I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Silly Season - För snack

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

   

2008-05-02 17:20

Silly Season - För snack

Detta är INTE en Silly season tråd, posta alltså inte rykten osv här.

Tänkte mest bara av ren nyfikenhet kolla vad folk tycker och tror om sina klubbar, vad behövs, vem ska säljas osv - allt enligt DIG, igen annan.


Chelsea

Jag ser gärna att vi tar bort högavlönade spelare som knappt spelar som Shjeva, Talib Ben Haim (Som förövrigt MÅSTE ha varit detta årets sämta värvning?).

En högerback hade jag gärna sett i Chelsea, en riktigt vettig sådan som klarar av offensivt spel - men som även är en klippa i defensiven. Inga namn men man får väll drömma?

Som Chelseafan anser jag att vi måste lugna oss i vårat värvande, som vi faktiskt gjorde denna sässongen, pool och United låg långt före i pengar spenderande och spelare in. Hade också gärna sett att vi lyfte upp egna produkter eller förfinade tallanger från akademin som vindsnabbe Sinclair eller blivande måltjuven Sahar.

Grant måste fan, efter det han har uträttat få stanna kvar. Jag var skeptisk som få när han kom men han blir bara bättre. Sen att han ser ut som Grinchen eller Allram Elst det är en annan femma. Jag trodde ALDRIG att vi ens skulle kunna konkurera om PL med honom som Manager och den turbulens som blev efteråt. Om han får fortsätta bygga på laget, och få mer tid osv så kommer vi lätt vara med nästa sässong och slåss om guldet.
Tänk om han hade fått vara manager alla matcher? Man kan bara fundera på hur det hade sett ut då.

Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.