
Love!
Fresh BC99 jag kan knappast dunka... dribbla och skjuta är min grej
Bakelse : Jag hoppas min vän kommer idag till träningen, ska jag försöka lägga upp lite snyggare dunkar :)
BC99 P24 rätt bra spenst ändå! xD ... det var inte din ålder jag tänkte fråga efter.. tänkte rätt skrev fel.. jag undrar vart du bor! =)
Get Random!
King phil påminner om reklamen "Du hörde madrid men jag menade wien" BC99 Fresh afro thing you have going on
BC99 , bra spänst. Fast den har du inte nytta utav när du aldrig kommer nära korgen ; ) Skämtosido! Fan jag måste ordna en film snart!
King Phil : Tackar tackar, jag bor i Malmö :) Jag kan göra 360's också. Som sagt, så fort min luffarvän (han kom inte idag) har sin kamera, så ska jag spela in något som är värt namn. LVR : Thanks heheT-M-K : Hehe mannen jag drivar bra också hehe, bara att jag sällan skjuter :P
Den här tråden dog efter ett tag. Kom igen BC99 jag vill se din omtalade oinspelade video.
Min luffare till vän dyker aldrig upp, ska försöka få med någon med mig, som har digi-cam, men alla bara bullshitar mig hela tiden :(
Lyricist
2008-06-20 21:27
skulle va kul o hocka lite folk o köra en helg med lite bira o basketturnering nånstans... hemma är det samma killar på planen hela tiden hehe (jag o mina polare)
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Om det är i gbg är jag lätt på ;D .. är det någon annanstans så vetta fan om jag pallar dra mig dit.. jag tror inte det ;D GÖTEBORG!
Get Random!
Men fixa något i Götet då! Jag och mina polare kan tänka oss att masa oss dit.
jag är inte bra på att ordna upp saker kan jag säga dig! :D .. om jag ska göra det blir det inte av tyvärr! : (
Get Random!