I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Derby della madoninna(Milan-Inter) 4 maj 15:00 tv4sport

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

   

2008-05-03 09:37

Derby della madoninna(Milan-Inter) 4 maj 15:00 tv4sport

Då var det dags igen, ett milanoderby som denna gång betyder OTROLIGT mycket, inte minst för milan. Detta är en måstematch för milan som måste ta poäng i kampen om 4e platsen.
Inter kan spela mer avslappnat, men har chansen att avgöra ligan och ta hem scudetton inför ögonen på san siros rödsvarta delar.

Milan är smått favorittippade inför denna match, de har bättre form än inter och har spelat bättre. Håll ögonen på inzaghi som är glödhet, 8 mål på 4 matcher(?). Även kaka och pato skall man se upp för.

I Inter är det Cambiasso, Balotelli och vieira som man borde hålla koll på, även kaptenen Javier zanetti kommer att spela en viktig roll. Känner på mig att detta inte riktigt är balotellis match, men han får gärna motbevisa mig då han vart i fin form senaste tiden.

Allt kan hända och jag hoppas på ett målrikt derby, hoppas också att domare rosetti dömer denna match som han dömde CL matchen i onsdags o låter spelet fortgå utan massa onödiga avbrott som drar ner tempot i matchen.

mitt tipps 3-4 ;)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.