I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Måndag 14/4 Örgryte IS Premiär

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2008-04-12 13:08

Måndag 14/4 Örgryte IS Premiär

Ok gott folk vinner vi premiären på VIP iår eller?

Möter bunkeflo(LB07)  

JAg hoppas på fullsatt vip och överfett tifo och såklart målfest!!!

BOyd avgör matchen!!!

2008-04-12 21:56
Klart vi gör, är lite orolig vem som ska göra målen nu i vår innan Mackan kommer hem. Men annars känns Superettan sämre än på länge iår så är det nått år man ska gå upp så är det iår. Är ju BK Röv och BP som kan vara ett hot också, men det blir ju sällan som man tänkt sig.

2008-04-12 23:37

det är kuken att jag missar matchen, men som tur va så kan ja följa matchen från varvet..fantastiskt..detta kommer bli en säker vinst, 3-0 tror jag..
pavel sätter en frispark, boyd rinner igenom efter en pefekt pass av pavel, o sen så gör mentor ett klassiskt hagi mål i 83e minuten..

annars satsar vi på Ängelholm lördan efter, hoppas många dyker upp då! 2 bussar från balders hage är minimum..

publiksiffra på måndag. 3.683

HEJJA ÖIS

Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2008-04-14 22:46
0-0

kass första halvlek av öis enligt mig, sen andra bra när boyd kom in.

1p iaf, kunde gått sämre......och bättre.

2540 pubklisiffran

2008-04-15 08:51
jag måste sluta överskatta mitt pisslag

2008-04-15 09:06
Och det är väl typ ni och landskrona som har mest publik i SE eller?
 DIF!

2008-04-15 15:32
2.5 jävligt fin premiär asså... finns inte mycket positivt att säga... bra försvarsspel typ... suck=( Förstår inte hur janne tänker... "är det verkligen bra att slå så många höjdbollar när deras backar är så stora" -"ja det gäller att våra forwards är tuffa".... suck å stön... fan asså.. när boyd och zhubi kom in blev det mycket bättre direkt... okej med tanken att ta in dom när spelarna i bunkeflo knappt orkar stå upp. Nej gillar ändå inte hans idéer...

Sedan kan man fråga vad gaisaren på topp gör egentligen, förtjänar han speltid alls? Nej hellre boyd isf. Inte för att pelmander var bra, men ändå=/

2008-04-15 19:46
när börjar allbäck då?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-15 22:32
efter em